1403/02/05
1:46
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

سه شنبه 19 فروردین 1393 5:20

فرکی: اعتراض می‌کنند تا ضعف‌شان را بپوشانند

چون از حضور نفت و فولاد در صدر جدول ناراحتند، گسترش فولاد را می‌زنند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از حضورم در رتبه 512 لیست مربیان باشگاهی جهان ذوق‌زده شدم و این افتخاری برای فوتبال ایران است.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حسین فرکی طبق آمار سایت مربیان فوتبال به عنوان مربی 512 این لیست قرار گرفت.
سرمربی فولاد خوزستان در مورد اخذ این رتبه و شرایط تیمش در لیگ برتر و حواشی که دارد به صحبت پرداخت.
در زیر گفت‌وگوی فرکی با (خبرگزاری فارس) را می‌خوانید:

*طبق آمار سایت مربیان فوتبال نام شما در رتبه 512 مربیان باشگاهی قرار گرفت. در این مورد چه صحبتی دارید؟
این خبر را از شما می‌شنوم، واقعا این مسئله باعث خوشحالی من است و قرار گرفتن نامم در این لیست افتخار بزرگی است. به جز این چیز دیگری نمی‌توانم بگویم و امیدوارم بتوانم در فوتبال ایران عملکرد خوبی داشته باشم.

*در این لیست نام مربیان باشگاهی بزرگی مثل خوزه مارتینو، کارلو آنجلوتی، آرسن ونگر، خوزه مورینیو و ... دیده می‌شود. قرار گرفتن نام حسین فرکی در این لیست افتخار بزرگی برای فوتبال ایران است.
اگر حقیقت را بگویم واقعا از این مسئله ذوق زده شدم. حضور در این لیست برایم اهمیت زیادی دارد و واقعا جا دارد. همانطور که گفتید این افتخار برای فوتبال ایران است و بابت این مسئله باید به فوتبال ایران تبریک بگویم. نام مربیان ایرانی دیگری نیز در این لیست قرار دارد که این افتخار متعلق به فوتبال ایران است.

*در مورد شکست مقابل استقلال در روزی که فولاد خوزستان بازی خوبی ارائه  کرد چه نظری دارید؟
شایسته قبول شکست در این مسابقه نبودیم. در روزی که فولاد خوزستان یکی از بهترین عملکردهای خود را ارائه داد نتیجه را واگذار کردیم. استقلال آخرین شانس خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی را پیش رو داشت. ایرانی‌های زیادی در سطح ایران و جهان مسابقه را می‌دیدند و دوست داشتیم در این دیدار برنده شویم. اشاره درستی کردید با توجه به بازی خوبی که انجام دادیم فرصت‌های زیادی را از دست دادیم تا پیروز نشویم. بهتر است بگویم عملکرد خوب مهدی رحمتی مانع از کسب 3 امتیاز شد. تیم بدشانس میدان بودیم و نتوانستیم پیروز شویم اما عملکرد فولاد نگاه‌ها را به خود جلب کرد. خوشبختانه با نتایجی که در طول مسابقات گرفتیم هنوز به کسب قهرمانی امیدوار هستیم. امیدوارم با لطف خدا و تلاش بازیکنان به مقام قهرمانی برسیم. این موفقیت حق طبیعی فولاد خوزستان و مردم استان است که پس از سال‌ها به مقام قهرمانی برسیم.
 
