1403/02/01
12:6
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

یک شنبه 15 مرداد 1396 17:21

اژدری‌زاده: شاید برخی ناراحت باشند اما ما کارمان را پیش می‌‌بریم

خوشحالم که با دو بازیکن آکادمی به گل رسیدیم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، گفت: اینکه گل ما روی پاس و ضربه نهایی دو بازیکن ۱۸ ساله که از آکادمی باشگاه رشد کردند به ثمر رسید، برایمان جای افتخار دارد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، فولاد خوزستان که در تغییرات زیادی در کادر بازیکنان و مربیان خود به وجود آورد در ابتدای فصل مصدومیت گربیان‌گیر بازیکنانش شده و در دو بازی ابتدایی فصل 4-5 بازیکن اصلی‌اش را در اختیار ندارد.
علیرضا اژدری‌زاده در مورد مسائل مختلف تیمش صحبت‌های زیر را انجام داد.

* مقابل نفت تهران به تساوی یک بر یک رسیدید. بازی چطور بود؟
جا دارد تبریک و تشکری از سیدسیروس پورموسوی کادرفنی و بازیکنان حاضر در دیدار مقابل نفت تهران داشته باشم. با یک تیم جوان بازی خوبی ارائه کردیم. این بازی ما را به آینده امیدوار کرد و اگر بتوانیم در ادامه بازیکنان با تجربه تیم که مصدوم هستند را استفاده کنیم روزهای خوبی را شاهد خواهیم بود. بازی بسیار خوبی بود. هر دوتیم  بازی خوبی انجام دادند. با توجه به غیبت بازیکنان اصلی و حضور بازیکنان جوان مستحق کسب پیروزی بودیم. بر اثر یک اشتباه گل خوردیم در حالیکه می‌توانستیم اولین 3 امتیاز خانگی را کسب کنیم کارمان با یک امتیاز به پایان رسید. چیزی که برایم بسیار خوشایند بود این است که گل روی پاس و ضربه نهایی دو بازیکن 18 ساله تیم‌مان که از آکادمی باشگاه رشد کردند به ثمر رسید که این مسئله برای ما جای افتخار دارد.

* آیا از کسب یک امتیاز در دو بازی اول رضایت دارید؟
ابتدای فصل است و تیم‌ها هنوز جا نیوفتادند. بازیکنان به تمرکز کافی دست نیافتند و کادرفنی هنوز از بازیکنان شناخت کافی ندارد. در این شرایط هفته‌های اول نتایج قابل پیش بینی نیست در این شرایط برخی تیم‌ها اتفاقی و یا به خاطر کار بیشتر نتایج خوبی می‌گیرند. امیدواریم روز به روز و هفته و هفته عملکرد بهتری داشته باشیم. البته فراموش نکنید بازی اول ما مقابل پرسپولیسی بود که رقابت‌هایی نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود. مقابل پرسپولیس با آن آمادگی می‌شد بهتر نتیجه گرفت اما کار بسیار بسیار سخت بود. امیدواریم در ادامه نتایج بهتری بگیریم.

* تعدادی از هواداران به مدیریت باشگاه اعتراض کردند. در مورد این اقدام که خیلی زود اتفاق افتاده چه نظری دارید؟
در هر صورت کلیه هواداران برای من و باشگاه قابل احترام هستند اما ما باید بر اساس سیاست‌های خودمان کار را پیش ببریم. در ابتدای فصل وقتی با یکی از گزینه‌های مربیگری صحبت می‌کردیم می گفت کار سختی در فصل جاری در پیش داریم. دلیل این صحبت را از او پرسیدم و گفت خواهید دید که امسال سال سختی دارید. این حرف در ابتدا برایمان عجیب بود اما الان متوجه می‌شویم بله چنین موضوعی صحت دارد. این اتفاقات میتواند انگیزه‌های مختلفی داشته باشد  اما چیزی که مسلم است، بنده بر اساس سیاست ابلاغی حرکت می‌کنم. هیأت مدیره محترم باشگاه سیاست‌گذار است و ما بر اساس آن اقدام می‌کنیم. هدف ما خدمت به فوتبال کشور و استفاده از جوانان است. کار آکادمی فولاد را با قدرت پیش ‌می‌بریم. شاید در این بین برخی از اقدامات ما ناراحت باشند اما ما کارمان را پیش می‌‌بریم.

* فولاد در مراسم برترین‌ها جایزه برتری آکادمی را گرفت.
جا دارد به هواداران فولاد بابت این اتفاق تبریک بگویم به عنوان برتری باشگاه‌ از لحاظ کار در تیم‌های پایه انتخاب شدیم و دو بازیکن  ما بهترین بازیکن و بهترین گلزن پایه ‌شدند. این اتفاقات بسیار مبارک و خوب است. اگر به این مسائل دقت کنیم نباید چنین رفتارهایی که گفتید با باشگاه صورت بگیرد. حق باشگاهی که به فوتبال کشور خدمت می‌کند و بیش از 15 -16 بازیکن در تیم‌های مختلف ملی دارد چنین رفتارهایی نیست.
 
