1403/02/07
23:4
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

شنبه 23 فروردین 1393 3:40

کاپیتان رحمانی: حق ما قهرمانی بود

فولاد در آسیا هم فوق‌العاده خواهد بود

کاپیتان تیم فوتبال فولاد گفت: مطمئن باشید که ما در آسیا تیم فوق‌العاده‌ای خواهیم بود و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا موفق ظاهر شویم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، بختیار رحمانی در خصوص قهرمانی فولاد در سیزدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: ما واقعا مستحق قهرمانی بودیم، امیدوارم این قهرمانی‌ها برای فولاد ادامه داشته باشد. بازیکنان، مربیان و اعضای مدیریت امسال تمام تلاش خود را انجام دادند و مطمئن باشید این روند با چنین کادر و چنین بازیکنانی ادامه خواهد داشت.
وی که در دیدار گذشته به علت دریافت کارت قرمز از حضور در بازی مقابل گسترش فولاد محروم بود اظهار داشت: بازیکنان به خوبی مقابل گسترش فولاد بازی کردند و در حالی که می‌توانستند با گل‌های بیشتری این تیم را شکست دهند با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند و توانستیم قهرمانی را از آن خود کنیم. این موضوع نشان می‌دهد فولاد متکی به یک بازیکن نیست، همه تلاش خود را می‌کنند.
کاپیتان فولاد در مورد حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: مطمئن باشید فولاد تیم فوق‌العاده‌ای در آسیا خواهد بود و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم موفق ظاهر شویم.
رحمانی در مورد اینکه در گذشته اعلام کرده بود اگر فولاد در تبریز قهرمان شود به تمام مردم این شهر شیرینی خواهد داد، گفت: بله من واقعا این کار را می‌کنم و حاضرم دست به هر کاری بزنم. خیلی خوشحالم که مردم را توانستیم شاد کنیم حق ما قهرمانی بود و این مسئله را به همه تبریک می‌گویم، زحمت زیادی کشیدیم که به این عنوان دست یابیم.

منبع خبر : فارس

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (6 نظر تا کنون)

حامد
یک شنبه 24 فروردین 1393 7:37 AM
درورد بر کاپیتان با غیرت

رضا
یک شنبه 24 فروردین 1393 2:48 AM
بازهم می گی یه مرد پیدا بشه رضایت نامتو بده؟ قدر فولادو بدون آقای رحمانی .

محمدامین
یک شنبه 24 فروردین 1393 1:46 AM
کاپیتان دوست داریم...

نيما
یک شنبه 24 فروردین 1393 12:21 AM
درود بر غيرت تك تكتون كه بدون هرگونه حاشيه و جنجال فقط به فكر پيروزي و شاد كردن هواداران تيم دوستداشتي و پرطرفدار فولاد هستيد. با آرزوي تداوم پيروزيهايمان.

دختر اهوازی
شنبه 23 فروردین 1393 10:34 PM
ایشا الله با توکل به خدا حتما برنده میشین با توکل به خدا و ائمه اطهار

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---