1403/01/10
3:11
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

سه شنبه 27 اسفند 1392 13:16

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛

حسین فرکی در نشست خبری : هر سه امتیاز دیدار با بنیادکار ازبکستان را می خواهیم

نشست مطبوعاتی پیش از مسابقه فولاد ایران با بنیادکار ازبکستان در تاشکند برگزار شد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فولاد ایران در برابر بنیادکار ازبکستان در چارچوب دور سوم از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، ظهر سه شنبه در سالن کنفرانس ورزشگاه پاختاکور تاشکند برگزار شد.

این نشست با حضور سرمربیان دو تیم و یک بازیکن از هر تیم انجام شد و با استقبال خوبی از سوی رسانه های ازبک هم مواجه گردید.
حسین فرکی سرمربی فولاد ایران در ابتدای این جلسه مطبوعاتی از حضور در تاشکند ابراز خوشحالی کرد و از نمایندگان رسانه های گروهی که با حضور خود در این جلسات باعث رونق بخشیدن به فوتبال آسیا می شوند نیز تشکر کرد.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد دیدار مقابل بنیادکار گفت: ما با هدف کسب نتیجه مطلوب در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان به اینجا آمده ایم و این آخرین بازی ما در دور رفت است و پس از آن باید به فکر دور برگشت باشیم و از آنجا که در دو بازی آینده میزبان هستیم، امیدواریم به امتیازات لازم برای صعود از این گروه دست پیدا کنیم و بازیهای خوب و با کیفیتی را نیز شاهد باشیم.
فرکی سپس به تشریح عملکرد تیم فولاد ایران در دو بازی گذشته این تیم در برابر الجیش قطر و الفتح عربستان پرداخت و کسب چهار امتیاز از دو بازی را امیدوار کننده خواند و افزود: امیدوارم در بازی برابر بنیادکار نیز به نتیجه قابل قبولی دست پیدا کنیم و به روند موفقیت خود در لیگ قهرمانان آسیا تداوم ببخشیم.
سرمربی فولاد در پاسخ به سوالی در خصوص میزان شناخت خود از تیم بنیادکار نیز گفت: ما چند بازی اخیر این تیم را آنالیز کرده ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم و می دانیم که تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان در این تیم ازبک حضور دارند که تیم خوبی را تشکیل داده اند و بطور حتم بازی آسانی مقابل این تیم پرسابقه در لیگ قهرمانان آسیا نخواهیم داشت.

حسین فرکی در مورد نقاط ضعف و قوت تیم بنیادکار نیز گفت: همانطور که گفتم، بنیادکار تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است که این از یک جهت می تواند نقطه قوت این تیم و از جهت دیگر نقطه ضعف آن باشد. ما روی این موضوع تمرکز کرده ایم و به هر صورت امیدواریم که فردا شاهد ارایه بازی خوبی از سوی هر دو تیم باشیم و همه تماشاگران و بینندگان تلویزیونی از تماشای آن لذت ببرند.
از سرمربی فولاد ایران در خصوص پیش بینی خود از نتیجه نهایی این دیدار نیز سوال شد که وی در پاسخ گفت: ما نه تنها در این بازی بلکه در تمام دیدارهای خود به فکر پیروزی و کسب هر سه امتیاز هستیم اما از آنجا که این بازی در زمین حریف برگزار می شود، کسب نتیجه مساوی هم می تواند برای ما رضایت بخش باشد. البته در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و با شکست نیز فاجعه رخ نمی دهد بلکه باید همچنان به کار خود ادامه دهیم و امیدوار به بازیهای آینده باشیم.

فرکی در پایان در پاسخ خبرنگار دیگری در مورد اینکه لیگ داخلی برای وی اهمیت بیشتری دارد یا لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: طبیعتا قهرمانی در لیگ برتر ایران از اهمیت بیشتری برای ما برخوردار است اما این بدان معنی نیست که به لیگ قهرمانان توجهی نداریم بلکه در این مسابقات نیز با تمام توان به مصاف حریفان آسیایی خواهیم رفت.

اما بختیار رحمانی کاپیتان تیم فولاد ایران نیز در این نشست مطبوعاتی حضور یافت و به سوالات نمایندگان رسانه های گروهی پاسخ داد.رحمانی در مورد این دیدار گفت: خوشبختانه تا اینجای کار عملکرد قابل قبولی در لیگ قهرمانان داشته ایم و در حال حاضر نیز از شرایط خوب روحی و جسمی برخورداریم و انشالله فردا نیز بتوانیم به این روند ادامه دهیم و نتیجه خوبی را کسب کنیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (6 نظر تا کنون)

رضا خوزستاني
چهارشنبه 28 اسفند 1392 1:19 AM
به نظر مي رسد بنياد كار ان تيم قدرتمند سالهاي قبل نيست . فولاد با اندكي تمركز و اعتماد به نفس مي تواند سه امتياز اين بازي را كسب كرده و گامي بلند براي صعود به مرحله ي بعد بردارد

بهداد
سه شنبه 27 اسفند 1392 11:54 PM
من یک خوزستانی مقیم تهران هستم و همیشه آرزو داشتم50 هزار هوادار خوزستانی را در ورزشگاه ببینم. با دیدن بازی الفتح بسیار امیدوار شدم که در بازی با تراکتور یک جای خالی هم در استادیوم نباشد. از تمام مردم خوزستان و خوزستانی های مقیم شهرهای دیگر که برای تعطیلات به استان خود سفر می کنند خواهش می کنم روز 7 فروردین جهنمی را برای تیم حریف درست کرده و جای خالی روی سکوها نگذارند. به امید دیدار

m_taha.j
سه شنبه 27 اسفند 1392 6:04 PM
بافوتبال ناب خوزستانی فولاد همیشه برندس... انشاله 2 بر صفر میبریم.به امیدخدا....

اسماعيل از تهران
سه شنبه 27 اسفند 1392 3:48 PM
ايشالله فولاد دست پر از ازبكستان برگرده ولي مهم تر از نتيجه بنياد كار بازي هفته اينده با تراكتور سازيه كه تقريبا تير خلاص به ليگ 13 ام محسوب ميشه و احتمالا بايد اماده جشن اصلي باشيم ايول به فولاد مردان خوزستان قهرمان

علی بیت سعید
سه شنبه 27 اسفند 1392 2:53 PM
دوستان عزیز هوادار فولاد خوزستان انجمن هواداران فولاد خوزستان افتتاح شد عکس کوچکترین هوادار فولاد خوزستان رامشاهده کنید http://khozestani.ir/forum/showthread.php?tid=166

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---