1403/01/10
0:45
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 10:53

در نشست استاندار با اعضای هیات‌مدیره شرکت؛

رفع دغدغه باشگاه فولاد برای فعالیت در سال 94

باتوجه به دغدغه و نگرانی اعضای باشگاه فولادخوزستان در زمینه كم شدن بودجه‌ باشگاه و ابهام در فعالیت در تمام رده‌های سنی از جمله تیم‌داری در لیگ برتر بزرگسالان کشور، مدیركل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: با درایت استاندار خوزستان از اتفاقاتی كه می‌توانست برای باشگاه فولاد‌خوزستان در تمام رده‌های سنی به وجود بیاید، جلوگیری شد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، فرامرز كیانی​زاده در گفت​وگو با (ایسنا)، اظهاركرد: باشگاه فولادخوزستان، باشگاهی است كه از همه نظر مورد تایید ما است و در بحث كار در بخش زیرساخت​ها، رده​های سنی پایه و استفاده از مربیان جوان و میانسال استان در تمام رده​های سنی، به خوبی کار کرده است.
وی با اشاره به مدیریت خوب این باشگاه ادامه‌داد: این مدیریت، اخلاق​مداری و ارتباط و تعامل آن با مسوولان، همگی دست به دست هم داده​‌اند تا اكنون فولاد در تمام رده​های سنی كشور به نتایج خوبی دست پیدا كند. توانایی​های فولاد و حضور تیم بزرگسالان آن در لیگ قهرمانان آسیا نیز باعث ​شده كه حجم بسیاری از تماشاگران به ورزشگاه بیایند كه این در استان ما بی​نظیر بوده است و نشان از طرفداری قومیت​های مختلف استان از این باشگاه است.  
 مدیركل ورزش و جوانان خوزستان باشگاه فولاد را باشگاهی بی‌نظیر در کشور دانست و گفت:‌ با توجه به مواردی كه به آن اشاره كردم به جرات می​توان گفت که باشگاه فولاد در كشور بی​نظیر است. اگرچه باشگاه‌هایی مانند سپاهان، استقلال تهران و پرسپولیس از امكانات و توانایی​های خوبی بهره​مند هستند ولی به اندازه فولاد در رده​های سنی مختلف نه كار می​كنند و نه مقام می​آورند. به هر حال تمام این موارد دست به دست هم می​دهد تا مسوولان استان نیز نگاه ویژه​ای به باشگاه فولاد داشته باشند.


وی در ادامه به مشكلی كه بر سر راه این باشگاه قرار گرفته بود و باعث نگرانی اعضای هیات مدیره این باشگاه شده بود، اشاره و عنوان‌کرد: مطلع شدیم كه هیات مدیره شركت فولادخوزستان، با توجه به دلایل خاصی كه دارد، قصد دارند بودجه باشگاه فولاد را برای سال 94 كاهش دهند. از جمله دلایل آن‌ها هم فروش كمتر فولاد و به تبع كم شدن درآمدشان بود و به همین دلیل سعی داشتند كه در تمام قسمت​ها در بحث مالی، كنترل و كاهش بودجه و هزینه داشته باشند كه این موضوع شامل حال باشگاه فولادخوزستان هم می​شد.
كیانی​زاده افزود: به هر حال بر همین اساس و نگرانی​ای كه در این زمینه برای باشگاه فولاد به وجود آمد، استاندار خوزستان از اعضای هیات مدیره شرکت فولادخوزستان كه عموما در تهران هستند، دعوت کرد تا طی نشستی با یکدیگر در این زمینه به صحبت بپردازند. دکتر مقتدایی با تدابیر خاص خود، طی صحبت​هایی كه با اعضای هیات مدیره این شركت داشت، تلاش كرد تا این مشكل حل شود.

