1403/02/01
16:28
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 25 خرداد 1394 20:31

برگزاری جلسه مدیران باشگاه فولاد خوزستان با اسکوچیچ

اعلام حمایت از برنامه های اسکوچیچ،حفظ جایگاه و ارتقاء

مدیران باشگاه فولاد خوزستان در جلسه ای با دراگان اسکوچیچ حمایتشان را از برنامه های وی اعلام کردند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در این جلسه که با حضور اعضای هیات مدیره دکتر عباس بابازاده، سید محمد مهدی موسوی، علیرضا اژدری زاده (سرپرست باشگاه فولاد خوزستان)، حبیب الله رضایی و دراگان اسکوچیچ (سرمربی تیم فولاد خوزستان) برگزار شد، طرفین در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه و موفقیتهای حاصل شده باشگاه فرهنگی - ورزشی فولاد خوزستان و با تشکر از زحمات مدیریت و اعضای سابق هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان، بر لزوم انجام مراحل آماده سازی جهت حضوری قدرتمند در پانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و همچنین دفاع از جایگاه فوتبال خوزستان تاکید کردند.


برنامه ریزی جهت برگزاری اردوی آماده سازی تیم، جذب بازیکن های لازم بر اساس درخواست های سرمربی و همچنین توجه با پتانسیل ها و بازیکنان جوان فوتبال خوزستان از دیگر نکاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر بین حضار قرار گرفت.

دراگان اسکوچیچ نیز در این جلسه با تشکر از زحمات تیم مدیریتی پیشین باشگاه فولاد خوزستان اعلام خرسندی کرد و هدف فولاد در مسابقات آینده را کسب مقامی درخور شان این باشگاه و رضایتبخش بودن آن از سوی هواداران برشمرد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (5 نظر تا کنون)

سجاد ملایی-شوش دانیال
سه شنبه 26 خرداد 1394 9:26 AM
کار بسیار خوبی بود

رضا
سه شنبه 26 خرداد 1394 1:14 AM
ادامه همکاری با اسکوچیچ خبر خوبی است اما مطمئنا بهترین خبر برگشت دهکردی به مجموعه فولاد خواهد بود ظاهرا فشار مسئولین و هواداران کارساز شد امیدوارم ضمن حفظ بازیکنان فعلی ، با جذب بازیکن نواقص تیم ترمیم شود . جناب رضائی آیا سرباز شدن شریفات آیا صحت دارد؟*** پاسخگویی: فعلا که همچین موضوعی اعلام نشده است

علی ایذه ای
سه شنبه 26 خرداد 1394 12:19 AM
امشب راحت می خوابم .مدتی بود اوضاع فولاد خواب خوراک را ازمون گرفته بود.

توفیق
دوشنبه 25 خرداد 1394 10:18 PM
اعلام حمایت لازمه ولی کافی نیست فراهم کردن امکانات و برآوردن نیازهای تیم مارو به قهرمانی میرسونه

هوادار فولاد
دوشنبه 25 خرداد 1394 9:50 PM
حمایت از برنامه های اسکوچیچ میبایست قاطعانه و کامل باشد تا ایشان هم با ارامش و تمرکز کامل مسائل فنی تیم را جمع و جور کنند؛هواداران فولاد این فصل تیمی قدرتمند و منسجم میخواهند که فقط برای کسب قهرمانی بجنگد.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1686 - مجموع امتیازات : 3485
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1509 - مجموع امتیازات : 2841
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1461 - مجموع امتیازات : 2678
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1434 - مجموع امتیازات : 2752
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1416 - مجموع امتیازات : 2627
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---