1403/01/31
5:35
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 25 اسفند 1399 16:3

تقدیر باشگاه فولاد از حرکت ارزشمند پزشکیار فولادنوین

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در مراسمی از منصور جباری، پزشکیار تیم فولادنوین خوزستان تقدیر کرد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، مسئولان باشگاه فولاد خوزستان در بین دونیمه دیدار تیم های فولادنوین اهواز و نفت و گاز گچساران از منصور جباری پزشکیار باسابقه و زحمتکش فولادنوین به دلیل اقدام ارزشمند و به جای ایشان در نجات جان بازیکن تیم حریف تقدیر و تشکر کردند.

منصور جباری در حاشیه این مراسم ضمن شرح ماجرا، گفت: در نیمه دوم دیدار تیم های فولادنوین و امید گناوه از هفته نهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال ایران، جاسم یاسر الهایی دروازه بان حریف در هنگام دفع توپ به شدت با تیرک عمودی دروازه برخورد و دچار مصدومیت می شود.

پزشکیار تیم فولادنوین در ادامه گفت: پس از این اتفاق بازیکنان هر دو تیم اعلام می کنند که شرایط نامبرده بحرانی است و ما نیز سریعاً بالای سر بازیکن رفته و مشاهده کردیم که بر اثر شدت برخورد، چشم های بازیکن برگشته و راه تنفس ایشان نیز مسدود شده که با توجه به این شرایط اقدام به احیا و کمک نفس کردیم و به لطف خداوند متعال، این بازیکن خوزستانی چشمانش را گشود و به زندگی بازگشت. گفتنی است؛ طی روزهای گذشته نیز آقای حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال نیز با ارسال نامه ای به باشگاه فولاد خوزستان مراتب قدردانی خود را از امدادرسانی به بازیکن مصدوم حریف و اقدامات به جای پزشکی از سوی آقای منصور جباری اعلام کرد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---