1403/02/06
15:25
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 21 فروردین 1393 21:19

هفته آخر لیگ برتر سیزدهم؛

فرکی: حق فولاد خوزستان قهرمانی لیگ برتر است،با دعای خیر هواداران امیدوارم جشن قهرمانی بگیریم

سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: بدون شک بازی‌های فردا برای تعیین قهرمان و سهمیه آسیا تاثیرگذار است و  تیم ما سهمیه آسیایی را کسب کرده است و در حال حاضر برای کسب قهرمانی تلاش می‌کند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حسین فرکی افزود: من همچنین به هواداران تیم تراکتورسازی تبریک می‌گویم که در جام حذفی قهرمان شدند و سهمیه جام باشگاه‌های آسیا را کسب کردند. فرکی خاطرنشان کرد: برای بازی فردا امیدواریم پیروز شویم. هفته گذشته فرصت خوبی را از دست دادیم و در از دست دادن این بازی کسی مقصر نبود جز بخت بد فولاد و همه نیز گفته من را قبول دارند که می‌توانستیم پیروز شویم و هفته قبل قهرمان شویم.
وی افزود: امیدوارم با چند روز تاخیر این اتفاق بیفتد و در همانجایی که ما جام حذفی را از دست دادیم سرنوشت‌مان تغییر کند و قهرمان لیگ برتر شویم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: اعتقاد من به خداوند است و با توسل به او و دعای خیر مردم و هواداران فولاد امیدوارم فردا جشن قهرمانی بگیرم و بخش اول این قهرمانی دست خود ماست و بخش دوم آن برعهده رقیبان است.

فرکی گفت: تراکتورسازی برای خودش بازی می‌کند ولی نتیجه‌اش برای ما تاثیرگذار است. سپاهان برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگد ولی به نتیجه این دیدار نیازمندیم و مطمئنم همه بازی‌ها جوانمردانه خواهد بود.وی تاکید کرد: با وجود اینکه فردا بازی دشواری داریم باید پیروز از زمین مسابقه خارج شویم و گسترش فولاد یکی از تیم‌های شایسته لیگ بود و برادران خطیبی و تارتار برای این تیم زحمات زیادی کشیدند و جایگاه فعلی گسترش فولاد در نخستین حضورش در لیگ برتر جایگاه مناسبی است. سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: فردا اگر شکست هم بخوریم دوست دارم بازی جوانمردانه رعایت شود و هر تیمی که لایق قهرمانی است به حقش برسد. گسترش فولاد بازیکنان خوب و آینده‌داری دارد که برای اعتبار خودشان تلاش می‌کنند. وی درباره مصدومان و محرومان تیمش برای بازی فردا خاطرنشان کرد: ما برای بازی فردا دو مصدوم داریم که رحمانی و کرمی در اختیار نخواهیم داشت و آرش افشین هم به دلیل مصدومیت در ترکیب ما حضور نخواهند داشت، ولی با این وجود ما با ۲۹ بازیکن به تبریز آمدیم چون دوست داشتیم تمام بازیکنانمان را کنارمان ببینیم.فرکی گفت: مردم ایران سال‌ها عنوان کردند که حق فولاد قهرمانی لیگ برتر است ولی ممکن است ما به این مهم نرسیم. با این وجود تمام تلاشمان را برای رسیدن به این مهم به کار می‌بریم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (12 نظر تا کنون)

استاد دانشگاه
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 5:53 PM
با سلام و عرض احترام خدمت مديريت سايت و كاربران محترم.در حال حاضر باشگاه فولاد فقط بايد به تداوم قهرماني بينديشد اين يعني بستن تيم با بازيكن هاي بهتر و قوي تر از سال قبل.تيم فولاد به ستاره نياز دارد در كنار حفظ بازيكنان خوب و با لياقت فعلي.در صورت تداوم قهرماني باشگاه فولاد تبديل به ابر قهرمان و اقاي فوتبال ايران براي ساليان سال خواهد بود كه ديگر هيچ تيم و هيچ رسانه و هيچ نهادي نتواند سنگ لاي چرخ اين تيم فولاد با اين كادر فني منحصر بفرد و تماشاگران با تعصبش بگذارد.با تشكر از همه مخصوصن هواداران

توراختور
جمعه 22 فروردین 1393 5:56 PM
قهرمانی فولاد در تبریز باعث خوشحالی آذریها خواهد شد .انشاالله از طرف هوادار تراختور وگسترش

پشم فروش
جمعه 22 فروردین 1393 4:18 PM
فولادعلیرغم ارائه بازی زیبا و جذاب نسبت به دیگر تیم های لیگ برتری ، متاسفانه از وجود گلزنی تمام عیار در فولاد خبری نیست و بیشترین ضربه را فولاد خوزستان از این بابت متحمل شده است. امیدوارم در فصل آینده این کاستی برطرف شود و زیبایی بازی فولاد خوزستان دوچندان شود. به امید قهرمانی فولاد بزن دست قشنگه رو

عليرضا سلامت نيا
جمعه 22 فروردین 1393 2:02 PM
انشأا...حق به حق دار ميرسه وفولاد به قهرماني ميرسه

Surena
جمعه 22 فروردین 1393 11:13 AM
انشاالله قهرمانيم و امىدوارىم فصل بعد هم آقاى فركى سر مربى فولاد باشند ، ما به وجود اىن تىم و مربىش افتخار مىكنىم

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---