1403/01/31
6:44
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 11 تیر 1400 0:40

نکونام:

وقتی کمبود بازیکن داریم فقط باید بجنگیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید با دستانی کاملا بسته به مصاف تیم مس رفسنجان رفتيم كه این فصل بیش تر از ١٥ بازيكن در نقل و انتقالات گرفته است.
 به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام درباره دیدار امشب فولاد برابر مس رفسنجان اظهار کرد: امشب در شرایطی به مصاف تیم مس رفتیم که دستمان به‌لحاظ بازیکن کاملا بسته بود بطوری که حتی بازیکن تعویضی هم در یک سری پست‌ها نداشتیم. وقتی سينا شاه‌عباسی مدافع تیم ملی مصدوم شد مجبور بود تا آخر بازی با همان مصدومیت کار را ادامه دهد. خدا از كسانى كه باعث شدند پنجره نقل و انتقالاتى ما بسته شود نگذرد.
او با تشریح وضعیت تیم فولاد از لحاظ بازیکن گفت: وحید نامداری بعد از رهایی‌ از کرونا تنها با پنج روز تمرین به تیم اضافه شد اما برای این بازی ساسان انصاری و محمد آبشک را بخاطر محرومیت، مهران موسوی، شیمبا، زبیر نیک‌نفس، حردانی، آقاسی، بدرقه، والی، غلامپور و ... را بدلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم ضمن اینکه پاتوسی هم به‌دلیل وضعیت زانویش نمی‌تواند در چمن مصنوعی بازی کند. هفته قبل بخاطر اشتباه داور ٢ بازيكن تیم من ٤ اخطاره و محروم شدند، این چه قانونی است که داور به ضرر ما اشتباه مي‌كند و بابت آن اشتباه باید جريمه هم بشویم.
سرمربی تیم فولاد در ادامه گفت: دستمان برای این بازی به قدری بسته بود که دو بازیکن جوان تیم را که تا الان رو نيمكت هم نبودند به لیست ۲۰ نفره خود آورديم. نيك نفس، آغاسى، بدرقه،‌حردانى، غلامپور، صيدالى، والى، موسوى، شيمبا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، شروين بزرگ مشكوك به كرونا بوده و با ما اصلاً در این هفته تمرين نداشت. شما ببینید که محمدرضا عباسى امروز در بازی  مصدوم شد و من بازیکن تخصصی برای جایگزینی نداشتم و از دفاع چپم در آن پست بازی گرفتم.

نکونام افزود: درود به شرف اين بازيكنانی‌كه با وجود این شرايط مي‌جنگند، بازيكنى مثل صابر حردانى چون حرفه اى نيست به تیم ما در این وضعیت بی بازیکنی ضربه زده است. او به تعطيلات رفته و معلوم نيست چه كرده که مصدوم برگشته و الان حدود يك ماهه است که همچنان نميتواند بدود.

سرمربی فولاد با اشاره به قضاوت تیم داوری هم گفت: داوری خوب نبود، داور تمام خطاها را به نفع حريف گرفت، اگر خطایی ٦٠ به ٤٠ به سود ما بود را با سوتش توپ به حريف مي‌داد و آن‌ها را سوار بر بازى مي‌كرد. اين مدل قضاوت رو مي‌فهمم كه چگونه حريف سوار بر بازى ميشود. آقاى افشاريان داور قوى لطفاً برای مسابقات انتخاب کنید. آقاى افشاريان همه تيم‌ها اعتراض دارند جز دو سه تيم، آيا مي‌شنويد؟ تمام بازي‌ها حساس است اما چرا همه اعتراض دارند؟ سازمان ليگ الان خيالش راحت شد كه ما باختيم؟
نکونام در ادامه گفت: به آن‌ها تبريك مي‌گویم كه با اين برنامه ريزى تيم من را كشتند، چرا باید حريف هفته آينده من يك روز بيشتر استراحت کند؟ چرا تیم مس رفسنجان با ٦ روز استراحت برابز ما بازى کرد؟ حق تيم‌هايى مثل ما را راحت مي‌خورند چون زور نداريم.
وی در انتها گفت: ما به آينده اميدواريم و برای ادامه راه مي‌جنگيم، شانس بالايى هنوز داريم و بالا بودن در جدول و براى موفقيت تيممان خواهیم جنگید البته اگر در همه بازيها عدالت برقرار باشد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---