1403/01/10
18:41
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 22 اردیبهشت 1401 15:37

حمید رضا گرشاسبی:

صعود فولاد در رده بندی جهانی حاصل تلاش همه عوامل تیم و هدایت حرفه ای نکونام است

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان کسب عنوان برترین تیم ایرانی در رده‌بندی جهانی را حاصل تلاش شبانه روزی همه اعضای تیم بزرگسالان و هدایت حرفه‌ای جواد نکونام دانست.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حمیدرضا گرشاسبی ضمن تبریک این موفقیت به هواداران فولاد خوزستان، اظهار داشت: همان‌گونه که شاهد هستیم تیم فولاد علی رغم چالش های بوجود آمده در ابتدای رقابت های لیگ، اکنون خود را به شکوفایی نزدیک کرده و به زعم کارشناسان فوتبالی کشور جایگاه قابل قبولی در رقابت های لیگ برتر دارد و در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که منجر به صعود به عنوان‌ برترین تیم گروه شد، علاوه بر افتخارآفرینی، سهمیه فوتبال کشورمان را حفظ کرد.

گرشاسبی در ادامه گفت: من همواره به این اصل اعتقاد دارم که «پایان هر سختی، آسانی است» و این موضوع را در تیم خودمان شاهد هستم. شرایط تیم با توجه به بسته بودن پنجره در آغاز رقابت ها سخت بود اما با پشتکار عوامل تیم، لطف خدا و حمایت های مدیرعامل محترم شرکت فولاد خوزستان و اعضای هیات مدیره، محدودیت ها در حال رفع کامل می باشد و تیم فولاد با سرمربیگری آقای جواد نکونام به یک تیم منظم و با شخصیت حرفه ای شکل گرفته است.

وی همچنین افزود: اینکه تیم فولاد به عنوان دومین تیم کم هزینه غرب آسیا توانسته به مرحله یک هشتم صعود کند و در رده بندی جهانی نیز برترین تیم ایران و دهم آسیا باشد، نشان از تلاش و یکدلی اعضای تیم و رعایت اصول حرفه ای گری در تمامی ارکان تیم است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در خاتمه اظهار داشت: از هواداران پرشور و متعصب فولاد خوزستان می خواهم، چنانچه بازی روز شنبه مقابل تیم استقلال با حضور تماشاگر برگزار شد با حضورشان در ورزشگاه و تزریق انرژی مثبت به تیم، زمینه را برای پیروزی فولاد فراهم سازند. قطعاً تشویق پرشور شما روحیه کادرفنی و تیم را ارتقا خواهد بخشید.

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---