1403/01/10
20:1
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

چهارشنبه 04 اسفند 1395 18:43

هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم؛

فولادب در بازی حساس از سد بعثت کرمانشاه گذشت

تیم فولاد ب خوزستان در روزی که نیاز مبرمی به پیروزی داشت، ماموریت خود را بخوبی انجام داد و با دستی پُر راهی اهواز شد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در یکی از دیدارهای مهم هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم و از گروه الف تیم های بعثت کرمانشاه و فولاد ب خوزستان در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه برابر هم صف آرایی کردند. در این بازی که با تدابیر شدید سازمان لیگ و با قضاوت داوران لیگ برتری همراه بود شاگردان حبیب خدریان در نیمه نخست کار خود را با محک حریف و استفاده از فرصت ها آغاز کردند اما سعی و تلاش آنان راه بجایی نبرد. البته ناگفته نماند که فولادی ها در 45 دقیقه نخست دو موقعیت بسیار ارزشمند را با بدشانسی از دست دادند؛ ابتدا در دقیقه 15 که توپ حجت چهارمحالی با اختلاف میلیمتری از کنار دروازه تیم میزبان عبور کرد و دیگری در دقیقه 40 که فرصت صیاد کوکبی به همین ترتیب از دست رفت.
اما دو تیم در نیمه دوم برای کسب پیروزی بر فشارهای خود افزودند و در این بین این تیم خوزستانی بود که در همان دقایق ابتدایی توانست این کار را عملی کند؛ در دقیقه 47 صیاد کوکبی بخوبی قدر سانتر سیامک سرلک را دانست و با قدرت توپ را با تور دروازه بعثتی ها آشنا کرد.
با این گل فولاد برتری اش را نسبت به تیم حریف نشان داد اما چندی طول نکشید که کرمانشاهی ها نیز در دقیقه 59 با استفاده از موقعیت خود دروازه فولاد ب خوزستان را گشودند و به شادی پرداختند.
در ادامه وقت های باقیمانده، هر دو تیم در تلاش بودند که برتری خود را رقم بزنند و در این بین شاگردان خدریان که با علم بر اهمیت نتیجه گیری گام در میدان سخت گذاشته بودند توانستند در دقیقه 81 دومین گل خود را بثمر برسانند. در این صحنه صیاد کوکبی که گل تیمش را خلق کرده بود، با ارسالی دقیق امین هاشمی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن نیز به زیبایی هرچه تمامتر دروازه تیم میزبان را فروریخت.
با این نتیجه تیم فولاد ب با افزایش امتیازهای خود، این شانس را همچنان دارد که در بازی باقیمانده و نتایج دیگر تیم ها به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته دوم صعود کند.


ترکیب تیم فولاد ب خوزستان:
محمود حاجی پور، امین هاشمی، محمد رضا شیرزادی، حمزه پورموسوی، محمد مدملیسی، حامد ممبینی، سیامک سرلک(وحید صالحی-70)، ولید مشایی زاده، صیاد کوکبی، ابراهیم غیبی سرقلی(بهروز باران-55)، حجت چهارمحالی (علی سینا ربانی-89)
سرمربی: حبیب خدریان ، سرپرست: ایمان برون

اخطار:
سیامک سرلک(20)، ابراهیم غیبی سرقلی(20)، حامد ممبینی(70)


گلزنان تیم فولاد ب:
حجت چهارمحالی 11 گل،صیاد کوکبی 5 گل، مجتبی جادری 3 گل، علی فاتح انجیرکی 3 گل،امین هاشمی فرد 2 گل، علی آلکثیر 2 گل، سجاد خوگر 2 گل، بهروز بارانی 2 گل، سیامک سرلک 2 گل،  رضا احمدی 1 گل، ولید مشاعی زاده 1 گل، ابراهیم غیبی سرقلی 1 گل، حامد ممبینی 1گل

منبع خبر : محمد رضایی - مدیر سایت باشگاه فولاد

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

وحید
چهارشنبه 04 اسفند 1395 10:47 PM
انصافا محمد رضا شیرزادی دفاع شماره حقش لیگ برتره.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---