1403/01/10
18:24
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 18 بهمن 1399 20:33

مدیر مالی باشگاه فولاد خوزستان:

بودجه اعلام شده در فضای مجازی غیر واقعی است

مدیر مالی باشگاه فولاد خوزستان: بودجه اعلام شده باشگاه در فضای مجازی غیر واقعی است مدیر مالی باشگاه فولاد خوزستان در خصوص وضعیت بودجه و پرداختی های این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سید احمد حسینی نژاد در این خصوص گفت: با توجه به افزایش سال به سال قیمت ها و بالارفتن قیمت ارز به واسطه تحریم ها، مخارج باشگاه های فوتبال افزایش یافته و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوستان نیز از این قاعده مستثنی نیست، به نحوی که بودجه باشگاه در فصل99-98 نسبت به فصل98-97 افزایش پیدا کرد و خوشبختانه شاهد آن بودیم که فولاد با هزینه ای به مراتب پایین تر از برخی تیم های صنعتی لیگ برتر عملکرد بهتری داشت و موفق به کسب مقام سومی و سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شد.

وی در رابطه با بودجه فصل جاری باشگاه، اظهار داشت: در ابتدای این فصل نیز با توجه به مسائلی از قبیل افزایش هزینه های ثابت، بالارفتن قراردادها و حضور در بازی های آسیایی، بررسی های لازم از سوی هیات مدیره محترم صورت گرفته و نهایتاً در فصل جاری بودجه ای متعادل برای باشگاه فولاد خوزستان پیش بینی شد و جهت تنویر افکار عمومی اعلام می کنم که بودجه درج شده در فضای مجازی شیطنت برخی افراد شناخته شده است و غیر واقعی می باشد. به همین دلیل از فوتبالدوستان درخواست دارم که به این شایعات به ویژه در حوزه بودجه توجه ای نکرده و اخبار را تنها از طریق سایت و کانال های رسمی باشگاه دنبال کنند.

حسینی نژاد در خصوص هزینه های غیر مترقبه باشگاه نیز گفت: با توجه به شکایت بازیکنان برزیلی در فصل 98-97 و جریمه ای که از این طریق به باشگاه فولاد خوزستان تحمیل گردید، این مبالغ از محل بودجه امسال پرداخت شد. از سوی دیگر پیگیری های قضایی باشگاه در دادگاه CAS برای رفع محرومیت از پنجره نقل و انتقالات نیز هزینه های مضاعفی برای ما ایجاد کرد که مجبور به پرداخت آن شدیم.

مدیر مالی باشگاه فولاد خوزستان در خاتمه اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به همکاری و حمایت های صورت گرفته از سوی جناب آقای محمدی مدیرعامل پیشین، جناب آقای قلعه نوی مدیرعامل فعلی شرکت فولاد خوزستان و اعضای محترم هیات مدیره، کلیه هزینه های مالی باشگاه پوشش داده شده و به لطف خدا معوقه ای در این خصوص نداریم و انشاالله امیدوارم که با ادامه این روند حمایتی و کسب عناوینی بهتر، آینده ای روشن برای باشگاه پرافتخار فولاد خوزستان بوجود آوریم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---