1403/01/10
7:1
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 12 دی 1399 23:6

عبدالله زاده:

در فولاد من وجود ندارد، ما هستیم!

هافبک تیم فولاد خوزستان می‌گوید برای بازی پلی‌آف بی طاقت هستند و امیدوارند که در حضور تماشاگران بتوانند در آسیا حضور یابند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، احمد عبدالله زاده هافبک تیم فولاد خوزستان در خصوص دیدار مقابل نساجی مازندران گفت: نساجی یکی از تیم‌های خوب و با ریشه فوتبال ایران است، به هرحال می‌دانستیم بازی سختی خواهد بود اما به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتیم و هم‌قسم شدیم تا بتوانیم باخت برابر نفت مسجدسلیمان را در بازی‌های پیش روی جبران کنیم.

وی در ادامه افزود: بازی همانگونه که می‌خواستیم پیگیری شد و فکر می‌کنم اگر شانس کمی با بچه ها یار بود و توپ‌های ما به تیرک نمی‌خورد می‌توانستیم با اختلاف بیش‌تر این بازی خانگی را پیروز شویم. البته ناگفته نماند که در این دیدار هم مثل دو بازی قبلی اشتباهات سهوی داوری به ضرر ما شد و بازهم فولاد متضرر گردید. واقعیت تیمی ما همان چیزی است که پس از پایان بازی با نساجی دیدید. فکر می‌کنم بخش‌هایی از همبستگی و اتحاد تیمی ما را همه هواداران در ویدیوی کوتاهی که پس از بازی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، دیدند. ما به معنای واقعی کلمه یک تیم هستیم و چیزی که من در فولاد دیده‌ام در فوتبال ایران کم‌نظیر است. ما با هم می‌بریم و از آن طرف اگر خدایی نکرده در یک بازی نتیجه نگرفتیم، دوباره در کنار هم برای جبران نتیجه تلاش می‌کنیم. در فولاد تفاوتی بین بازیکن اصلی و ذخیره نیست. اتحادمان هم برای رسیدن به یک هدف است و آن هم موفقیت فولاد و خوشحالی مردم زحمتکش و سختکوش خوزستان است. غیر از این به هیچ چیزی فکر نمی‌کنیم. در یک کلام اگر بخواهم بگویم این است که در فولاد کلمه‌ای به نام «من» وجود ندارد و همه پذیرفته‌ایم که هر کدام‌مان جزوی از یک «ما» هستیم.

عبدالله زاده همچنین در مورد همکاری با جواد نکونام نیز گفت: سومین سالی است که با آقای نکونام همکاری می‌کنم و شاگرد ایشان هستم، سال اول در نساجی و فصل پیش و امسال در فولاد این افتخار را داشته‌ام. فکر می‌کنم نیازی به تعریف ندارند و حضور در کنار ایشان برای هر فوتبالیستی افتخار است چرا که ایشان دریای تجربه و علم فوتبال هستند.

وی در مورد لیگ امسال گفت: لیگ برتر در دوره بیستم بسیار سخت تر از هر زمانی‌است، تمام تیم‌ها اختلاف سطحی کمی دارند و می‌بینید که نتایج گوای همین است، هیچ تیمی از پیش برنده نیست و تمام مسابقات سخت هستند. در لیگ که این چنین است، قطعا تلاش موفقیت می‌آورد و تیمی که این فصل داریم بسیار متحد و یکدل هستیم و بازی به بازی پیش می‌رویم تا بتوانیم با نتایج خوبی که می‌گیریم باعث شادی دل هواداران خوب و خونگرم تیم بشویم.

هافبک شوشی فولاد خوزستان درباره حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: پس از شش سال باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم، اصلا به اسم تیمی که جلوی ما قرار می‌گیرد نگاه نمی‌کنیم و تنها هدف ما برد است تا بتوانیم به دور گروهی صعود کنیم و بتوانیم نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران و خوزستان باشیم.

او در انتها گفت: امیدواریم تا آن زمان ویروس کرونا از دنیا برچیده شود و بتوانیم در ورزشگاه خود با حضور هواداران پرشور در آسیا بازی کنیم، حضور آن‌ها همیشه روحیه بخش و موثر برای ماست. از حمایتشان ممنونیم و برای شادی آن‌ها تلاش می‌کنیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---