1403/02/01
13:23
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

پنج شنبه 27 مهر 1396 14:37

ایران را نباید با عراق مقایسه کنید

ایلی استان: شرایط در فولاد خیلی خوب است

دستیار رومانیایی سیداکبر پورموسوی از شرایطش در فولاد ابراز رضایت کرد و گفت که ایران برتری‌های زیادی نسبت به عراق دارد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، ایلی اِستان، مربی رومانیایی که به تازگی با قراردادی یکساله به عنوان دستیار سیداکبر پورموسوی در فولاد خوزستان منصوب شد، در گفت وگو با سایت رومانیایی «پرو اسپورت» گفت: به نظرم سطح لیگ برتر ایران همسطح لیگ دسته اول رومانی (بالاترین سطح فوتبال باشگاهی این کشور) است و سه یا چهار تیم خیلی محبوب هم در لیگ برتر ایران حضور دارند که در هر بازی 40 تا 50 هزار تماشاگر در بازی‌های‌شان حضور پیدا می‌کنند. برای مثال بازی آخرمان مقابل استقلال تهران که به تساوی بدون گل در آن رسیدیم، جوی فوق‌العاده داشت. بازی بعدی‌مان هم مقابل سایپا، تیمی که علی دایی هدایتش را برعهده دارد، است و امیدواریم در این بازی خانگی به پیروزی برسیم چون می‌توانیم با این برد خودمان را تا رده دوم جدول بالا بکشیم که این برای تیمی همچون فولاد فوق‌العاده خواهد بود.

اِستان 50 ساله که سابقه سرمربیگری تیم زاخوی عراق را نیز در کارنامه‌اش دارد، می‌گوید سطح فوتبال ایران اصلاً قابل‌قیاس با فوتبال عراق نیست. او در این باره خاطرنشان کرد: کار در ایران خوب است و دقیقاً همان چیزی است که در این مقطع به آن نیاز داشتم چون آزمون‌های زیادی را پشت‌سر گذاشتم و برای اینکه قویتر بشوم به این آرامش نیاز داشتم. در سن 50 سالگی تجربیات زیادی کسب کرده‌ام و حرف‌های بسیاری برای گفتن در فوتبال دارم.

 

به نظرم ایران را نباید با عراق مقایسه کنید، چه به لحاظ فوتبالی، چه از جنبه کشوری و چه از لحاظ آموزشی. ایران نکات مثبت بسیاری نسبت به عراق دارد. در فوتبال ایران البته مشکلات مالی وجود دارد، اما من خوش‌شانس هستم چون در باشگاهی هستم که از این بابت مشکلی ندارد و سرموعد دستمزد من پرداخت می‌شود. شرایط در فولاد خوب نیست، بلکه خیلی خوب است. این مربی رومانیایی در کارنامه خود علاوه بر پوشیدن پیراهن تیم ملی رومانی، سابقه دستیاری آنخل یوردانسکو سرمربی تیم ملی رومانی (2007-2002)، تیم استوا بخارست رومانی، تیم العین امارات، تیم الشباب امارات و تیم الاتحاد عربستان را نیز دارد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

فولاد❤
جمعه 28 مهر 1396 9:45 PM
🌷 تقدیم به عکاسی که از شرایط جدید چمن ورزشگاه جدید فولاد عکس تهیه کنه

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1686 - مجموع امتیازات : 3485
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1509 - مجموع امتیازات : 2841
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1461 - مجموع امتیازات : 2678
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1434 - مجموع امتیازات : 2752
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1416 - مجموع امتیازات : 2627
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---