1403/01/09
20:18
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 01 آذر 1400 12:38

گرشاسبی: فولاد زخم خورده است، از هواداران می‌خواهم صبورانه تیم را حمایت کنند

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان این‌که فولاد از پنجره نقل و انتقالاتی زخم خورده است، گفت: خوشحالم نکونام در شرایطی که حس خوبی به نتایج نداشتیم با جرات گفت بهترین تیم را داریم و این تیم می‌تواند بزرگی کند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: پس از تغییر و تحولاتی که در راس مدیریت باشگاه فولاد انجام شد، از من خواسته شد که مدیر عاملی باشگاه را بپذیرم و کمک کنم که من نیز پذیرفتم ولی اطلاعات دقیقی از درون باشگاه و تیم نداشتم؛ در آن برهه نیز قرارداد ۱۷ بازیکن و تمام اعضای کادر فنی تمام شده بود که من باشگاه را تحویل گرفتم. ضمن این که ۴ بازیکن کلیدی از تیم جدا شده بودند.

فراتر از توان شرایط را برای ویسی فراهم کردیم
وی افزود: در آن زمان نیز منع به کارگیری مربیان خارجی همچنان به قوت خود باقی بود و به خواسته هواداران و پیام‌های زیادی که از آن‌ها دریافت می‌کردم و جلساتی که وجود داشت و همچنین ذیق وقت، تصمیم بر این شد که سرمربی بومی و کادر تقریبا بومی به کارگیری شود و در نهایت این اتفاق افتاد و ما نیز آن‌چه کادر فنی خواسته بود را در اختیارشان گذاشتیم و حتی فراتر از توان شرایط لازم را برای آن‌ها فراهم و مهیا کردیم. مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اما بعد از چهار بازی به این جمع‌بندی رسیدیم که با توجه به این‌که هماهنگی بین تیم و کادر کمی سخت شده بود و ادامه روند مهیا نبود، مجددا نکونام به کارگیری شود که او نیز پذیرفت. اکنون هم تمام تلاش این است که تیم به نتایج و جایگاهی که در شان فولاد است، برسد.

پنجره باز شد ولی بازیکنی در حد فولاد نبود
وی عنوان کرد: متاسفانه پنجره باشگاه فولاد زمانی باز شد که هیچ بازیکن مطرح و در حد فولاد نمانده بود که بخواهیم تیم را تقویت کنیم و از طرفی تعدادی بازیکن مطرح آسیایی بودند که با باشگاه‌های آن‌ها صحبت و مذاکره داشتیم اما آن‌ها عنوان کردند با توجه به این‌که در میانه‌ فصل مسابقات‌شان به سر می‌برند نمی‌توانند بازیکنان‌شان را در اختیارمان بگذارند. ما هم طی نشست‌های فنی که با نکونام داشتیم در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که سه بازیکن ایرانی را آن هم دقیقه ۹۰ به تیم اضافه کنیم. قبل از این نیز سینا مریدی و احمد جبوری را اضافه کرده بودیم و در نهایت مقرر شد در نیم‌فصل هم چند بازیکن آسیایی را با نظر نکونام به تیم اضافه کنیم.

تا نیم‌فصل کارمان سخت است
گرشاسبی گفت: تا نیم‌فصل کارمان کمی سخت است زیرا پنجره بسته فولاد دیر باز شد و نتوانستیم در پست‌های دچار خلاء بازیکن جذب کنیم. اکنون نیز بازیکنان‌مان تا نیم‌فصل باید با تعصب و غیرت همیشگی‌شان پیش بروند تا ان‌شاءالله تیم تقویت شود.

با هواداران پرسپولیس رو راست بودم
وی همچنین درباره پیشنهادی که برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس نیز داشت، بیان کرد: هر زمان بحث جابه‌جایی در باشگاه پرسپولیس مطرح بوده است چون هواداران پرسپولیس به من محبت ویژه دارند، همیشه خواهان برگشتم به این باشگاه بوده‌اند زیرا در مقطعی که من در باشگاه پرسپولیس بودم سعی کردم با هواداران رو راست باشم و همه مسایل را به آن‌ها اعلام م‌ کردم زیرا اعتقادم این است که آن باشگاه متعلق به هواداران پرسپولیس است و همین اعتقاد را در مورد هواداران فولاد دارم و آن‌ها را صاحبان اصلی باشگاه می‌دانم. به هر حال با توجه به این‌که احترام بین من و هواداران پرسپولیس همیشه دو طرفه بوده است و به من محبت دارند، زمانی که پرسپولیس در کش و قوس قرار می‌گیرد، حضور مجدد من در این باشگاه مطرح می‌شود ولی من تمام فکر و ذکرم باشگاه فولاد است و به این باشگاه تعهد دارم و فقط به مباحث فولاد می‌پردازم. پرسپولیس هم اکنون مدیر دارد و در کوران مسابقات هستیم و این تیم باید به دور از حاشیه به کار خود ادامه دهد.

کم‌فروشی نمی‌کنم
مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در ادامه نیز با بیان این‌که مدل کاری من این است که همیشه برای کارم وقت می‌گذارم، افزود: بیش از ظرفیت جسمم کار می‌کنم و کم‌فروشی نمی‌کنم. ان‌شاءاالله خدا هم کمک کند و ما نیز تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی رقم بخورد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا از نکونام جایگاه خاص یا سهمیه آسیایی خواسته شده است، گفت: خیر اما خوشحالم نکونام در شرایطی که حس خوبی به نتایج نداشتیم با جرات گفت بهترین تیم را داریم و این تیم می‌تواند بزرگی کند. البته این را هم مطرح کرد که بازیکنان در بحث بدنی با آن‌چه مدنظرش است، با آمادگی مطلوب فاصله دارند. امیدوارم تیم هر روز بهتر و بهتر شود.

فولاد زخم خورده است
گرشاسبی همچنین بیان کرد: از هواداران می‌خواهم صبورانه تیم را حمایت کنند، چه در سختی و آسانی و چه در برد و شکست. فولاد به دلیل محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی زخم خورده است و بعد نیز با جابه‌جایی که صورت گرفت، کمی آسیب‌دیدگی آن بیشتر شد و بر این اساس نیز باید هواداران صبور باشند. خدار ا شکر درها به روی هواداران باز می‌شود و مطمئناحضور و تشویق‌های‌شان تیم را کمک می‌کنند تا بتوانیم به سربلندی برسیم و افتخارآفرینی کنیم. ما منتظریم و آمادگی حضور آن‌ها را در ورزشگاه‌یمان داریم.

ویسی در بحران و محرومیت تلاش کرد
وی در پایان با قدردانی از ویسی و کادرش، گفت: در ۲ ماهی که کادر فنی قبلی حضور داشتند، شاهد تلاش ویژه آن‌ها بودم و خیلی در بحران و محرومیت تلاش می‌کردند. همچنین از نکونام و کادرش که پذیرفتند مجددا همکاری کنند و کار را با هم پیش ببریم، تشکر می‌کنم. خدا را شکر آقای ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد پا به پای باشگاه و تیم در حال تلاش است، ضمن این‌که هماهنگی خوبی در هیات مدیره داریم و کارها خیلی خوب پیش می‌رود.

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---