1403/02/06
9:40
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 04 مرداد 1400 0:21

نکونام:صنعت نفت کاملاً ما را بسته بود

سه امتیاز را گرفتیم تا در کورس بالای جدول باقی بمانیم

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید که این تیم توانست با پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان در کورس بالای جدول باقی بماند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان که با برتری 2 بر صفر تیمش همراه بود اظهار داشت: به استان خوزستان بابت دربی زیبایی که بود تبریک می‌گویم. بازی زیبا و جانداری بود و مانند بازی رفت، یک بازی تاکتیکی داشتیم. دو تیم همدیگر را آنالیز کردند، می‌شناختند و به دلیل این شناخت نیمه اول سخت پیش رفت که گرمای هوا نیز روی آن تأثیر داشت.
وی اضافه کرد: فوتبالی خوبی را دیدیدم و دو تیم با خواسته مختلف بازی خوبی به نمایش گذاشتند. ما می‌خواستیم پیروز میدان شویم تا خودمان را در بالای جدول حفظ کنیم و تیم صنعت نفت هم برای حیثیت خودش و فوتبال آبادان بازی می‌کرد. تیم ما خوب بازی کرد، اما در نیمه اول کمی بد شروع کردیم و سرعت بازی‌مان پایین بود و تیم صنعت نفت هم کاملاً تیم ما را بسته بود و موقعیتی به ما نداد. در نیمه دوم به بازی‌مان سرعت دادیم و تاکتیک‌مان را عوض کردیم که توانستیم موقعیت گل خلق کنیم و به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد با تأکید بر انجام بازی جاندار از سوی تیمش و صنعت نفت آبادان، افزود: بازی درگیرانه‌ای از سوی دو تیم انجام شد و ما با وجود بسته بازی کردن صنعت نفت آبادان توانستیم به خواسته‌ای که داشتیم برسیم. سه امتیاز این بازی را گرفتیم و در کورس رقابت در بالای جدول باقی ماندیم.
نکونام در خصوص اینکه تیمش با این پیروزی شانس خود را برای کسب رتبه چهارم و رسیدن به سهمیه احتمالی لیگ قهرمانان آسیا زنده نگه داشت و اینکه رمز موفقیت تیمش چه بوده است، گفت: تمرکز ما روی کارمان است و بچه‌های ما تمرین و تلاش می‌کنند. تمرین کردن در این آب و هوای گرم سخت است. هم تیم ما، هم صنعت نفت و هم نفت مسجدسلیمان در این گرما تمرین می‌کنند و از آنها هم بپرسید می‌گویند که چقدر کار کردن در این شرایط سخت است. ما تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و در پایان هر اتفاقی رخ بدهد، خدا را شکر می‌کنیم.

وی درباره علت بوجود آمدن تنش با پورموسوی، سرمربی صنعت نفت اظهار داشت: من متوجه نشدم چه اتفاقی در آن صحنه افتاد. در یک اعتراضی من هم وارد شدم که کارت زرد گرفتم. با این حال به کمک داور گفتم که شما اشتباه شنیدید که من چیزی گفته‌ام، چون من چیزی نگفتم، اما قانون می‌گوید اگر روی نیمکتی کسی چیزی بگوید و داور متوجه نشود که چه کسی بوده، به سرمربی کارت بدهد و من اشتباهی کارت گرفتم. این مسئله در این فشار و گرما، در پایان یک فصل طاقت‌فرسا طبیعی است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در واکنش به این پرسش که آیا او در کنار زمین از جادوگر استفاده کرده است با خنده گفت: تا به حال از این کارها نکردم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---