1403/01/10
10:55
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 20 مهر 1396 16:37

مربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری:

از دقیقه یک برای بردن استقلال به زمین می‌رویم

مربی تیم فوتبال فولاد گفت: فردا از همان دقیقه ابتدایی مسابقه برای بردن استقلال وارد زمین خواهیم شد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از بازی با فولاد حضور پیدا نکرد و سعید اخباری مربی تیم فوتبال فولاد  که به جای پور موسوی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل استقلال  حاضر شده بود، اظهار داشت: آقای پورموسوی به خاطر عدم حضورشان عذرخواهی کردند، جا دارد در ابتدا به تیم ملی نوجوانان کشورمان به خاطر نتایجی که گرفتند تبریک بگویم چون ۳ بازیکن فولاد در این تیم حضور داشتند.

وی افزود: متأسفانه برای بازی فردا عبدالله کرمی را در اختیار نداریم و همچنین نجاریان را به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌توانیم استفاده کنیم. متأسفانه کرمی به خاطر اشتباه سهوی داور در بازی قبل از این بازی محروم شد و چند بازی است که از اشتباهات داوری این گونه طلمه می‌خوریم. وی تاکید کرد: همانطور که می‌دانید فولاد ۸۰ درصد تغییرات داشته و وقتی پروسه بدنسازی و و آماده‌سازی بازیکنان زمان می‌برد قطعاً پروسه هماهنگی تاکتیکی نیز شامل همین موضوع خواهد شد.

مربی فولاد تأکید کرد: ما بازی بسیار سختی داریم و این را می‌دانیم اما با اطمینانی که به تیم‌مان داریم مطمئن هستیم فردا شاهد بازی زیبایی خواهیم بود. بازیکنان ما سابقه بازی مقابل تماشاگران زیاد را دارند و ما قبلاً جلوی نفت آبادان مقابل ۲۵ هزار تماشاگر بازی کردیم و اتفاقاً عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

اخباری در ادامه در خصوص شرایط استقلال و شناختش از این تیم گفت: قطعاً مربی جدید تیم استقلال کارنامه خوبی دارد که به این تیم آمده و به این تیم شوک خواهد داد اما واقعیت این است که او زمان زیادی برای تغییرات نداشته و استقلال در زمان مربی‌گری منصوریان هم دچار بدشانسی شد. استقلال از نظر مهره شرایط خوبی دارد ولی ما هم بازیکنانی داریم که کمتر از بازیکنان استقلال نیستند و پا به پای آنها رقابت خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که هدف فولاد در مسابقه فردا چیست، گفت: ما از دقیقه یک برای برد وارد زمین می‌شویم و نسبت به خیلی از بازیکنان هم شناخت داریم. بازی‌های پخش مستقیم قطعاً روی عملکرد بازیکنان تأثیر می‌گذارد و شما می‌دانید که حتی این مسابقات پخش مستقیم روی مدل موی بازیکنان هم تأثیر دارد. مهم‌تر از نتیجه گرفتن، فلسفه‌ای است که فولاد خوزستان برای تغییر سبک بازی دارد و بازیکنان ما باید بدانند همیشه برای بردن وارد زمین شوند. ما تلفیقی از جوانان اکادمی فولاد و بازیکنان باتجربه را داریم و معتقدیم به غیر از احمد عبدالله زاده و حامد لک نفرات دیگری هم می‌توانند به تیم ملی دعوت شوند.

اخباری گفت: حامد لک که قطعاً بازی می‌کند ولی عبدالله زاده خسته است و آیا قرار است از این بازیکنان استفاده کنید؟ که مربی فولاد تاکید کرد: ما هنوز در مورد هیچ بازیکنی به اجماع نرسیده‌ایم، چون بازیکنان ملی‌پوش ما سفری طولانی مدت داشته‌اند و تازه امروز در هتل به ما ملحق می‌شوند و در برنامه‌های تاکتیکی‌مان حضور نداشتند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (5 نظر تا کنون)

منصور
دوشنبه 24 مهر 1396 10:13 AM
سلام: چه عجب یکی پیداشد که بگه فقط برای برد به میدان میریم.تاحالا که سابقه نداشته.درود برجناب اخباری. زنده باد فولادقهرمان1393

منصور
شنبه 22 مهر 1396 10:26 PM
سلام: درود بر آقای اخباری این بازی گذشت .ازحالا ببعد فقطوفقط برد. اگر بخواهیم نیم فصل قهرمان بشیم شروع کنید ببردن .فولاد پتانسیل بردن این 6بازی باقیمانده رادارد.اولین برد برابر سایپا 100% زنده باد فولاد قهرمان1393

منصور
جمعه 21 مهر 1396 11:31 AM
سلام: کرمی که نیست .اگه عبدالله زاده هم بازی نکنه این یعنی باختن. عبدالله زاده باروسیه بازی نکرد.پس میتونه بازی کنه وباید بازی کنه.

منصور
پنج شنبه 20 مهر 1396 10:49 PM
سلام:چرا آقای پورموسوی مصاحبه نکرد.یعنی شما به کنفرانس رسیدید ولی آقای پورموسوی نرسید.حالا کاری باین مسئله هم نداریم.یکی ازاهداف هرکنفرانسی دادن روحیه به تیم است.نه تنها روحیه ندادید ازشفرواین حرفا صحبت کردید.آرش گل میزنه 100% زنده بادفولاد قهرمان 1393

فولاد💖
پنج شنبه 20 مهر 1396 8:56 PM
تو رو خدا لک رو تو دروازه نذارین التماس خواهش امیدوارم فردا هفته تیره خوزستان رقم نخوره و فولاد با تک امتیاز یا سه امتیاز ب اهواز برگردد امیدوارم فردا مثل امروز داوران و فدراسیون حق خوری نکنند امیدوارم باشگاه فولاد در صورت بروز ناداوری برخورد سخت با فدراسیون داشته باشد

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---