* چرا فولاد آنقدر اسیر مصدومیت‌ها شده است؟
در برهه بدنسازی این اتفاقات رخ می‌دهد. چون این سوال تخصصی است کادرفنی و کادر پزشکی بهتر می‌توانند جواب بدهند. این مسئله را طبیعی می‌دانم چرا که گاهی این اتفاق می‌افتد امیدوارم هر چه زودتر بازیکنان مصدوم باز گردند تا کادرفنی نفرات مدنظر خود را بدون دغدغه به زمین بفرستد.

* چرا قرارداد آرش افشین هنوز ثبت نشده است؟
مشکلی وجود ندارد و همین که کادرفنی درخواست کند این اتفاق می‌افد.

* با توجه به این صحبت یعنی هنوز قراردادی هم امضا نکردید؟
خیر همه کارها انجام شده و او بازیکن ما است و فقط باید قراردادش را ثبت کند.

* مشکل خاصی وجود دارد که قرارداد افشین ثبت نشده است؟
خیر از نظر ما مشکلی نیست و فقط کادرفنی باید این مسئله را اعلام کند. او دیر به تیم اضافه شده و نیاز به بدنسازی دارد. هر زمان که کادرفنی صلاح دانست او به ترکیب اضافه شود کار ثبت قراردادش نهایی می‌شود.

* کار فولاد در نقل و انتقالات به اتمام رسده است؟
تا زمانیکه جا داشته باشیم و کادرفنی گزینه معرفی کند از حقمان در جذب بازیکنان استفاده می‌کنیم.

* بازی مقابل نفت تهران رایگان اعلام شد. دلیل این کار چه بود؟
همیشه سیاست کلان باشگاه مسئولیت اجتماعی، پر کردن اوقات فراعت جوانان و خدمت به ورزش خوزستان و کشور است. تا جائیکه در توانمان است تلاش می‌کنیم از کلیه امکانات در جهت بهتر شدن و خوشحالی هواداران استفاده کنیم. می‌دانستیم شاید به دلیل هوای گرم و ساعت بازی و ... تعداد کمی به ورزشگاه بیایند صلاح دانستیم برای احترام به هوادارانی که زحمت کشیدند و برای تشویق تیم خود به ورزشگاه آمدند بازی را رایگان اعلام کنیم.

* در هفته سوم با سیاه‌جامگان بازی دارید. این مسابقه را چطور ارزیابی می‌کنید؟
در دو هفته اخیر تیم‌های مشهدی بسیار خوب بودند و استارت مناسبی زدند. پدیده مقابل سپاهان بازی خوبی انجام داد و سیاه‌جامگان مقابل ذوب آهن و سپیدرود نتایج خوبی گرفت. همه تیم‌ها قابل احترام هستند که در این بین سیاه‌جامگان که مدیرتش بر عهده دوست خوبمان عباسی است جای خودش را دارد. امیدوارم در ای بازی در کنار رفاقت رقابت خوبی داشته باشیم و تیمی که مستحق است به پیروزی برسد.

* در پایان آیا صحبت خاصی دارید؟
در برخی سایت‌ها شک و شبه‌ای درخصوص قرارداد یکی از بازیکنان سابق ما مطرح شده است و تنها ذکر یک نکته را ضروری می‌دانم که اگر موضوع حل نمی‌شد مجبور بودم به صورت مستقیم با مهدی تاج مکاتبه کنم. باید این موضوع به شکلی حل می‌شد و خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد.

*‌ در مصاحبه قبلی خود اعلام کرده بودید سروش سعیدی قراردادش به اتمام رسیده است؟
این حرف را در جهت شفاف سازی فضا به صورت سر بسته اعلام می‌کنم که خدا را شکر این مسئله حل شد چرا که در غیر اینصورت به طور مستقیم با تاج مکاتبه می‌کردم.

منبع خبر : فارس

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

حسین توحیدی
چهارشنبه 18 مرداد 1396 1:59 AM
این تیم ضعیفه چرا تیم رو از گرفتن بازیکن خارجی محروم میکنین تا در شرایط نابرابر به مصاف حریفان بریم این ظلمه

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1686 - مجموع امتیازات : 3485
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1509 - مجموع امتیازات : 2841
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1461 - مجموع امتیازات : 2678
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1434 - مجموع امتیازات : 2752
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1416 - مجموع امتیازات : 2627
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---