1403/02/01
6:5
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

چهارشنبه 10 آبان 1396 12:26

همسویی مدیریت، کادرفنی و بازیکنان؛

راز موفقیت فولاد در لیگ برتر

 تیم بزرگسالان فولاد خوزستان در هفدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر با ترکیبی از بازیکنان پرورش یافته  آکادمی خود و بکارگیری بازیکنانی بومی و همچنین برطرف کردن برخی نیازها با استفاده از بازیکنان ارزشمند داخلی تا هفته یازدهم، فوتبالی قابل قبول از خود به نمایش گذاشته و یک روند خوب و با ثبات داشته است.
 به گزارش سایت فولاد خوزستان، شاگردان سید سیروس پور موسوی در آخرین دیدار خود، گرچه میهمان نزدیکترین رقیب خود در جدول رده بندی بودند اما برابر این تیم حرف های زیادی برای گفتن داشتند و چه بسا اگر در دقیقه 37 موقعیت بوجود آمده برای جانفزا درون دروازه پدیده قرار می گرفت، فولادمردان با 3 امتیاز شیرین راهی اهواز می شدند. در همین حال این روزها سوالی در ذهن اهالی فوتبال بوجود آمده، مبنی بر اینکه «دلیل موفقیت های فولاد چیست؟». پاسخ این سوال را از رئیس هیات مدیره باشگاه جویا شده ایم.
 
دکتر محمد رضا شریف در این خصوص اظهار داشت: در ساختار مدیریتی باشگاه، ما معتقد به این هستیم که سه بخش اصلی وجود دارد؛ مدیریت، کادرفنی و بازیکنان. هرچه در این سه بخش همسوتر، هماهنگ تر و یکپارچه تر باشیم، نتیجه تیمی بیشتر حاصل می شود. وی در ادامه افزود: در این فصل تمام هم و غم مدیریت انتخاب کادر فنی و در مرحله بعد انتخاب بازیکن ها توسط کادر فنی و تایید کمیته فنی بر این رویکرد بود که بیشترین شاخص همسویی و هماهنگی به عنوان اصلی ترین محورهای یکپارچگی به وجود بیاید و خوشبختانه این مدل عملی شده و به اجرا درآمد. قطعا دلیل نتایج بدست آمده در یازده هفته گذشته را باید محصول به وجود آمدن چنین سیاست و تدبیری دانست و البته دستمایه اتخاذ چنین سیاستی تجارب مدیریت فصل های گذشته بود، به همین خاطر علیرغم تنظیم بودجه ای انقباضی تر از قبل ساختاری بهتر و نتیجه تیمی مطلوبتر حاصل شده است.

شریف همچنین با اشاره به نقش هواداران فولاد در این موفقیت ها، اظهار داشت: در کنار 3 رکن اصلی، مدیریت، کادر فنی و بازیکنان که در حوزه اجرایی اهمیت دارد، رکن چهارم در بحث پشتیبانی معنوی هواداران حقیقی و سالم فولاد خوزستان است که با رفتار خردمندانه و سالم، از 3 رکن اجرایی حمایت می کنند و مانع از نفوذ جریان های ناسالمی تحت عنوان هواداری می گردند.

رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به مدیریت سنتی در ساختار اغلب باشگاه ها، افزود: در برخی از باشگاه دیگر شاهد هستیم که برخلاف رقم هزینه کرد سرسام‌آور، نتایج کاملاً غیرقابل قبول به دست می آورند که دلیل آن می تواند انشقاق و همسو نبودن و همچنین عدم یکپارچگی در این بخش ساختاری باشد. باشگاه فولاد خوزستان در فصل جاری هم از تجربه فصل گذشته خود و هم از تجربه دیگر باشگاه‌های کشور درس گرفته و اهتمام خاص خودش را بر پیاده کردن الگوی مدیریتی قرار داده و این مسیر را همچنان ادامه می دهد و اگر خدایی نکرده در جایی وارد شیب نزولی در کسب نتایج شویم، قطعا در بخشی از این فرآیند قصور کرده ایم و تمام تمهیدات مدیریتی ما در راستای پیشگیری و یا در صورت وقوع، برطرف کردن عوامل کاهنده این یکپارچگی قرار دارد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (9 نظر تا کنون)

منصور
جمعه 19 آبان 1396 3:17 PM
سلام:هواداران میگن فولاد میخواد نیم فصل بیت سعید رابگیره.باور کنید آقای پورموسوی همینطور که تا حالا یه گل هم برا تیم محبوبش نزده برا فولادهم یه گل نمیزنه.اگه راست میگید وواقعا میخواهید یه گلزن بیارید خوب ساسان انصاری را بیارید.اصلا تیم عالیه هیچکس را هم نمیخواد بیارید.

رضا اهوازی
دوشنبه 15 آبان 1396 10:55 PM
از مسوولین باشگاه تقاضا دارم فضای خالی اطراف چمن را که سطح سیمانی هست با پهن کردن چمن مصنوعی پوشش بدن تا زیبایی ورزشگاه دو چندان شود, استفاده از آسفالت یا سیمان خالی و یا رنگ کردن این بخش که اطراف چمن است نمای جالبی به ورزشگاه نمیدهد, استفاده از چمن مصنوعی بهترین گزینه برای این قسمت از ورزشگاه است, با تشکر از زحمات شما

منصور
یک شنبه 14 آبان 1396 11:11 PM
اقای پورموسوی میگه ممکنه فولاد بد بازی کنه ولی به سکوها ریط نداره .یعنی چی ؟؟ پس به کی ریط داره؟؟ هوادار دوست نداره توبازی که فولاد1-0 برنده است .دقیقه 93 گل بخوره اونم از تیم ته جدولی واز یک مدافع آخر(بازی بااستقلال-خ)وکولیبالی.آقای موسوی توسکوها بجز نفرات مسن که نمیتونن بازی کنن بقیه خودشون فوتبالیست هستند وحتی بهتراز بازیکنهای فولاد.پس حق نطردارند.

منصور
یک شنبه 14 آبان 1396 1:28 PM
سلام: درود بر پورموسوی .نگفتید کیا میخوان شمارا کنار بزنند.این مثلا لیدرهایی که فولاد داره بدرد اب خدا هم نمیخورند.ولی شلوغ بازی راخوب بلدند.متاسفانه لیدر داریم که لباس فولاد راکه میپوشه وحقوق هم داره وازراه دور فولادی بنظر میاد. ولی وقتی بهش میگم دعا کن پرسپولیس واستقلال ببازند تا فولاد بره بالای جدول میگه پرسپولیس برا چی ببازه .میگم مگه پرسپولیسی هستی .میگه من اصلا پرسپولیسی هستم فقط لباس فولاد را میپوشم. همینطور برا استق ها. شستشوی مغزی قبلی رااز خودتون جدا کنید تاموفق شوید.

فولاد❤
شنبه 13 آبان 1396 5:03 PM
سلام میشه از شرایط کنونی ورزشگاه فولاد تو اینستاگرام باشگاه گزارش و عکس تهیه کنید؟ممنون

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---