1403/01/09
22:4
Register

سایر لیگ ها

تبلیغات



اطلاعات بازی

صفحه اصلی >    اطلاعات بازی
نونهالان / هفته 5
فولاد خوزستان

3
0
ماشین‌سازی‌تبریز

سه شنبه 27 آذر 1397

16:00
اختصاصی فولاد

با کسب جایگاه اول و دوم؛

صعود نونهالان فولاد و ایرانمهر به مرحله نهایی

تیم نونهالان فولاد خوزستان با کسب 10 امتیاز از مجموعه 4 بازی انجام شده به عنوان تیم نخست گروه ب مرحله نیمه نهایی لیگ برتر نونهالان جواز صعود به مرحله پایانی را بدست آورد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در پایان مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر نونهالان که با حضور پنج تیم در مجموعه ورزشی فولاد خوزستان به مدت ۵ روز پیگیری شد، تیم های نونهالان فولاد خوزستان و ایرانمهر باباخانی با کسب 10 و 8 امتیاز به عنوان تیم اول و دوم جواز صعود به مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور در فصل 1397/98 را کسب کردند.

 تیم نونهالان فولاد خوزستان طی این رقابتها به سه برد و یک تساوی دست یافت و با 12 گل زده و تنها 1 گل خورده بهترین عملکرد را در گروه دوم داشت.
 این تیم که در پایان روز چهارم صعودش مسجل شده بود در روز پایانی به دلیل عدم حضور ماشین سازی تبریز سه بر صفر برنده شد و با 10 امتیاز به کار خود پایان داد.


همچنین تیم ایرانمهر باباخانی در روز پایانی برابر تیم مدعی البدر بندر کنگ به میدان رفت و با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید. این تیم نهایتا از مجموعه 4 بازی به 2 برد و 2 تساوی رسید و با 8 امتیاز به عنوان تیم دوم در کنار فولادی‌ها به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

 بر این اساس تیم های البدر بندر کنگ (6امتیاز)، پیشگامان مشهد(4امتیاز) و ماشین سازی تبریز (0امتیاز) با قرار گرفتن بر رده های سوم تا پنجم از صعود به مرحله نهایی بازماندند.

گفتنی است، در مرحله الف نیز که به میزبانی شیراز برگزار شد؛ تیم های کیا تهران، مس کرمان، خلیج فارس شیراز، شهرداری رشت و پدیده ساری رقابت‌های خود را دنبال کردند و در پایان تیم های کیا تهران با 9 امتیاز و مس کرمان با 8 امتیاز به مرحله پایانی مسابقات رسیدند.


➖ اسامی بازیکنان تیم نونهالان فولاد خوزستان:
کیارش سلحشور، علیرضا جوانمرد، حسین کاظمی نیا، محمد زرگانی، آرمان سلمان کردی، امیرحسین شکاری، ارسلان ممبینی پور، حسین جرگه، امیرمحمد کریمی، مهراب صفرزاده تیرانی، امیر ارسلان شمس، علیرضا خسروی فر، علیرضا رفقی، ماجد شریفی، رضا شهریاری، محمد جواد فشاره، امین چاشی، محمد دیلمی، رئوف سلطانی، علی امیدیان، عرشیا باقری، امیر سلحشور، محمد حسین نورالدین، پوریا باغبان زاده


➖اسامی کادر فنی و اجرایی تیم نونهالان فولاد خوزستان:
امین رضائیان(سرپرست)، علی اسکندری (سرمربی)، محمود حاجی پور و عبدالمجید کمالی (مربی)، سهراب سعیدی پور (پزشک یار)

گزارش بازی

فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---