*فولاد خوزستان در دیدار با 4 تیم مدعی قهرمانی تنها در یک مسابقه مقابل پرسپولیس پیروز شده است، آیا قبول دارید فولاد در دیدار مقابل تیم‌های بزرگ دچار مشکل می‌شود؟
فولاد خوزستان سابقه شکست پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تیم‌های بزرگ را به دفعات زیادی داشته‌ است. نتایج ما مختص به فصل جاری نیست. با توجه به اطلاعاتی که از گذشته دارم می‌دانم فولاد همیشه در دیدارهای بزرگ خوب عمل کرده است. ما در دیدار مقابل پرسپولیس، استقلال و سپاهان عملکرد خوبی داشتیم حتی زمانی که مربی نفت تهران بودم در 6 دیدار مقابل فولاد خوزستان 5 بار شکست خوردیم، استقلال و سپاهان را فصل قبل شکست دادیم و اتفاقا در دیدار با این تیم‌ها بهترین عملکرد را داشتیم. اگر بعضا در دیدارهای امسال شکست خوردیم بخشی از این مسئله به خاطر اشتباهات خودمان بوده است. این موضوع چیزی عجیب و پیچیده ‌ای نیست. در این میان اشتباهات داوری نیز بی‌تأثیر نبوده است.
سال قبل در دیدار برگشت مقابل استقلال حریف روی پنالتی اشتباهی که داور به خاطر خطا روی مجیدی گرفت به گل رسید. همان سال در دیدار رفت مقابل استقلال پیروز شده بودیم. نیم فصل اول لیگ جاری در دیدار مقابل استقلال این تیم با اشتباه داور در گرفتن پنالتی روی مهدی نظری به گواه کارشناسان به گل رسید و سپس تیموریان گل دوم را وارد دروازه کرد. در دیدار مقابل پرسپولیس در دور رفت لیگ امسال گل اول این تیم در موقعیت آفساید به ثمر رسید که در نهایت 3 بر یک شکست خوردیم. شما دیدید که در دیدار برگشت و در جام حذفی پرسپولیس را شکست دادیم. در دیدار رفت مقابل نفت تهران هر چند 2 بر صفر شکست خوردیم اما تا دقیقه 80 باید 4-5 گل به ثمر می‌رساندیم. در دیدار برگشت مقابل نفت در تهران بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید اما به اعتقاد کارشناسان گل نفت تهران روی پنالتی اشتباه به ثمر رسید. ما در دیدار با مدعیان قهرمانی بهترین عملکرد را داشتیم اما متأسفانه امتیازات لازم را نگرفتیم. اگر همین دیدار اخیر مقابل استقلال را یک بار دیگر نظاره کنید می‌بینید چقدر موقعیت‌های گل زیادی به دست آوردیم. سال قبل نیز همین شرایط وجود داشت. ما از موقعیت‌های زیادی که روی دروازه حریف می‌ساختیم استفاده نمی‌کردیم و در مقابل استقلال با استفاده از تجربه بازیکنان خوبی مثل آرش برهانی و آندرانیک تیموریان از تک موقعیت‌های خود گل می‌ساخت.

*مسئولان استقلال اعتقاد دارند با توجه به مشکلاتی که هواداران فولاد خوزستان هنگام ورود این تیم به ورزشگاه و پایان بازی به وجود آوردند باید با کسر یک امتیاز روبرو شوند.
این صحبت‌ها فرافکنی است، متأسفانه این فرافکنی نیز از سوی افرادی بیان می‌شود که فوتبالی هستند و واقعا دردآور است. افرادی که خودشان را فوتبالی می‌دانند این موضوعات را مطرح می‌کنند اگر این مشکل برای خود ما پیش بیاید این موضوع را به حساب عدم پیش‌بینی مناسب می‌گذاریم. نمی‌دانم دلیل مطرح شدن این صحبت‌ها از سوی افراد فوتبالی چیست. این صحبت‌ها را برای توجیه ضعف خود بیان می‌کنند. تیمی که می‌خواهد در یک بازی مهم بازی کند سرپرست و مدیر آن باید مسائل را به خوبی پیش‌بینی کند. وقتی این کار را انجام نمی‌دهند نسبت به مسائل دیگر معترض می‌شوند. وقتی یک تیم به ورزشگاه می‌رود این مسئله از سوی چه کسی باید هدایت شود. وقتی می‌نشینند و کاری انجام نمی‌دهند همین مشکلات به وجود می‌آید. آنها باید بدانند امکانات ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر اهواز به اندازه ورزشگاه آزادی نیست. وقتی قرار است برای اولین بار 50 هزار نفر به ورزشگاه بیایند و تنها یک راه ورودی و خروجی برای هواداران وجود دارد باید پیش‌بینی لازم برای زمان حضور در ورزشگاه را انجام دهند.
مگر در تهران زمان حضور فولاد خوزستان در ورزشگاه کسی تیم را اسکورت می‌کند. ما مخصوصا در بازی‌ها خارج از خانه دو روز قبل از برگزاری مسابقه به شهرستان‌های مختلف سفر می‌کنیم تا اگر خدایی ناکرده پروازمان لغو شد فرصت سفر با اتوبوس را داشته باشیم اما می‌بینم بسیاری از تیم‌ها همان زمان مسابقه سفر می‌کنند و توجهی به سایر اتفاقات ندارند. شنیدن این صحبت‌ها از سوی افراد فوتبالی ما را متعجب می‌کند.  
همچنین باید بگویم مگر ما از تیمی امتیاز کسر نکردیم که این موضوع را در مورد ما مطرح می‌کنند. در مورد
این مسئله فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته است و این موارد ربطی به ما ندارد.

*در مورد اخراج بختیار رحمانی کاپیتان فولاد خوزستان و حرکتی که او انجام داد چه صحبتی دارید؟
بختیار بازیکن جوان و آینده‌داری است. در جریان مسابقه هر بازیکنی ممکن است اخراج شود. در نقطه مقابل رحمانی، آندرانیک تیموریان حضور داشت که او نیز از زمین بازی اخراج شد. می‌دانم رحمانی بابت این اتفاق بسیار ناراحت است. پیش از این چنین اتفاقی را از سوی رحمانی ندیده بودیم. این مشکل برای ما پیش آمده است اما بدون توجه به آن کارمان را دنبال می‌کنیم.

