1403/02/01
1:59
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 22 فروردین 1393 21:2

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان:

این قهرمانی را به همه مردم خوزستان تبریک می گویم، یک جشن قهرمانی در پیش داریم

 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، موفقیت بازیکنان جوان این تیم را در سیزدهمین دوره از لیگ برتر ایران به مردم شریف استان خوزستان، جامعه بزرگ هواداران فولاد خوزستان و همه فوتبال دوستان ایران تبریک گفت.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیف الله دهکردی در گفتگو با سایت باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: دومین قهرمانی فولاد خوزستان در لیگ برتر را که با کوشش بازیکنان این تیم، درایت کادر فنی و حمایت های هواداران به دست آمد را به تمامی هم استانی های خود تبریک عرض می نمایم.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان افزود: این قهرمانی هرچند که یک هفته با تاخیر برای تیم ما به دست آمد اما در طول این هفته نیز هیچیک از هواداران این تیم از کسب عنوان قهرمانی نا امید نشده بودند و تنها تیم لایق و شایسته برای کسب عنوان قهرمانی سیزدهمین دوره از لیگ برتر را فولاد خوزستان می دانستند.
سیف الله دهکردی همچنین با تشکر از حمایت های هواداران فولاد واز ایشان و دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم، اظهار داشت: شادی مردم خوزستان و جوانان این استان آرزوی همه ما بوده است و از ابتدای کار همه بازیکنان تیم برای همچین روزی برنامه ریزی کرده بودند و خوشحالیم که تمامی زحمات ما نتیجه داد و توانستیم جوابگوی بسیاری از محبت ها و حمایت های صورت گرفته باشیم.
مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان، اظهار داشت: با پایان گرفتن این بازی کار ما تمام نشده و از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای برپایی یک جشن قهرمانی استاندارد برای تقدیر و تشکر از تیم و هوادارانمان هستیم.
وی در پایان برای ادامه بازی های فولاد در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد و یک بار دیگر این قهرمانی را به همه مردم ایران و بویژه مردم استان خوزستان تبریک گفت.

لازم به ذکر است؛ قهرمانی تیم بزرگسالان فولاد خوزستان در حالی به دست آمد که در روزهای گذشته این باشگاه در لیگ برتر جوانان، نونهالان و زیر 13 سال نیز موفق به قهرمانی شده بود و از این حیث فولاد موفق ترین کارنامه را در سطح باشگاه های فوتبال ایران به خود اختصاص داده است.
علاوه بر این موفقیت ها باید عنوان برترین نمانده ایران در آسیا را که با کوشش شاگردان جوان و بدون ادعای فولاد به دست آمده را برای این تیم به حساب آورد، فولاد خوزستان در حال حاضر همراه با الجیش قطر (با اختلاف گل) در جایگاه دوم است و از شانس های اصلی صعود به دور بعد مسابقات نیز به شمار می آید.

سایت باشگاه فولاد خوزستان نیز به نوبه خود این پیروزی بزرگ و دومین قهرمانی فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال کشور (که با یک وقفه 8 ساله به دست آمده است) به تمامی هواداران این تیم تبریک عرض می نماید.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (15 نظر تا کنون)

دختر اهوازی
شنبه 23 فروردین 1393 3:41 PM
اقای دهکردی تو رو خدا اقای فرکی رو حفظ کنید اخه از یه جایی شنیدم که اقای فرکی به خاطر درد پاش نمیتونه فولادو در لیگ بعدی همراهی کنه تو رو خدا کاری بکنید تا اقای فرکی بمونه خواهش میکنیم دلمونو نشکنید

MSM
شنبه 23 فروردین 1393 2:53 PM
دهکردی دوست داریم

کریم احمدی
شنبه 23 فروردین 1393 9:25 AM
از آقای دهکردی تشکر می کنم- یه خواهشی که دارم از آقای دهکردی اینکه نگذارید آقای فرکی از جمع ما برود تلاش کنید و آن را حفظ کنید واقعاً دل مردم خوزستان را شاد کرد به همه شما خسته نباشید میگم

جواد فیاضی
شنبه 23 فروردین 1393 9:02 AM
من هم تبریک میگم تشکر از آقای دهکردی که واقعا زحمت کشیدن امیدوارم باشگاه هوای مردم خون گرم اهواز رو داشته باشند.برای بازی با استقلال خیلی زحمت کشیدن

حامد
شنبه 23 فروردین 1393 8:29 AM
امیدواریم جشنی باشه که به اندازه یک سال شادی کنیم

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---