1403/01/10
3:16
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 30 فروردین 1393 1:46

این موفقیت ها با تلاش و کوشش بسیار به دست آمد

سویلمی: موفقیت های تیم های پایه باشگاه فولاد خوزستان در سالیان آینده ادامه می یابد

مدیر تیم های پایه فولاد خوزستان موفقیت این تیم ها را به همه مردم استان خوزستان تبریک گفت.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، علی سویلمی در این رابطه اظهار داشت:در ابتدا وظیفه خود می دانم از زحمات و حمایت های مدیران شرکت فولاد خوزستان تشکر کنم و امیدوارم با این نتایجی که کسب کردیم توانسته باشیم جواب محبت هایشان را داده باشیم.
مدیر تیم های پایه باشگاه فولاد خوزستان در ادامه افزود: امسال باشگاه فولاد خوزستان یک سال پرافتخار و باشکوه را پشت سر گذاشت، این موفقیت ها با تلاش همه اعضای باشگاه به دست آمد که در راس آن هم مدیریت باشگاه جای دارد. وی افزود: در این باشگاه همه تیم ها دارای یک جایگاه برابر می باشند و توجه به تیم ها پایه فولاد خوزستان بسیار زیاد است. سویلمی به مقام های کسب شده توسط تیم های پایه فولاد اشاره کرد و افزود: تیم زیر 13 سال فولاد که بازیکنان آن همگی از آکادمی فولاد خوزستان می باشند و زیر نظر مربیان بومی فوتبال را آموزش دیده اند موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ زیر 13 ساله های فوتبال استان خوزستان شدند.
تیم نونهالان فولاد هم که در لیگ برتر ایران با بسیاری از تیم های مدعی دیگر به رقابت پرداخت به این جایگاه دست یافت و توانست از عنوان قهرمانی که سال گذشته کسب کرده بود به خوبی دفاع نماید.


همچنین تیم نوجوانان فولاد خوزستان با داشتن بازیکنان و کادر فنی بومی که جزو محصولات آکادمی فولاد می باشند، با درخشش در میدان مسابقات لیگ برتر جام طلایی را برای فولاد به ارمغان آورد.
در رده جوانان، فولاد خوزستان امسال توانست برای نخستین بار سکوی نخست رقابت های لیگ برتر جوانان کشورمان را که با جدیت خاصی دنبال می شود از آن خود و باشگاه فولاد خوزستان کند.
سویلمی همچنین به تیم امید فولاد هم اشاره کرد و افزود: این تیم که در این فصل جزو مدعیان قهرمانی بود متاسفانه در مراحل پایانی نتوانست این عنوان را کسب نماید و در پایان در جمع سه تیم برتر قرار گرفت.


وی اظهار داشت: این موفقیت ها را به جامعه هواداران باشگاه فولاد خوزستان تبریک می گویم و امیدوارم با این روندی که باشگاه فولاد خوزستان در پیش گرفته است بتوانیم خدماتی را به فوتبال ایران عرضه کنیم و یک بار دیگر فوتبال ناب خوزستان را به عنوان قطب اصلی فوتبال ایران و خاورمیانه معرفی کنیم.
مدیر تیم های پایه فولاد خوزستان در پایان ضمن تشکر از نیروهای زحمتکش باشگاه فولاد، معاونت پایه ها، کادر فنی و اعضای تیم های پایه فولاد خوزستان از آنها خواست که در آینده نیز ضمن دفاع از فوتبال استان خوزستان در سطح کشور به درخشش خود ادامه دهند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (5 نظر تا کنون)

امید خدری
چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 10:01 PM
ببخشید تست فولاد کی شروع میشه برای سنین 15 سال؟؟

یوسف ناصری فر
دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 11:00 AM
باسلام وخسته نباشید خدمت کلیه دست اندرکاران باشگاه فولاد خوزستان، بخصوص کسانی که درقسمت تیم های پایه باشگاه مشغول به کار می باشند. جناب آقای سویلمی از شما وکلیه همکارنتان بابت زحمت شبانه روزی وانتخاب درستتان در همه رده های سنی که باعث موفقیت این باشگاه واستان شده اید ممنون و متشکریم و انشاالله در سالیان آتی شاهد موفقیت بیشتری باشیم. هوادار باشگاه مردمی فولاد خوزستان

mostafa
یک شنبه 31 فروردین 1393 8:21 PM
قهرمانی در لیگ برتر بزرگسالان همان اهمیت رو داره که قهرمانی در رده های پایه اهمیت داره و این استراتژی باشگاه فولاد باید برای تمامی باشگاههای ایران الگو باشه.خدا رو شکر باشگاهی داریم که در رده های پایه بسیار اهمیت میده و توانسته نتایج و دستاوردهای خوبی بگیره .بدون شک باشگاه فولاد برای تمامی باشگاههای ایران و آسیا الگوی بسیار خوبیه.

رضا رامهرمز
یک شنبه 31 فروردین 1393 3:44 PM
باور کنید بنده بیش از قهرمانی در لیگ برتر از قهرمانی های رده های سنی پایه فولاد خوشحال شده ام. به یاری خدا و همت مسئولین اگر این روند حفظ شود فولاد کابوس تمام تیمهای آسیایی خواهد بود. بخاطر آفرینش نظم و پیشرفت و پیروزی در تیم های پایه ای از همه دست اندرکاران این رده ها تشکر میکنم

اسحاق
شنبه 30 فروردین 1393 4:11 PM
این قهرمانی هاباتلاش شبانه روزی شمادرتیمهای پایه به دست اوردید انشاالله درسالهای اینده تیمهای پایه بیشتر ازاینها به دست اوردودرسطح کشور حرف اول درتمامی رده ها بزند

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---