1403/02/01
6:29
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 18 اردیبهشت 1401 22:3

نکونام: باید با تمرکز بازی کنیم تا به موفقیت برسیم

فولاد خوزستان فردا از هفته بیست و پنج رقابت‌های لیگ برتر در آبادان به مصاف صنعت نفت خواهد رفت .
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: دوست دارم خوشحالی خودم از حضور هواداران در ورزشگاه‌ها را اعلام کنم. از آن ها قدردانی می کنم به خاطر حضورشان در بازی هفته قبل، همه ما می دانیم فوتبال چقدر بدون هوادار بی معناست. هفته قبل توانستیم از وجودشان استفاده کنیم. با توجه به این شرایط اقتصادی و فشاری که به خاطر زندگی روی مردم است، می دانیم چه کاربزرگ و از خودگذشتگی را انجام می دهند که به ورزشگاه بیایند و تیم محبوبشان را تشویق کنند.
وی افزود: متاسفم که نمی توانیم کاری برایشان انجام بدهیم. فقط می توانیم تلاش کنیم و در زمین زحمت بکشیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. خداراشکر در این سه سال توانستیم با عملکردمان خوشحالشان کنیم ولی از لحاظ معیشتی نمی توانیم هیچ کمکی به آن ها کنیم. امیدوارم مسئولین کشور به فکر مردم و کسانی که در این فشارزندگی می کنند باشند.
سرمربی فولاد گفت: نه صحبتم سیاسی است و نه دوست دارم در مورد سیاست صحبت کنم. ولی دغدغه و ناراحتی مردم را باید بگوییم که مسئولین پیگیری کنند که ان‌شاءالله بتوانند زندگی خوب و راحتی داشته باشند. الان سخت شده که بگوییم می توانیم با فوتبال خوشحالی را به مردم برگردانیم. واقعا انقدر گرفتاری و مشکلات دارند که کار را برایشان سخت کرده است.  امیدواریم حضورشان باعث شود که 2-3 ساعت غم و غصه‌هایشان را در زندگی فراموش کنند. ان‌شاالله بتوانند زندگی خوبی داشته باشند.
نکونام با اشاره به بازی فردا عنوان کرد: با تیم خوب و قابل احترام نفت آبادان بازی داریم. بازیکنان خوب و باکیفیتی دارند. به شهری می رویم که همه طرفدار این تیم هستند. هواداران خوب و خونگرمی دارند. در خوزستان همه هواداران از تیم هایشان خوب حمایت می کنند و خونگرم هستند. بازی فردا در آبادان روی شرایط جدولی دو تیم می تواند تاثیر داشته باشد. مخصوصا برای ما، باید با تمرکز بالا بازی کنیم. باید خیلی حواسمان جمع باشد و باهوش باشیم تا مثل هفته قبل سه امتیاز را از دست ندهیم. دقیقه 85 بازی با یک اشتباه خیلی ساده و بچه گانه این اتفاق افتاد.
وی افزود:‌ باید با تمرکز بازی کنیم که بتوانیم حداکثر امتیاز دیدار فردا را بگیریم. حریف ما تیم قابل احترامی است. بازیکنان جوان و باتجربه خوبی دارند.  امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم و هرتیمی لیاقتش را دارد به موفقیت برسد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---