1403/02/01
14:23
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

چهارشنبه 11 تیر 1393 12:38

بهره برداری از استادیوم اختصاصی فولاد در سال آینده

تقدیر نماینده مردم اهواز از زحمات و حمایت های مهندس شریفی، موفقیت های باشگاه فولاد برای خوزستانی ها ارزشمند است

باشگاه فولاد خوزستان امروز میزبان سید شکرخدا موسوی، نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه ایشان بود.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، این نماینده مجلس شورای اسلامی با همراهی مهندس عبدالمجید شریفی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، سیف اله دهکردی، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و محمد علی فرهاد زاده معاون باشگاه فولاد، در یک بازدید جامع و کامل از بخش های مختلف باشگاه فولاد خوزستان دیدن کرده، همچنین آخرین رویدادها، اهداف و برخی از مسائل مربوط به توسعه این باشگاه را مورد بررسی قرار دادند.

 

از متن و حاشیه های این بازدید می توان به نکات زیر اشاره کرد:

* نماینده مجلس شورای اسلامی به جایگاه بالای فوتبال در میان مردم استان خوزستان اشاره کرد و موفقیت های تیم های فوتبال بزرگسالان فولاد، فولادنوین و تیم های پایه فولاد خوزستان را بسیار ارزشمند دانست.

 

* نماینده مردم اهواز با اهدای لوح تقدیر از زحمات مهندس شریفی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و حمایت های ایشان که منجر به قهرمانی تیم بزرگسالان فولاد خوزستان در لیگ سیزدهم و ایجاد موج شادی و غرور در استان شد، تشکر و قدردانی کرد.

 

شرح تصویر زیر: متن لوح اهدایی به سیف اله دهکردی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان


* وی همچنین در لوح های جداگانه از زحمات سیف اله دهکردی، مدیرعامل و همچنین حسین فرکی، سرمربی پیشین فولاد خوزستان و دیگر مسئولان این باشگاه فرهنگی ورزشی تقدیر و تشکر کرد.

 

* یکی از مباحث مطرح شده طی این بازدید، پیشرفت پروژه استادیوم اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان بود که طی آن مهندس شریفی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از تکمیل مراحل ساخت آن تا پایان سال و بهره برداری در سال آینده خبر دادند.

 

* انجام اقدامات و رایزنی های لازم برای ساخت پارکینگ های استادیوم اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان، یکی از موضوعات مورد تاکید مهندس شریفی، مدیر شرکت فولاد خوزستان در گفتگو با این نماینده مجلس بود که با قول همکاری ایشان در تمامی زمینه های لازم برای پیشبرد این پروژه عظیم همراه بود.

 

* شکرخدا موسوی و هیات همراه از بخش های مختلف ساخت استادیوم 27 هزار نفری باشگاه فولاد خوزستان دیدن کردند و از آخرین اقدامات انجام شده مطلع شدند.

 

* نماینده مردم اهواز در این بازدید از بخش های مختلف ساختمان اداری باشگاه فولاد خوزستان دیدن کرده و نقش پرسنل این باشگاه را در بدست آوردن این افتخارات بسیار ارزشمند دانست.

 

* حضور در سالن تکنیک باشگاه فولاد خوزستان که با تمرین بازیکنان مدرسه فوتبال حرفه ای باشگاه فولاد خوزستان همزمان بود باعث شد بازیکنان و کادر فنی این تیم یک عکس یادگاری با نماینده اهواز، مسئولان شرکت و باشگاه گرفته و آخرین اخبار و رویدادهای تیم های پایه باشگاه و افتخارات فصل گذشته آن تشریح گردد.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید

 

 

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (8 نظر تا کنون)

هوادار
یک شنبه 09 آذر 1393 7:19 PM
سلام و درود به مدیران محترم باشگاه فولادهمیشه خوزستان بی مقدمه میرم سر اصل مطلب...ازتون خواهش میکنم نذارین فولاد برگرده به روزای بدخوشبختانه سال قبل با شایستگی قهرمان شد امسال هم با وجود خدمت سربازی بازیکنان کلیدی اش و نبود اینان شکرخدا توانسته در نیمه ی بالای جدول قرار بگیرد نیم فصل دوم از 10آذر شروع میشه لذا از شما مدیران باشگاه فولاد انتظار می رود نیم فصل دوم را با قدرت و توان بیشتر بهمراه جذب بازیکنان حرفه ای و کلیدی در جهت تقویت تیم هرچه سریعتر اقدام کنید...توروخدا تا دیر نشده اقدام کنید.

lمصطفی فولادی
شنبه 14 تیر 1393 5:49 AM
تجربه ثابت کرده که همیشه ردپای سیاسیون در فوتبال خوزستان با قوت وجود دارد معلوم نیست چه خطی دادن برا بردن تیم به لیگ یک

نگین
چهارشنبه 11 تیر 1393 10:20 PM
درود بر استاد دهکردی و به امید موفقیت های بیشتر

محمد
چهارشنبه 11 تیر 1393 8:08 PM
اینشالا استادیوم هرچه سریعتر به بهره برداری برسه و فولاد بتونه با امنیت بیشتر بازیهاشو انجام بده اینشالا خود باشگاه هم با فرهنگ سازی بتونه تمام هوادارا رو یکدل و یک صدا در کنار هم جمع کنه و همگی باهم برای پیشرفت فوتبال خوزستان و ایران کمک کنیم.تجربه ثابت کرده هر وقت فولاد تو اوج بوده موفقیت های بزرگی در فوتبال ایران بدست اومده.

استاد دانشگاه
چهارشنبه 11 تیر 1393 5:41 PM
هوادارا به فكر قهرماني آسيا هستند؟؟؟؟آن وقت آقاي اسكوچيچ به فكر........ متاسفم براي تيم قهرماني كه مربيش ميگه ما به فكر قهرماني نيستيم؟؟؟؟

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1686 - مجموع امتیازات : 3485
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1509 - مجموع امتیازات : 2841
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1461 - مجموع امتیازات : 2678
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1434 - مجموع امتیازات : 2752
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1416 - مجموع امتیازات : 2627
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---