1403/01/10
2:16
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 2:47

عملکرد فولاد در لیگ سیزدهم فوتبال

تیم فوتبال فولاد خوزستان برای دومین بار قهرمان لیگ برتر شد.تیم فوتبال فولاد خوزستان درلیگ سیزدهم با 57 امتیازتوانست قهرمان شود. شاید کاملترین توصیف برای فولاد خوزستان این باشد که تیم قهرمانی بی‌ادعا است.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، تیم خوب حسین فرکی به جای آنکه در رسانه‌ها ادعای قهرمانی داشته باشد درزمین مسابقه مدعی است.
شاید در ابتدای فصل و با حضور مدعیانی نظیر استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی کمتر کارشناسی از فولاد توقع صدرنشینی داشت اما شاگردان فرکی با 57 امتیاز توانستند قهرمان لیگ برتر شوند.
فولاد لیگ سیزدهم را با شکست خارج از خانه مقابل سپاهان آغاز کرد. اما درادامه با پیروزی‌های متوالی خودخیلی زود به صدرجدول رسید.حسین فرکی را باید عامل اصلی موفقیت فولاد نامید. وی شجاعانه به جوانان اعتماد کرد و مزد این اعتماد را هم گرفت.

ستاره‌های فولاد:
بختیار رحمانی یک کاپیتان و ستاره درخشان برای فولاد است. علاوه بر وی می‌توان از عبداله کرمی،مهرداد جماعتی، اسماعیل شریفات، امید خالدی و سروش رفیعی به عنوان ستاره‌های فرکی نام برد که در لیگ سیزدهم درخشیدند.

گلزنان فولاد:
بهترین گلزن فولاد خوزستان لوسیانو پریرا مندس با 9 گل زده است، پس از وی اسماعیل شریفات با 6 گل و بختیار رحمانی با 5گل قرار دارند.

فولاد با اخلاق‌ترین تیم
تیم فوتبال فولاد خوزستان با تنها یک کارت قرمز درکنار تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به عنون با اخلاق‌ترین تیم لیگ سیزدهم نام گرفت.

عملکرد فولاد:
تیم فولاد خوزستان اولین هفته لیگ سیزدهم را با شکست مقابل سپاهان اصفهان آغاز کرد اما با پیروزی‌های متوالی توانست خود رابه صدر جدول برساند.
این تیم از 30 بازی انجام داده خود 16برد کسب کرد، 9 بار به تساوی رسید و 5 بازی دیگر را واگذار کرد.
خط حمله فولاد 36 بار دروازه حریفان را باز کرد و همچنین خط دفاعی فولاد 24 گل خود را در کارنامه خود به ثبت رساند.

شکست‌های فولاد:
فولاد دراین فصل 5 بار شکست خورد، باخت‌های این تیم مقابل تیم‌های سپاهان، پرسپولیس، نفت تهران و استقلال تهران( 2بار) دردور رفت و برگشت رقم خورد.
نکته قابل توجه این است که شکست‌های تیم فولاد مقابل تیم‌های بالای جدولی بوده است.
تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از تیم ذوب آهن بیشترین تغییر را در درون دروازه‌اش داشته است.این تیم از 3 دروازه بان در طول فصل سیزدهم استفاده کرد.
در پایان نظر یکی از کارشناسان فوتبال را درخصوص عملکرد تیم فولاد خوزستان جویا شده‌ایم که از نظر خواهیم گذراند.

کربکندی: فولاد کمترین نوسان را درلیگ سیزدهم داشت

رسول کربکندی درخصوص عملکرد فولاد در لیگ سیزدهم گفت: تیم فولاد کمترین نوسان را درلیگ سیزدهم داشت، این تیم بازی های خوبی راانجام داد واز روحیه خوبی برای قهرمانی برخوردار بودند و لیاقت قهرمانی را داشتند.
وی در ادامه عنوان کرد: تیم فولاد مربی باتجربه و صبوری داشت، مدیریت و سیستم باشگاه هم به خوبی فعالیت کردند و عملکردشان به خوبی نتیجه داد به طوری که فولاد توانست در لیگ برتر، جام حذفی و جام باشگاه‌های آسیا شایستگی خود را نشان دهد.

منبع خبر : خبر پو

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

عبدالقادر کامیاب
سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 10:06 PM
we are the champion

مصطفی از شوشتر
سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 9:39 PM
فولاد قهرمان ...سلطان لیگ ایران

ممد سوسنگردی
سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 6:20 PM
فولاده خوزستانیم"قهرمان ایرانیم

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---