1403/01/31
21:48
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 3:53

یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

حسین فرکی: نباید بازنده از زمین خارج شویم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما خودمان را خوش شانس می‌دانیم که مقابل حریفی مثل السد قرار گرفتیم در حالی که می‌توانستیم در این مرحله با تیمی مانند الهلال بازی کنیم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان،حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی دو تیم فولاد ایران با السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که امروز سه شنبه در دوحه برگزار شد، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: از اینکه یکبار دیگر به دوحه برگشته‌ام، خوشحالم. می‌دانم این بازی شرایط خاص خودش را دارد بخصوص اینکه السد بازیکنان با کیفیتی دارد.

وی افزود: در فوتبال نباید به نام‌ها و یا سابقه و تاریخ توجه کرد بلکه نکته مهم تلاش و توانایی هر تیم است. باید هر رقیبی را جدی گرفت و با تمام توان به میدان رفت اما با این وجود صراحتا باید بگویم ما خودمان را خوش شانس می‌دانیم که مقابل حریفی مثل السد قرار گرفتیم در حالی که می‌توانستیم در این مرحله با تیمی مانند الهلال بازی کنیم.سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه یادآور شد: در مقایسه با تیم قدرتمند الهلال باید بگویم السد حریف راحت‌تری است.
وی در ادامه تاکید کرد: ما تجربه رویارویی با تیم‌های قطری را داریم و پیش از این در مرحله گروهی مقابل الجیش قرار گرفته‌ایم و این دو تیم فاصله زیادی با هم ندارند. همانطور که در جدول (لیگ ستارگان قطر) الجیش دوم شد و السد تنها با اختلاف یک امتیاز در مکان سوم قرار گرفت که این نشان می‌دهد قدرت دو تیم به هم نزدیک است.

فرکی در خصوص حضور تماشاگران و هواداران السد در ورزشگاه خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تماشاگران قطری حضور پرتعدادی در ورزشگاه نخواهند داشت و امیدوارم این موضوع به ما کمک کند، در حالیکه ما سعی می‌کنیم از فرصت میزبانی خودمان در بازی برگشت به خوبی استفاده کنیم.وی ادامه داد: هدف اصلی ما در این بازی کسب پیروزی است زیرا می‌خواهیم با خیال آسوده به بازی برگشت فکر کنیم و موقعیت خودمان را برای آن بازی محکم بسازیم اما اگر نتوانیم به پیروزی برسیم، طبیعتا تساوی هم نتیجه خوبی است به خصوص با توجه به اینکه بازی خارج از زمین ما برگزار می‌شود.سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان گفت: نکته مهم این است که از این بازی نباید بازنده خارج شویم خصوصا در حالیکه مقابل تیم قدرتمندی مثل السد بازی می‌کنیم.
تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و السد قطر ساعت 19:30 دقیقه فردا چهارشنبه در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف هم خواهند رفت.

 

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (8 نظر تا کنون)

mohammad.fc
چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 3:14 AM
نباید می گفت خوشحالیم مقابل حریفی راحتی مانند السد قرار گرفتیم به تیم قدرت مند الهلال نخوردیم این حرف باعث انگیزه بازیکنان السد میشه

زینب از مسجدسلیمان
چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 1:38 AM
با توکل بر خدا میبریم تا چشم حسودان کور شه.

عارف
چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 1:14 AM
فرکی ، فولاد ، فوتبال ناب

فواد فولادی
سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 10:06 PM
درود بر شما مربی با اخلاق ودرود بر تیم پاکی مثل فولاد انشاالله فردا سربلندمون کنین.

رضا
سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 7:55 PM
به امید پیروزی قاطع فولاد خوزستان.

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---