1403/01/31
14:14
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

جمعه 03 دی 1400 22:42

نکونام: تیم‌ها در اهواز بسته بازی می‌کنند

فولاد در دربی خوزستان برابر صنعت نفت آبادان به تساوی بدون گل رسید.

به گزارش سایت باشگاه فولادخوزستان، جواد نکونام بعد از بازی مقابل نفت آبادان در کنفرانس خبری، اظهار داشت: دربی حساسیت خاص خود را در هر استان دارد. بازی محکم، تاکتیکی و جانداری بود. هیچ کدام دوست نداشتند بازی را ببازند و هر دو تیم بازی فیزیکی را ارائه کردند. ما سعی کردیم فوتبال بازی کنیم و فوتبالی باب میلی ارائه دهیم. سعی کردیم بازی را آرام کنیم اما زمین ما شرایط بدی دارد. به باشگاه هم این موضوع را گفته‌ام و در نیمه اول باید توپ را وارد دروازه می‌کردیم اما به خاطر زمین این اتفاق رخ نداد و نتوانست بازیکن بچرخد و مجبور شد استپ کند تا موقعیت از دست برود. از باشگاه خواستم رسیدگی کنند و آقای گرشاسبی پیگیر این موضوع است.
سرمربی تیم فوتبال فولاد، افزود: کیفیت زمین روی بازی ما تاثیر گذاشت. شرایط استادیوم بدتر شده و من از باشگاه خواستم رسیدگی کنند. باید شرایط زمین را خوب کنیم چون این موضوع به ما ضربه می‌زند. هفته گذشته من دو بار این مسئله را عنوان کردم، کمی روی نگهداری زمین، کوتاهی صورت گرفته است. این استادیوم با این همه زیبایی باید زمینی صاف و هموار داشته باشد تا تیم‌ها بتوانند خوب بازی کنند و همه لذت ببرند.

وی ادامه داد: باز هم در این شرایط همه می‌بینند تیم‌ها اینجا بسته و فشرده بازی می کنند. طوری بازی می کنند تا حداقل امتیاز را بگیرند و امروز هم دیدید نفت‌آبادان بازی فشرده، بسته و سنگینی را ارائه داد. به نظرم نفت اگر همین گونه در مابقی مسابقات بازی کند جایش بالای جدول است. آنها امروز خیلی منسجم بازی کردند، فیزیکی و درگیرانه مقابل ما عمل کردند که به علی منصوریان به خاطر چنین تیمی تبریک می گویم. تیم‌شان خوب بازی کرد به خاطر اینکه از اینجا یک امتیاز گرفتند قطعا خوشحال هستند.
سرمربی فولاد همچنین با اشاره به اینکه نباید اجازه دهند امتیازات خانگی از دست برود، تصریح کرد: ما باید کمی این شرایط را بیشتر تمرین کنیم چون تیم‌ها اینجا بسته بازی می‌کنند، باید گل بزنیم و نباید اجازه دهیم امتیازات راحت از زمین ما خارج شود. تیم‌ها بیرون از خانه باز بازی می‌کنند و در زمین خودمان نه، باید بیشتر تمرین کنیم تا به گل برسیم.

وی با اشاره به مشکلات کم گلی که در لیگ وجود دارد، خاطرنشان کرد: مشکلاتی داریم اینکه فاصله بازی‌ها کم است، این موضوع برای همه تیم‌ها سخت است. من از اول فصل نبودم و این مشکلی است که تیم ما دارد. از تیم‌هایی که بازی بسته دارند سخت می‌گذریم و وقتی می‌گذریم در ضربات آخر کم دقت هستیم تا گل بزنیم. به تیم و شاگردانم تبریک می‌گویم، خوب بازی کرد، خوب دوید، خوب مبارزه کرد و آن فوتبالی که می‌خواستیم ارائه کرد. امیدوارم ادامه راه شرایط را بهتر کنیم.
سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که نفت بسته بازی کرد و چند بار هافبک‌های شما پاس‌های خوبی دادند اما بازیکنی نبود تا استفاده کند، عنوان کرد: باید اول از دفاع فشرده رد شویم، وقتی رد شدیم در ضربات آخر خوب عمل نکردیم. این شرایط هست و باید در زدن ضربات آخر بیشتر تمرین کنیم و قطعا این مشکل را در آینده نزدیک حل خواهیم کرد.

نکونام در انتها نیز گفت: خلاقیت در فوتبال ما کم شده و شاید به اندازه انگشتان یک دست باشند که بتوانند در لحظه نتیجه را تغییر دهند. قبلا اینطور نبود، بازیکنی داشتیم که خلاق بودند، گلزن بودند و اینکه بازیکن بتواند بازیکن مقابل را تک به تک بردارد هنر است. گرانترین بازیکنان دنیا مهاجمان هستند و همه دنبال مهاجم هستند. ما خلاقیت کم داریم و اینکه راحت ترین کار دفاع کردن است و می‌گویند دفاع می‌کنیم و روی ضربات ایستگاهی ممکن است موقعیت ایجاد شود اما در جریان بازی، مسابقه را بردن شاید کمی سخت باشد. در فوتبال ایران دفاع کردن را انجام می‌دهند همین باعث شده خلاقیت از فوتبال ما برود. استعدادها کم هستند و آنهایی هم که هستند از ایران رفته‌اند. آقای گل‌ها را ببینید، آنهایی که گل زدند بیشتر از روی ضربه پنالتی بوده است. امیدوارم بتوانیم شاهد رشد کیفی و گل‌های بیشتر در لیگ برتر باشیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---