1403/01/31
23:22
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 29 مهر 1395 18:9

سعداوی: به قولم عمل کردم

بازیکنانم اسیر جو بازی و هواداران تراکتور نشدند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از حریف امروز تیمش تمجید و از آن به‌عنوان یک تیم مدعی یاد کرد و البته گفت که به قولش عمل کرده است.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، نعیم سعداوی پس از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: اجازه دهید زیاد در مورد تراکتورسازی اظهارنظر نکنم. تراکتوری‌ها در فوتبال ایران خود را به عنوان یک تیم مدعی ثابت کرده‌اند.
وی افزود: از هیجان بازی در تبریز لذت می‌بریم. امروز صحنه‌های بسیار زیبایی در بازی دیدیم. در کنار هم جمع شدیم تا همه از فوتبال لذت ببریم، باید تلاش کنیم هرکس در چارچوب وظایف خودش عمل کند تا هیچ موضوعی پیش نیاید و خدشه‌ای به فوتبال وارد نشود.
سعداوی تصریح کرد: از باشگاه فولاد هم تشکر می‌کنم که با درخواست ما برای سفر زودتر به تبریز موافقت کرد. 6 تن از بازیکنانمان ذخیره ما در این دیدار زیر 23 سال و یک نفر هم 19 سال سن داشت. آینده فوتبال خوزستان به طور کلی ایران در دست همین جوانان است و باید به آنها توجه کنیم.


سرمربی فولاد خوزستان درباره اینکه چگونه تراکتورسازی را متوقف کردند، گفت: کار خاصی که انجام دادیم این بود که فقط تمام توان خود را روی تمرین کردن گذاشتیم. تمام بازیکنان ما به توان و خودباوری خوبی رسیده‌اند. تیم ما ستاره ندارد ولی همه بازیکنان در قالب یک تیم ستاره‌ هستند. تمام بازیکنان جایگزینی که به زمین فرستادم جوان بودند ولی تراکتورسازی بازیکن ملی‌پوش دارد. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که اسیر جو بازی و هواداران تراکتورسازی نشدند. روزی قول داده بودم که تیمم فوتبالی بازی کند که همه از آن لذت ببرند و امروز این کار را کردیم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا تیم شما در این دیدار به دنبال 3 امتیاز بود، عنوان کرد: واقعیت این است که تیم من امروز به دنبال 3 امتیاز بود و برای آن هم برنامه‌ریزی کردیم. بعد از گل اول تراکتورسازی توانستیم آن را جبران کنیم ولی متاسفانه باز هم مانند بازی‌های ابتدایی فصل بعد از جلو افتادن از حریفمان نتوانستیم این برتری را حفظ کنیم.

سعداوی ادامه داد: به طور کلی بازی تماشاگرپسندی بود و به نظرم هواداران تراکتور تحت تاثیر بازی قرار گرفته بودند. هر دو تیم صحنه‌های زیبایی را در زمین خلق کردند. در نیمه اول تیم ما نسبت به حریف برتر بود ولی در نیمه دوم بازیکنان تراکتورسازی سعی داشتند به بازی سرعت دهند. به نظرم تساوی برای این دیدار عادلانه بود.

سرمربی فولاد در خصوص داوری این دیدار گفت: من قبلاً هم گفتم که هر کس باید در چارچوب وظایف خود عمل کند به تیم داوری تبریک می‌گویم. اشتباهات داوری جزیی از بازی است و این اشتباهات سهم هر دو تیم بود. ما باید به اصل فوتبال بپردازیم و اجازه دهیم داوران به کارشان برسند. در صحنه‌ای که در آخر بازی پیش آمد تصمیم داور کاملاً درست بود و آقایان با حرکت‌هایی که انجام دادند داور را تحت تاثیر قرار دادند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

منصور
پنج شنبه 29 مهر 1395 7:34 PM
سلام خدمت عزیزان سایت .نتیجه وبازی خوب بود.حیف که دوباره بازی برده رامساوی کردیم.این ایراد کلی فولاد است.اگر حریف جلوباشدومساوی شد خوب است.قبلا گفته ام که بازیکنها باید حفظ توپ کنند برای حدود 20یا 30دفبقه وحفظ توپ فقط باپاسکاری های زیاد بدست مبآید.پبش بینی فولاد2 استقلال0 ومیرویم بالا.زنده باد فولاد قهرمان 1393

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---