1402/12/29
15:0
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 23 فروردین 1396 18:32

ورزشگاه پیشرفته فولاد خوزستان؛

ستاره ای که در ایران خواهد درخشید

ورزشگاه اختصاصی و پیشرفته فولاد در آخرین مراحل احداث خود قرار دارد و با تکمیل پروژه به پیشرفته‌ترین ورزشگاه ایران تبدیل خواهد شد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، باشگاه فولاد خوزستان که به اعتقاد اهالی فوتبال حرفه‌ای‌ترین باشگاه فوتبال ایران است و در بخش پرورش استعدادهای فوتبال اقدامات بسیار خوبی انجام داده از چند سال قبل کلنگ احداث پیشرفته‌ترین ورزشگاه ایران را زده‌اند.از ویژگی‌های ورزشگاه اختصاصی فولاد که به فولاد آرنا معروف شده می‌توان به مسقف بودن ورزشگاه و بهره‌مندی از چمن خارجی اشاره کرد.

تکنولوژی ساخت این ورزشگاه از کشور آلمان گرفته شده و 27 هزار صندلی در دل خود جا می‌دهد. با این حال خیلی‌ها این ورزشگاه را 30 هزار نفری نامیدند.فاصله نزدیک سکوها به زمین چمن با توجه به نبود پیست تارتان از ویژگی‌های بارز ورزشگاه اختصاصی فولاد است. علاوه بر این نورافکن‌های ورزشگاه هم دور تا دور سقف ورزشگاه قرار گرفته‌اند و زیبایی خاصی به آن می‌دهند.

طبق برنامه‌ریزی‌ها کشت چمن این ورزشگاه از بعد از نوروز 96 آغاز شد و طبق زمان‌بندی‌ها احتمالا تا هفت ماه بعد ورزشگاه فولاد آرنا به مرحله افتتاح می‌رسد. مسئولیت کشت چمن این ورزشگاه را پیمانکار چمن ورزشگاه آزادی بر عهده دارد و لامپ‌های نورافکن ورزشگاه را از فرانسه تهیه کرده‌اند.چادرهای سقف ورزشگاه از اروپا خریداری شده و لوله‌کشی آب و گاز به پایان رسیده است.

چهار رختکن و دو اتاق کنترل دوپینگ در ورزشگاه وجود دارد. صندلی‌های ورزشگاه هوشمند هستند و بلیت‌ فروشی به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.با تکمیل این پروژه باشگاه فولاد یک گام بزرگ دیگر به سمت حرفه‌ای شدن در سطح منطقه و احترام به هواداران بر می‌دارد و به عنوان الگویی برای سایر باشگاه‌ها خواهد بود.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (8 نظر تا کنون)

yedon
چهارشنبه 25 مرداد 1396 7:20 AM
واقعا رضا صفی نیا یه فوتبالیست عالیه

عبدالمجیدبابادی یوسفی
سه شنبه 29 فروردین 1396 8:22 AM
سلام ودرود به تمام کسانی که قدمی برای احداث این ورزشگاه برداشته اند به امیدروزی که جشن قهرمانی فولاد دراین ورزشگاه برپاشود

Amordad
یک شنبه 27 فروردین 1396 10:44 AM
جای خوشحالی است که هواداران صبور فولاد در بهترین ورزشگاه ایران بازیهای فولاد دوست داشتنی را تماشا خواهند کرد .امیدوارم هیات مدیره محترم فولاد ترتیبی دهند با نصب دوربین در تمام ورزشگاه از ورود تماشاگرنماها به ورزشگاه جلوگیری کنند ،از اکنون باید کادر انتظامات ورزشگاه و لیدرها را آموزش داد .باشگاه فولاد همیشه پیشگام بوده ،پیشنهاد می کنم جایگاه بانوان هم در این ورزشگاه زیبا در نظر گرفته شود تا بانوان فولادی هم بتوانند بازیها را از نزدیک ببینند.

ف.فیروزی
شنبه 26 فروردین 1396 1:12 AM
فولاد اگر میخواهد یک باشگاه حرفه ای باشد وحرفه ای عمل کند باید بهترین مربیان خارجی را استخدام واز بهترین مربیان داخلی برای فوتبال پایه استفاده کند.موفق باشد.

منصور
شنبه 26 فروردین 1396 12:23 AM
باسلام:درود بر ساسان.ساسان مسی شهراهواز.ستاره تیم فولاد.زنده باد فولاد قهرمان1393

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1664 - مجموع امتیازات : 3463
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1483 - مجموع امتیازات : 2815
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1437 - مجموع امتیازات : 2654
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1408 - مجموع امتیازات : 2726
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1396 - مجموع امتیازات : 2607
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---