1403/01/09
13:29
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

سه شنبه 04 خرداد 1400 14:56

دکتر هراتیان:

درمانگاه باشگاه فولاد خوزستان مطابق با استانداردهای ایفمارک راه اندازی می شود

رییس مرکز ایفمارک ضمن بازدید از زیرساخت های باشگاه فولاد خوزستان از اراده مسئولان این باشگاه برای راه اندازی درمانگاه پزشکی ورزشی تقدیر کرد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، دکتر زهره هراتیان در خصوص دلایل سفرش به اهواز گفت: با توجه به دعوت آقای آذری و اراده قوی ایشان و مجموعه باشگاه فولاد در راه اندازی درمانگاه پزشکی ورزشی، این فرصت به وجود آمد که از نزدیک امکانات باشگاه فولاد خوزستان را بررسی کنیم و به نظر من با آنچه که مشاهده شد،  باشگاه بی نظیر فولاد خوزستان زیرساخت لازم برای راه اندازی درمانگاه پزشکی ورزشی را دارد. مدیر ایفمارک در خصوص روند اجرای این پروژه گفت: در حال حاضر تجهیز درمانگاه باشگاه فولاد خوزستان در فضایی بالغ بر 1200 متر مربع توسط مسئولان ذی ربط در حال پیگیری می باشد که با توجه به پتانسیل موجود و کادر پزشکی باسابقه در فولاد قرار است خدمات ریکاوری و بازتوانی با استانداردهای ایفمارک به ورزشکاران و عموم مردم ارائه گردد.

هراتیان با اشاره به پیش قدم بودن باشگاه فولاد در این زمینه، اظهار داشت: در دنیا از برند باشگاه‌ها در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، پزشکی استفاده می شود، پس این موضوع اتفاق جدیدی نیست. در حال حاضر در باشگاه بایرن مونیخ یک کلینیک وجود دارد که علاوه بر اینکه به خود باشگاه تعلق دارد، خدمات لازم و پزشکی که مربوط به آسیب‌های عضلانی است را به مردم عادی ارائه می دهد و باشگاه فولاد نیز با راه اندازی این مرکز پوشش خوبی می‌تواند برای زیرمجموعه خودش در تمامی رده‌ها داشته باشد و علاوه بر آن به سایر ورزشکاران در خوزستان و استان های اطراف می تواند خدمات دهد.

رییس مرکز ایفمارک با اشاره به امکان ارائه خدمات متنوع در درمانگاه باشگاه فولاد خوزستان، گفت: یکی از موارد دیگر که در این پروژه دیده شده است مباحث مربوط به سلامت تخصصی حوزه سلامت می باشد که با توجه به شرایط کرونا از نظر روان شناسی و تغذیه این مرکز می تواند به بسیاری از خانواده ها کمک کند. در کنار آن بحث آموزش نیز در این مجموعه دیده شده که به صورت آنلاین و حضوری میتوانیم آموزش را در حوزه سلامت پزشکی با گروه هدف حرفه ای و غیر حرفه ای در این مجموعه داشته باشیم.

دکتر هراتیان در خاتمه اظهار داشت: ایفمارک در تلاش است که با همکاری باشگاه‌های بزرگ، خدمات پزشکی ورزشی را به صورت منطقه ای ارائه دهد و با توجه به اینکه باشگاه فولاد در این زمینه پیشقدم است به هواداران آن تبریک می‌گویم. آن چیزی که من در این بازدید دیدم، فکر می‌کنم با توجه به اراده موجود، تا دو ماه آینده و در تابستان 1400 این اتفاق بیفتد و در فصل بعد انشاالله شما درمانگاهی با استانداردهای ایفمارک خواهید داشت که تست های پزشکی تیم های رده ها در کلیه رشته های ورزشی در آن انجام خواهد شد.

 

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---