 

وی بیان‌کرد: در همین راستا نیز روز گذشته (دوشنبه) جلسه​ای با حضور استاندار خوزستان، اعضای هیات مدیره شركت فولادخوزستان، خود من و معاون سیاسی – اجتماعی استاندار خوزستان برگزار شد تا مشکل مورد بررسی قرار بگیرد. دكتر مقتدایی معتقد است، دستگاه​هایی كه در استان خوزستان هستند و تولید و درآمد دارند، به تبع باید سهمی در رفاه و امنیت مردم داشته باشند و برای آن هزینه كنند که در همین راستا نیز با اعضای هیات مدیره شركت فولادخوزستان صحبت شد و آقای مالكی، رییس هیات مدیره شركت فولادخوزستان با تایید صحبت​های استاندار خوزستان، به مشكلاتی كه در جهت فروش محصولات فولاد دارند و همچنین درآمد كم‌شان، اشاره داشت ولی در نهایت پذیرفت که همان مبلغی كه سال گذشته به باشگاه فولادخوزستان كمك داشتند را برای سال 94 این باشگاه هم تصویب كنند تا این باشگاه با قدرت و اقتدار در تمام رده​های سنی به كار خود ادامه دهد.
 

مدیركل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان‌كرد: پیش از این، دوستان ما در باشگاه فولادخوزستان این دغدغه را داشتند كه اعتبار آن​ها كاهش پیدا كند و نتوانند به خوبی كارشان را انجام دهند و یا نتوانند به خوبی به تیم‌های پایه​شان رسیدگی كنند كه خدا را شكر با پیگیری دكتر مقتدایی و پذیرش موضوع از سوی اعضای هیات مدیره این شركت، این دغدغه برطرف شد.
وی بیان‌كرد: در این جلسه به كارهایی كه یك تیم لیگ برتری می​تواند در زمینه اقتصادی و بازاریابی انجام دهد و درآمدهایی كه از طریق تبلیغات می​تواند به دست آورد نیز اشاره شد و قرار بر این است كه در این زمینه هم تصمیماتی گرفته شود تا باشگاه فولاد بتواند از این طریق، درآمد داشته باشد و بتواند به كارهای پایه​ای و ریشه‌ای خود مانند گذشته و حتی بهتر از آن، ادامه دهد.
 
کیانی‌زاده گفت: به هر حال با درایت دكتر مقتدایی از اتفاقاتی كه می​توانست برای باشگاه فولاد‌خوزستان در تمام رده​های سنی به وجود بیاید كه مطمئنا به فوتبال استان هم آسیب وارد می​شد، جلوگیری به عمل آمد. با توجه به شناختی كه استاندار خوزستان از ورزش به ویژه فوتبال دارد، حمایت​های خوبی در این زمینه داشت و امیدوارم باشگاه فولاد كه یك باشگاه پایه​ای است، مانند گذشته به كار خود ادامه دهد. جا دارد از اعضای هیات مدیره شركت فولادخوزستان، استاندار خوزستان و معاون سیاسی- اجتماعی وی تشكر كنم.

وی در ادامه درباره وضعیت نامشخص تیم فوتبال فولادنوین خوزستان برای شركت در لیگ برتر كشور، گفت: قرار شد كه در این زمینه تصمیماتی گرفته شود و همان طور كه قبلا هم گفته​ام این سهمیه در استان می​ماند. در هر صورت در این زمینه هنوز تصمیمی گرفته نشده است ولی حتما طی یكی دو هفته آینده در این زمینه و این‌که سهمیه با چه كم و كیفی به كجای استان برود، تصمیم​گیری خواهد شد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (13 نظر تا کنون)

احمدمیرصادقی
پنج شنبه 07 خرداد 1394 5:57 PM
پس احتمالا" مشکل هیئت مدیره هم حل شده و بکارخودشان برخواهند گشت البته قبل از این هم یکبار دیگر استاندار در مورد حل مشکل بودجه قول داده بود که بعد از چند روز با استعفای هیئت مدیره بدلیل مشکل بودجه باخبر شدیم که انشاالله خدا کند این مرتبه مشکل حل و مدیران فولاد بدنبال برنامه ریزی فصل آتی باشند

مهندس فولادی
یک شنبه 03 خرداد 1394 2:41 PM
فولاد مبارکه سپاهان هم فولاد کم فروخته امثال؟خجالت بکشید بابا

پارسای فولادی
جمعه 01 خرداد 1394 2:19 AM
همین که مشکل دغدغه باشگاه محبوب فولاد رو برا جذب بازیکن حل کردن دمشون گرم

هوادار جنوب سابق و فولاد قهرمان
پنج شنبه 31 اردیبهشت 1394 2:43 PM
از حمایت مسئولین استانی از باشگاه مردمی و محبوبو فولاد متشکریم

فولادیم
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 6:36 PM
ما هم به عنوان هوادار از حمایت استاندار ه ورزشیمون تشکر میکنیم

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---