1403/01/31
14:5
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 23 مهر 1396 19:32

شاگردان سید در تهران تنها نبودند؛

اقتدار فولاد در لیگ با حمایت هواداران وفادارش

 تیم فولاد خوزستان با پشت سرگذاشتن 9 هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان، جایگاهی قابل قبول را در جدول رده بندی برای خود تدارک دیده است.
 به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، شاگردان سید سیروس پور موسوی همانند دیگر بازی ها، در هفته نهم نیز به حریف خود باج نداده و در تهران توانستند یک امتیاز ارزشمند برابر تیم استقلال کسب کنند. آن هم برابر تیمی که با ایجاد تغییرات بزرگ و با داشتن هواداران بیشمار همه تلاش خود برای کسب یک پیروزی شیرین خانگی را بکار بسته بود.
 در این دیدار البته فولادمردان تنها نبودند چراکه علاوه بر حضور مسوولان بلندپایه شرکت فولاد خوزستان، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه، یار دوازهم و همیشه وفادارشان را نیز در کنار خود داشتند. هواداران فولاد که مسافت هزار کیلومتری را پشت سر گذاشته بودند در آزادی برای حمایت از فولاد خوزستان یکصدا و هماهنگ شعارهای حمایتی سر دادند و بدور از حاشیه تیم محبوبشان را تشویق کردند.
 قطعا فولاد خوزستان با داشتن بازیکنان و کادری توانا و البته با حمایت های این هواداران در هفته های آینده نیز می تواند عرصه را برای خودنمایی حریفانش تنگ کرده و نتایج خوبی کسب نماید.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

منصور
چهارشنبه 26 مهر 1396 10:45 AM
سلام : سایپا راببریم به رده 2 میریم.بجای آقا رحیم زهیوی از حبیبی نژاد استفاده کنید. همون که گل اروپایی وزیبایی به سیاه جامگان زد.البته اگه نگین اینم مصدومه.هم قسم بشید این 6 تا بازی تا نیم فصل را با صلابت ببرید.یه بارهم یه تصمیم بالا بگیریدوثابت کنید ما فولادیم وادعای قهرمانی نیم فصل راداریم .اعداممون که نمیکنند.

منصور
دوشنبه 24 مهر 1396 11:53 PM
سلام: آقای پور موسوی بنظر بنده بازیهای سخت فولاد انجام شده. ازحالا ببعد بادرایت شما وکادر فنی میتونیم بازیهای باقیمانده راتا انتهای نیم فصل براحتی ببریم.فقط کافیه فعل خواستن داشته باشید.قهرمان نیم فصل لیگ فولاد قهرمان.

فولاد❤
دوشنبه 24 مهر 1396 9:01 PM
امیدوارم مدیر عامل برای حمایت بیشتر و عملی در نیم فصل دو بازیکن خارجی مناسب در خط حمله و هافبک جذب کند.امروز فهمیدیم اگر برای تیم فولاد هزینه ای شود در مقابل این همه شور و عشق هواداران هیچ است راستی ریس محترم سایت از حال و هوای چمن عکس های جدید تهیه کنید ورزشگاه فولاد خآنه دوم هواداران است

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---