1403/01/31
4:48
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

جمعه 24 دی 1395 16:39

بچه‌های ما به سرما عادت ندارند

سعداوی:در موقعیت گلزنی بهتر از حریف بودیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی با ماشین‌سازی جذاب بود، اما شانس یاری نکرد تا به گل برسیم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، نعیم سعداوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از تساوی تیمش مقابل ماشین‌سازی در نشست خبری گفت: در ابتدا از کسانی که برای استادیوم یادگار امام تلاش کردن تشکر می‌کنم. الان یک چمن با کیفیت داریم. کار سختی است که چنین استانی این چمن با کیفیت را داشته باشد.وی ادامه داد: دنبال این بودیم که یک بازی جذابی را ارائه دهیم. بازی جذابی بود فقط کمبود گل را ما هم احساس کردیم.سعداوی با اشاره به اینکه در نیمه اول چند موقعیت خوب داشتیم، خاطر نشان کرد: می‌توانستیم در  همان نیمه اول کار را تمام کنیم اما شانس یاری نکرد. گلر حریف هم روز خوبی را سپری کرد و ما امروز چهره دگرگون‌شده ماشین‌سازی را دیدیم. فکر می‌کنم باید منتظر تیم خوب با حضور فرهاد کاظمی باشیم.


سرمربی فولاد خوزستان در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه این تیم در بازی امروز تفکرات خاصی را داشت، یادآور شد: نمی‌خواستیم دست خالی برگردیم. حق‌مان برد بود اما خوشحالیم که یک امتیاز در اولین باری دور برگشت گرفتیم و حداقل دست پر برمی‌گردیم. ما اصلاً نیامدیم که حالت تدافعی داشته باشیم یا به یک بازی با حالت دفاعی روی بیاوریم. هر دو تیم دنبال ساخت فرصت و گل بودند.وی خاطر نشان کرد: موقعیت‌های ما در گل‌زنی بهتر و بیشتر بود البته آمار گویای همه چیز نیست. اما استراتژی ما این است که به یک فوتبال جذاب روی بیاوریم تا مردم لذت ببرند. ای کاش گلی هم رد و بدل می‌شد.

سعداوی در پاسخ به این سوال که آیا سردی هوا در بازی امروز تأثیر داشت،‌ گفت: طبیعی است بچه‌های ما به سرما عادت ندارند اما امروز از آنها راضی بودم و تمام چیزهایی که کار کردیم در زمین اجرا کردند.سرمربی فولاد خوزستان در پایان درباره اینکه زمین چمن یادگار امام که امروز  افتتاح شده بود، کنده شد، آیا این موضوع عادی است،‌ عنوان کرد: چمن با کیفیت فاز اول است اما نگهداری و بازسازی بعد از بازی مهمتر است اگر می‌خواهیم چمن مطلوب داشته باشیم، باید خوب نگهداری کنیم. بچه‌های ما امروز تحت تأثیر بودند و باورشان نمی‌شد یک زمین با این کیفیت در هوای سرد ببینند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (12 نظر تا کنون)

مهدی چنانی
یک شنبه 26 دی 1395 2:45 AM
چرا از نفراتی که بیشتر میل دفاعی دارند در تیم بیش از حد عادی استفاده شده بود! ترکیب اولیهء فولاد در دیدار با ماشین سازی دو نفر اشتباه داشت یکی استفاده از سروش سعیدی در پست دفاع راست بود که باید از وکیا یا ناصری در دفاع راست استفاده می شد سروش سعیدی مدافع وسط است و توانایی شرکت در حملات را ندارد! و اشتباه دیگر استفاده از مطلق زاده بود که باید از ابتدا ارنست انفور به جای ایشان به میدان میرفت. ما از همه بازیها برد میخواهیم ولی ترکیب دیدار با ماشین سازی برای مساوی گرفتن چیده شده بود! واقعا کلافه شدم

مهدی رضایی
شنبه 25 دی 1395 10:11 PM
دمت گرم آقا نعیم سعداوی

غلامرضا دانش از اهواز
شنبه 25 دی 1395 5:15 PM
مدیران بالارده فولاد تا زمانی که تفکر و هدفشان ماندن در لیگ و رتبه های میانی جدول باشد فولاد هیچوقت یک باشگاه بزرگ نمیشود٬ چرا تراکتور نیامده قطب شد بخاطر حس جاه طلبی مدیران٬ حیف از این باشگاه که ....برای ارتقای موقعیت تیم و هواداران و شهرمان ندارند.

بابک
شنبه 25 دی 1395 12:21 PM
اگه اسماعیل و ساسان و عبدالله ناصری سر فرم باشن هر خط دفاعی رو داغون میکنن

رضا کاظمی پور
شنبه 25 دی 1395 11:36 AM
سلام به دوستان وقت بخیر. من فقط نیمه دوم بازی رودیدم فولاد خوب بازی نکرد کار گروهی، نداشتیم ، پاسهای اشتباه و شوتهای بی هدف در بازی دیده می شد. خلاصه اصلا مثل هفته های قبل نبودیم

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---