1403/02/05
10:36
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

جمعه 02 خرداد 1393 6:14

مدیرعامل باشگاه فولاد:

تقدیر سیف اله دهکردی از زحمات حسین فرکی ، اسکوچیچ گزینه 4 تیم دیگر بود

محمد رضایی - مدیر سایت باشگاه فولاد خوزستان

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان از زحمات حسین فرکی مربی با اخلاق فوتبال کشورمان که در طول دو سال حضورش باعث پیشرفت چشمگیر این باشگاه در لیگ برتر فوتبال کشور شد، تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیف اله دهکردی در رابطه با پایان یافتن همکاری این باشگاه با حسین فرکی اظهار داشت: در ابتدا جای دارد از همه زحماتی که ایشان و دیگر اعضای کادر فنی پیشین تیم برای موفقیت فولاد کشیده اند تشکر و قدردانی کنم، چراکه این همکاری دو ساله برای باشگاه فولاد خوزستان نتایج بسیاری داشته که در راس آن قهرمانی در سیزدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال می باشد.

سیف اله دهکردی همچنین افزود: روزهای خوب همکاری با حسین فرکی هیچگاه از یاد و خاطر بنده،اعضای باشگاه و هواداران نخواهد رفت و ما خوزستانی ها همیشه سپاسگذار زحمات ایشان بوده و خواهیم بود.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با اشاره به دلایل انتخاب دراگان اسکوچیچ برای هدایت تیم بزرگسالان فولاد خوزستان، اظهار داشت: پس از پایان لیگ برتر و مسابقات آسیایی صحبت های زیادی با فرکی داشتیم و ایشان با وجود اینکه از نظر جسمانی مشکلات و گرفتاری هایی داشت ما را متقاعد کرد که دیگر نمی توانیم در خدمت ایشان باشیم، وی گفت می خواهد در فصل آینده استراحت کند، پس از این صحبت ها بود که فرکی نام اسکوچیچ را مطرح کرد.

دهکردی ادامه داد: بنده از نزدیک در جریان مشکلات فرکی بودم و به ایشان حق می دهم، همچنین از آقایان خداداد، دارستانی و سجادی که در کنار ایشان به فولاد و فوتبال خوزستان خدمت کردند یک خسته نباشید می گویم.
 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، افزود: به هرحال تقدیر باشگاه فولاد این شد که در چهاردهمین دوره از لیگ برتر این مربی کروات روی نیمکتش بشیند و آن را رهبری کند و بنده مطمئن هستم که سرمربی جدید فولاد هم بتواند از جایگاه این تیم در فوتبال کشور و آسیا دفاع کند.

دهکردی در ادامه با اشاره به قرارداد اسکوچیچ با باشگاه فولاد، اظهار داشت: این قرارداد از نوع یکساله است و با توجه به زمان کمی که داشتیم توانستیم با این مربی که گزینه حداقل 4 تیم لیگ برتری دیگر بود، مذاکره کرده و در کمتر از 2 روز این قرارداد را امضا کنیم.
دهکردی همچنین با اشاره به وضعیت بازیکنان جداشده از تیم اظهار داشت: باشگاه فولاد خوزستان به همکاری اش با عباس محمد رضایی، مهدی نوری، لئندرو چاوز، ابوالحسن جعفری و سعید سالارزاده پایان داده است و تلاش می کند که با تمدید قرارداد با دیگر بازیکنان خود و جذب نفرات جدید یک تیم قدرتمند را روانه مسابقات پیش رو کند.

