1403/01/10
9:30
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 18 مرداد 1393 10:31

این نام ها را به خاطر بسپارید؛

آکادمی فولاد خوزستان، لاماسیای ایران

شاید تعریف و تمجید از این فولاد کاری تکراری باشد، ولی تیمی که لیست 18 نفره اش با بازیکنان متولد 73، 74 پر شده باشد جای تعریف و تمجید تکراری ندارد؟
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سایت طرفداری در گزارشی آورده است:

لاماسیا، بارسلونا؛ شاید این اسم را بارها و بارها شنیده اید، آکادمی فوتبالی که با بهترین امکانات روز دنیا ستاره هایی تحویل دنیای فوتبال داده که شاید تا ابد نامشان در تاریخ فوتبال ما ثبت شود؛ اما شاید حضور در اسپانیا و مادرید رویایی بیش نباشد، حداقل برای ما ایرانی ها(!) ما چند بازیکن داریم  که تا تیم های اروپایی پیش رفته اند؟

چند علی کریمی داشته ایم که از کوچه های خاکی تا حضور در بایرن و فوتبال آلمان پیش رفته اند؟

"خیلی جاها می شنوید که میگن بیخیال بابا! فوتبال ایران دیدن داره آخه!؟"
اما گاهی اوقات این نظریه بسیار ساده لوحانه است؛ به نظر من لاماسیا رویا است، لاماسیا بهانه است، لالیگا خواب و رویا است، به نظر شما از میان 80 میلیون ایرانی پای چند نفرشان به نیوکمپ باز می شود؟!
پس بهتر است بچسبیم به لاماسیای کشور خودمان، لاماسیایی که تا به حال ده ها ستاره ملی از آنجا ظهور کرده است.

اما این لاماسیا که می گوییم کجاست؟
چرا تا به حال آن را ندیده ایم، یا شاید نمی خواهیم ببینیم؛ لاماسیا همین جاست بغل گوش ما، در یکی از جنوبی و فوتبالی ترین شهرهای ایران!

کافیست به عکس زیر دقت کنید تا متوجه شوید منظورمان چیست.


 

کم نداشته ایم بداوی ها، علوی ها، مبعلی ها، کاملی ها، منتظری ها و ... که از کوچه پس کوچه های اهواز، رامشیر، رامهرمز، ایذه، شوشتر، اندیمشک، دزفول، نورآباد، ممسنی، کرمانشاه و حتی جوانرود به محله دویست دستگاه اهواز کشانده شدند تا سال ها بعد قهرمانی در لیگ برتر ایران، بازی در تیم ملی و حضور در جام جهانی و بلوهوریزنته را تجربه کنند.

به دویست دستگاه اهواز (آکادمی فولاد)، لاماسیای ایران خوش آمدید.

نمی خواهیم از گذشته حرف بزنیم کافیست به لیست خروجی فولاد در این فصل نگاهی بیاندازید، کرمی، رضایی، شیمبا، چاوز، پادو، سوشا و دیگر مهره ها یکی یکی راهی تیم های خوش آب و رنگ را پیش گرفتند و ستاره های دیگر همچون آل نعمه برای تیم سابقشان طاقچه بالا انداختند و به همه اینها ماجرای سربازی را هم اضافه کنید تا بختیار و ساسان انصاری و شهاب کرمی هم از این تیم گرفته شوند؛ صبر کنید، هنوز تمام نشده، آقای فرکی هم رفته؛ پس چه ماند از یک باشگاه، ستاره هایی که حاضر نیستند گرما(!) بخورند و یک کاپیتان بزرگ، با انگیره اما مصدوم!

این سایت در ادامه نوشته است:
اما این تیم به پشتوانه آکادمی فوق العاده، امکانات سخت افزاری نسبتا خوب و از همه مهم تر مدیریتی کاربلد و فوق العاده بی هیچ ترسی پای به جنگ نابرابر رقبا می رود.مدیرعامل فولاد کیست؟ مطمئن باشید خیلی ها پاسخ این سوال را نمی دانند (حداقل تا پیش از اتفاقات 90 هفته پیش) آقای دهکردی برخلاف خیلی های دیگر در طول سالیان گذشته شاید به تعداد انگشتان دو دست او را در رسانه ندیده ایم و از او نخوانده ایم و در تمام این مدت ایشان در پشت صحنه مشغول کار بوده اند؛ فوتبال ما به امثال دهکردی ها احتیاج دارد نه سردار شهر یا دکترِ روزنامه نگار و رئیس فدراسیون هاکی!

