1403/01/09
15:34
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 25 آذر 1400 9:56

نکونام: فولاد مظلوم ترین تیم لیگ است

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی با گل گهر درباره این دیدار گفت: همانطور که دیروز در نشست خبری گفتم، می دانستم بازی سخت و جانداری خواهد بود. بخاطر اینکه هر دو تیم با برنامه و تاکتیکی بازی می کنند. به باشگاه گل گهر تبریک می‌گویم. به دلیل شرایطی که در فوتبال حرفه ای فراهم کرده است. یک باشگاه کاملا حرفه ای و یک تیم خیلی خوب و منسجمی دارند. بابت بازیکنان باکیفیت و امکاناتی که دارند، به آنها تبریک می گویم.

سرمربی فولاد اضافه کرد: با اینکه 3 فصل است که در لیگ برتر حضور دارند، ولی یکی از بهترین تیم های فوتبال ایران هستند. دوباره به آنها تبریک می گویم. واقعا باشگاه حرفه ای هستند و خیلی خوب عمل می کنند. در 2 سال اخیر و همچنین از زمانی که من امسال به تیم اضافه شدم، توانسته ایم 2 بازیکن جذب کنیم. 6 بازیکن را از دست داده ایم. خودتان دیدید که مصدومان زیادی داشتیم. با این وجود تیم ما نشان داد که با برنامه بازی می کند. برنامه ما درون زمین مشخص بود و می دانستیم از بازی چه می خواهیم و اطلاع داشتیم بازی سختی خواهد بود. حتی در طول تمرین این هفته نیز به بازیکنان گفته بودم که گل گهر تیم خوبی است و باید خیلی خوب و با تمرکز بالا برابرشان بازی کنیم.

وی گفت: گل گهر در دیدارهای گذشته حریفان را تحت فشار می گذاشت و با به ثمر رساندن 3، 4 گل بازی هایش را خوب به پایان رسانده بود. فکر می کنم امروز غیر از ارسال از کناره ها، موقعیتی به حریف ندادیم و توانستیم کنترلشان کنیم. اگر دقت به خرج می دادیم، می توانستیم به گل برسیم و تیممان موفق شود گل دوم را به ثمر برساند ولی بچه هایمان زحمت کشیدند و تمام تلاششان را انجام دادند. به آنها تبریک می گویم، این پیروزی مبارک هواداران و مردم خوزستان باشد.

او ادامه داد: پس از 3 تساوی، سه امتیاز ارزشمند کسب کردیم. در 2 بازی از دیدارهای گذشته که مساوی شد، حقمان بود که راحت ببریم ولی شرایط برایمان سخت شد. ولی فوتبال همین است و ادامه دارد و شرایط طوری است که ما باید تا آخرین روز بجنگیم تا ان شالله در نیم فصل بتوانیم شرایط تیممان را بهتر کنیم و بازیکنان مصدوم برسند و برای ادامه لیگ آماده شویم. در لیگی که تیم ها هر 4، 5 روز یکبار بازی می کنند، فولاد مظلوم ترین تیم است. با همه تیم ها و کل لیگ، شرایط نابرابری داریم. خوشحالم از اینکه توانستیم تیم خوب و باشگاه حرفه ای گل گهر سیرجان را شکست دهیم. کار بزرگی انجام شد و امیدوارم این روند خوبمان ادامه داشته باشد.

نکونام درباره حواشی این دیدار گفت: این مسئله بخاطر اخراجی که اتفاق افتاد، طبیعی بود. به هر حال بازیکن در تلاش است کارت قرمز داور را برگرداند و بازیکنان گل گهر نیز از او حمایت می کنند و بازیکنان ما نیز قصد دارد از حق خودش دفاع کند. اینها مسائل طبیعی فوتبال است و هر جا اتفاق بیفتد این اعتراض ها وجود دارد. کمی طول کشید ولی به نظر من طبیعی بود. هم حق تیم آنها بود و هم حق ما بود. احتمال دارد تصمیمات در یک لحظه به ضرر هر دو تیم تغییر کند. بیرون از زمین مشکلی نبود و این اعتراضات درون زمین بود.

وی درخصوص داور بازی نیز گفت: بازی سنگینی بود. آقای حاج ملک خوب قضاوت و بازی را کنترل کرد. در نیمه دوم حواس ما جمع بود که برخوردی نداشته باشیم و در یکی دو صحنه شاید روی خطاهایی که گرفت، تحت تأثیر جنگ نیمه اول بود. ولی در مجموع بازی به این سنگینی را خیلی خوب قضاوت کرد و داوری فوق العاده ای داشت. 🔸سرمربی فولاد درمورد اینکه حاج ملک به اعضای نیمکت دو تیم کارت های زیادی داده است، گفت: زمانی که بازی وارد تنش می شود و بازیکنان کارت زرد و قرمز می گیرند، مربیان نیز صحبت هایی را مطرح می کنند. باید ببینیم چه اتفاقی افتاده است که داور تصمیم گرفته است به اعضای نیمکت کارت بدهد یا خیر. اینکه من بخواهم از دور بگویم تصمیم داور درست بوده است یا غلط، غیر کارشناسی است.

نکونام همچنین افزود: ما می دانستیم از بازی چه می خواهیم. گل گهر می تواند با بازیکنان باکیفیتی که دارد، حتی با وجود 10 نفره شدن هر تیمی را در اینجا شکست دهد. برنامه ما در نیمه دوم همین بود که به حریف فضا ندهیم. ما بازی آنها را آنالیز کرده بودیم که اگر فضا داشته باشد، بازی طولی را خیلی خوب انجام می دهد. ما کاملا فضاها را بستیم و مشکلی نداشتیم که دفاع کنیم.

وی در مورد اینکه منظورش از اینکه فولاد مظلوم ترین تیم لیگ است چیست، پاسخ داد: من عرض کردم، در 2 سال گذشته پنجره باشگاه بسته بوده و نتوانستیم بازیکن بگیریم. با این شرایط، 6 بازیکن هم از تیم جدا شدند. من در این مورد صحبت کردم وگرنه بحث دیگری نیست.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---