*این روزها شایعه کم کاری بازیکنان گسترش فولاد تبریز مقابل نفت تهران شنیده می‌شود، در این مورد چه نظری دارید؟
این صحبت‌ها جوسازی‌ است که از سوی برخی مطرح می‌شود. در این فوتبال افراد زیادی حضور دارند که از حضور فولاد خوزستان و نفت تهران در صدر جدول ناراحت هستند. مهدی تارتار در این مورد بهترین حرف را زد. او گفت تعطیلی 35 روزه لیگ باعث شده بازیکنان گسترش فولاد از شرایط مسابقه دور شوند. به اعتقاد من این حرف فوتبالی است، ایراد برنامه‌ریزی مسابقات چنین شرایطی را به وجود آورد. آن وقت در این میان یک بازیکن اشتباه می‌کند و حرفی را که نباید بزند بیان می‌کند. همین مسئله باعث می‌شود ذهنیت به وجود بیاید. گروهی این کار را می‌کنند که خودشان از چنین اتفاقاتی بهره می‌برند. متهم کردن گسترش فولاد به این کار جوسازی و بی‌انصافی است. آنها از بیان کردن این مسائل قصد دارند گسترش فولاد را تحریک کنند تا با توانایی مضاعف مقابل فولاد بایستند و به غیر از این کار راه دیگری نداشتند. اعتقاد دارم بازیکنان، کادر فنی و مخصوصا مدیریت گسترش فولاد افراد سالمی هستند که فوتبال جوانمردانه ارائه می‌دهند. همانطور که گفتم خیلی‌ها گسترش فولاد را می‌زنند چرا که دوست ندارند نفت تهران و فولاد خوزستان در صدر جدول باشد.

*وضعیت حضور بازیکنان ملی‌پوش فولاد خوزستان در دو دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد؟
باید ببینیم مسئولان چه تصمیمی می‌گیرند. ما دو بازی بسیار سخت داریم و دوست داریم با کادر فنی تیم ملی تعامل داشته باشیم. اگر اولویت اول فولاد باشد از بازیکنان استفاده می‌کنیم و پس از قطعی شدن صعودمان به مرحله دوم بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهیم. اگر در دیدار مقابل الجیش قطر این نفرات حضور داشته باشند و به امید خدا قهرمانی ما به مرحله بعد قطعی شود می‌توانیم بازیکنان را از 27 فروردین در اختیار تیم ملی قرار بدهیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (22 نظر تا کنون)

محمد صفیرزاده
جمعه 22 فروردین 1393 2:23 PM
سلام قهرمانی فولاد حق مردم خوزستان ما عاشق تیم استانمون هستیم و تا آخرین نفس ازش حمایت میکنیم حتی قهرمان هم نشه برای ما قهرمانه هر چند اگر بچه ها کمی بیشتر دقت کرده بودن اگه یکی از اون مساوی ها رو برده بودن الان خیالمون راحت بود

مهدی
پنج شنبه 21 فروردین 1393 9:44 PM
واقعا سرپرست استقلال با این حرفها کوچک بودن خود را نشان داد بازی باین خوبی وتماشاگران با آن حرکت زیبا و.....فقط ب دو نفر که شب قبل درهتل مزاحم انها شده اندگیر داده است استقلال در خواب هم نمیدید بازی با برد تمام کند قهرمان واقعی فولاد خوزستان .بارسلون ایران

محمد کنانی
پنج شنبه 21 فروردین 1393 7:12 PM
انشالله قهرمان بشیم تا چشم بعضیا از حسودی بترکه

شاهین
پنج شنبه 21 فروردین 1393 5:10 PM
دوست داشتم فولاد تو اهواز جشن قهرمانی می گرفت

عاشق فولاد
چهارشنبه 20 فروردین 1393 5:16 PM
سلام من فقط دوست داشتم دوتا جمله از برزگان دنیا برای اقای فرکی بنویسم: 1. هر چه مشكلات بيشتر باشد شكوه و جلال بيشتر است. 2.به خاطر داشته باشيدكه موفقيت پاداش رنج و زحمت است. از اینکه امید و شادمانی را به کمک کادر مجرب و خوب فولاد در ورزش خوزستان و جوانان خوزستانی با تلاش و پشتکار بوجود آوردید ممنونیم مطمئنم فرای هر نتیجه ای که کسب کنید مردم خوزستان دوستتان خواهند داشت چون فوتبال خوزستانی و هیجانی و برزیلی را دوباره زنده کردید

 1 2 3 4 5  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1695 - مجموع امتیازات : 3494
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1511 - مجموع امتیازات : 2843
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1463 - مجموع امتیازات : 2680
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1438 - مجموع امتیازات : 2756
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1420 - مجموع امتیازات : 2631
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---