گفتنی است؛ دراگان اسکوچیچ متولد ۳ سپتامبر ۱۹۶۸ فوتبالیست سابق و مربی فعلی کروات است که سابقه سرمربیگری در تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در لیگ برتر ایران دارد.او در تیم های رجیکا (۱۹۸۷–۱۹۹۱)،لاس پالماس (۱۹۹۱–۱۹۹۳)، کمپستلا (۱۹۹۳–۱۹۹۵ )،رییکا (۱۹۹۵–۱۹۹۶ ) و اتحاد (۱۹۹۸–۲۰۰۱) سابقه بازی داشته و در دوران مربیگری خود تاکنون با این تیم ها کار کرده است:
۲۰۰۵–۲۰۰۶ .................  رجیکا
۲۰۰۷–۲۰۰۸ .................   اینتربلوک لیوبلیانا
۲۰۰۹–۲۰۱۰ .................    باشگاه ورزشی العربی کویت
۲۰۱۱ .................  باشگاه فوتبال النصر عربستان سعودی
۲۰۱۲ .................  رییکا
2014-۲۰۱۳ .................  باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی
2015 - 2014 .................  باشگاه فوتبال فولاد خوزستان

اطلاعات شناسنامه ای:
زادروز: ۳ سپتامبر ۱۹۶۸ ‏(۴۵ سال)
زادگاه: رییکا, یوگسلاوی سابق
قد: ۱٫۸۱ متر (۵ فوت ۱۱۱⁄۲ اینچ)
پست: هافبک

 

تصاویری از دراگان اسکوچیچ

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (28 نظر تا کنون)

رستمی
یک شنبه 22 تیر 1393 10:48 AM
درود بر فرکی با غیرت و دوست داشتنی ... به دراگان هم امیدواریم ... با وجود بازیکنان مستعد و جوان فولادی هیچ جایگاهی غیر قابل دسترس نخواهد بود ..

پشم فروش
سه شنبه 06 خرداد 1393 10:56 PM
لطفا از پیشرفت فیزیکی ورزشگاه فولاد گزارش بدهید این سکوت خبری بیش از اندازه باشگاه در این مورد واقعا شبهه برانگیز است. لطفا مشخصات این ورزشگاه و ویژگی های آن را به طرفداران گزارش بدهید

sajad
یک شنبه 04 خرداد 1393 3:01 PM
با سلام و اجترام خدمدت اقای دهکردی و با تشکر از زحمات حاج حسین فرکی. اقای دهکردی این اقای اسکوچیچ توجیه شدن که کجا اومدن و باید برای چی بجنگن . این جا مهد فوتبال ایران و شایدم اسیاست.اقای دهکردی هر بازیکنی که لیاقت موندن تو فولاد و خوزستان پاک رو نداره یک دقیقه هم تحمل نکنید. بگذارید ارزوی هر بازیکنی باشه تو فولاد توپ زدن. و یه درد دل کوچولو تو رو خدا بلای 10 سال پیش سرمون نیاد .............با تشکر از زحمات مخلصانه شما

محمدحسام
شنبه 03 خرداد 1393 12:27 PM
باسلام وخسته نباشیدخدمت جناب آقای دهکردی و سپاس اززحمات جناب فرکی وهمکارانشان درفصل گذشته, تقاضای بسیاری از هواداران ودوستداران فولادخوزستان این است که بازیکنانی بی حاشیه به تیم دعوت شوند حتی اگربازیکنی خوب وتکنیکی که باشد ولی باحاشیه همراه است مشکلات تیم را زیاد نموده و باعث عدم پیشرفت خواهد شد.خواهشمندیم از ورود این نمونه بازیکنان ولو اینکه بزرگ و معروف هم باشند جلوگیری شود.

حسین جمال پور/شوشتر
شنبه 03 خرداد 1393 11:43 AM
باتشکروسپاس ازحاج اقادهکردی بنده به عنوان یک هوادار دوست دارم که یک مربی درجه یک بین المللی هدایت فولادرابرعهده بگیرداما به هردلیلی که این امرمیسرنیست بازهم به سکاندارواقعی فولادمردان اعتماد میکنیم وتنهاخواهشی که داریم حفظ تیم وعدم جذب بازیکنان ضعیف است.ومن الله توفیق

 1 2 3 4 5  ...  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1696 - مجموع امتیازات : 3495
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1511 - مجموع امتیازات : 2843
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1463 - مجموع امتیازات : 2680
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1438 - مجموع امتیازات : 2756
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1420 - مجموع امتیازات : 2631
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---