در بازی پنجشنبه همه انتظار بردی پر گل از تیم دایی داشتند ولی این تیم نه تنها دو تا خورد و دو تا نخورد، بلکه یک شوت کامل هم به سمت چارچوب نداشت و علاوه بر بازی، ستاره های میلیاردی اش اخلاق را هم باختند؛ اما علت چیست؟ آقای اکبریان؟ زمین غدیر؟
خیر پاسخ اینها چیزی نیست جز ستاره های جوانی که شاید گاهی با بی مهری رو به رو می شدند و ذخیره امثال عباس محمدرضایی، حسن جعفری و فرزاد حاتمی بودند؛ تا قبل از بازی دیشب چند بار اسم بازیکنانی چون ساسان انصاری، یوسف وکیا و احمد عبدالله زاده را شنیده بودید؟

وکیا دو سال جایی جز تمرین ها و سکو ها را نمی دید؛ ولی به یک باره و با دو بازی تبدیل به ستاره لیگ می شود بطوریکه سمت راست فولاد را قبضه می کند؛ عبدالله زاده جوری بازی سازی می کند که گویی چندین سال سابقه بازیگردانی دارد!
انصاری با استارت هایش نورمحمدی و بنگر را کلافه کرده بود، رفیعی طوری دفاع برزیل رفته پرسپولیس را اذیت کرد که دایی مجبور به تعویض او شد.

به این ها ستارگان نهفته دیگری چون امید خالدی، ولید مشاعی زاده، حبیبی نژاد، ربانی، سعیدی و... را اضافه کنید که به دلیل مصدومیت یا هر دلیل دیگری فرصت حضور در این بازی را نیافتند. این نام ها را به خاطر بسپارید، امسال اسکوچیچ با آنها جام می خواهد، بازی پنجشنبه شب این بازیکنان جوان در بعضی صحنه ها چیزی حدود 15 الی 20 پاس رد و بدل کرده و روی به حرکات نمایشی روی چمن فوق العاده(!) غدیر آورده بودند.

آیا این نام ها و نام هایی همچون شریفات، افشین، سروش رفیعی، محمدرشید مظاهری، بختیار رحمانی، مهرداد جماعتی، ایوب والی، شهاب کرمی و ... در نسل جوان و حاضر و میرزاپور، بداوی، مبعلی، منتظری، کاملی مفرد، علوی، حسین کعبی و ... باعث نمی شود از سر جای خود بلند شده و به احترام لاماسیای ایران کلاه از سر برداریم؟

 

 

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (51 نظر تا کنون)

امیر بهادری زاده
شنبه 03 آبان 1393 6:44 PM
با سلام بنده متولد 77/1/30 هستم از خراسان رضوی.در رده نونهالان در بابک مشهد توپ زدم.نوجوانان لیگ کشور برای جام عسل مشهد بوده ام.در تیم های ابومسلم بمدت سه سال و پدیده بمدت یک فصل بازی کرده ام.هم اکنون عضو تیم جوانان سیاه جامگان خراسان می باشم.به شدت طرفدار تیم فولادم.پستم هافبک وسطه.میخواستم به عضویت تیم فولاد در بیام.امیدوارم که بتونم به این هدف برسم

مسعودـــ لالی
جمعه 25 مهر 1393 11:53 PM
متاسفم برای بازیکنایی که تو فولاد رشد میکنن ولی خیلی زود اونو رها میکنن باید موند تو فولاد که بهترین تیم ایرانه به خدا مبعلی هم میبایستی بموند تو فولاد نه نفت تهران

shahab
شنبه 25 مرداد 1393 6:58 PM
این بچه ها نسل بعدی فوتبال حرفه ای ایران و خوزستان هستند. از مسئولین محترم باشگاه فولاد خوزستان خواهشمندم که شرایطی رو فراهم کنید که این باشگاه با چند باشگاه بزرگ فوتبال اروپایی تعامل دو جانبه برقرار کند تا جوانان فولاد و خوزستان بتوانند فوتبال حرفه ای خودشون رو تو باشگاه های بزرگ دنیا ادامه بدن و تو ایران نمونند چون خیلی از ستاره های سالهای قبل آکادمی فولاد که تو باشگاههای دیگه بازی میکنند دچار افت شدید شدند و بعضا از فوتبال هم کناره گیری کردند.

حسین چهرازی
جمعه 24 مرداد 1393 1:58 AM
اینو واقعا جدی میگم باشگاه فولاد خوزستان بهترین باشگاه تو ایران وتنها باشگاه حرفه ای ایرانه

ایوب فولادی
چهارشنبه 22 مرداد 1393 1:07 PM
فولاد ذوب نمیشود نه دایی نه بزرگتر از ایشون هیچ کاری از دستشون برنمیاد هربازیکنی بره جایگزینش اماده ست

 1 2 3 4 5  ...  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---