1403/01/31
8:35
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

جمعه 03 آذر 1396 16:26

هواداران واقعی در کسب طلایی ترین نتایج فولاد نقش دارند

محمد رضا شریف: پیروزی فولاد خوزستان با برنامه بود

تیم های مختلف باشگاه فولاد خوزستان در روزهای اخیر دست به کارهای بزرگی زده اند و همه رقبا را مغلوب توان و تکنیک ناب خود نموده اند.
 به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در هفته دوازدهم لیگ برتر و در ورزشگاه غدیر اهواز یک اتفاق بزرگ رقم خود، چراکه در دیداری حساس، شکست ناپذیرترین تیم هفدهمین دروه لیگ برای نخستین بار طعم تلخ شکست را چشید؛ آن هم مقابل تیمی که چراغ خاموش و به دور از «های و هوی» ها تنها یک هدف را دنبال می کند و آن هم چیزی نیست جز کسب افتخار برای نام پرافتخار خود و البته فوتبال استان خوزستان.

 پس از پیروزی ارزشمند تیم فولاد خوزستان مقابل پارس جنوبی که پیام مهندس کشانی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان را درپی داشت، علیرضا اژدری زاده مدیرعامل باشگاه از حمایت های ایشان تقدیر و تشکر نمود.   
اینبار رئیس هیات مدیره باشگاه نقش حمایت های صورت گرفته از سوی مدیران شرکت و همچنین مدیرعامل از تیم های باشگاه را در کسب نتایج درخشان اخیر فولاد خوزستان بسیار پر رنگ می داند.

محمد رضا شریف، در خصوص نتایج اخیر فولاد می گوید: «خوشبختانه برکات ماه ربیع الاول از هفته نخست در فولاد نمود پیدا کرد و اخبار خوشی برای هوداران باشگاه به همراه داشت و خشنودم از اینکه خانواده فولاد بزرگ در رده های پایه و تیم ب نیز حریفان خود را مقهور توان خود کردند. وی همچنین از پیام حمایتی مهندس کشانی، مدیرعامل محترم شرکت فولاد پس از کسب این نتایج قدر دانی نمود و نقش آن را در طی مسیر پیش رو در کسب افتخارات بیشتر مهم و روحیه بخش توصیف کرد.

رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد درباره دیدار با پارس جنوبی، گفت: هرچند که کسب نتیجه در این مسابقه اهمیت زیادی داشت، اما نکته مهمتر این بود که این پیروزی در نتیجه پیاده شدن توامان دانش کادر فنی و مهارت بازیکنان رقم خورد و در تماسی که شب قبل از مسابقه با کادر فنی داشتم و آنالیر تیم مقابل و نوع برنامه رسیدن به گل در این بازی و تاکتیک در نظر گرفته شده را ارائه نمودند  بر همان اساس هم در دقیقه 33 به گل رسیدند و باز بر همان اساس بر بازی تسلط خود را حفظ نمودند و این  موضوع ارزش این پیروزی را برای ما دوچندان می کند چراکه این برد بر اساس اصول فنی و یک برنامه ریزی تدوین شده حاصل شد و نه یک اتفاق فوتبالی. همچنین بسیار خشنودیم که نتیجه اعتماد و حمایت به دانش فنی سرمربی و کادر فنی او در بازی روز دوشنبه نمود پیدا کرد و فولاد نشان داد که تیم بزرگی است و مایه بزرگی کردن را مانند سال های نه چندان دور در وجود خود دارد.

شریف همچنین با اشاره به بوجود آوردن برخی حواشی از سوی کادر فنی تیم حریف، اظهار داشت: سابقه باشگاه فولاد و افراد حاضر در آن برای فوتبال ایران مشخص بوده و در این شرایط به مانند الگو می ماند. بدون داشتن تعصب خاص معتقدم که یکی از علمی ترین و حرفه ای ترین مدیریت های باشگاهی لیگ برتر در فولاد خوزستان پیاده و در 2 فصل اخیر اعمال شده که یکی از نشانه های آن کسب نتایج مطلوب و انجام بازی های فنی است که مقابل تیم صدر جدولی پارس جنوبی هم شاهد آن بودیم. شخصا معتقدم حواشیها هرگز درخور شان جامعه فوتبال ما نیستند و منبع و منشا چنین جریانهایی نمیتوانند معرف وجه فرهیخته شخصیت فوتبال ایران باشند.

محمد رضا شریف همچنین دیگر عامل مهم کسب این نتایج را «حمایت های هواداران واقعی از سیاست های باشگاه» دانست و افزود: هواداران واقعی به دنبال منافع نامشروع نبوده و در کسب طلایی ترین نتایج فولاد نقش دارند اما در مقابل تعدادی انگشت شمار از این نتایج، عملکرد و اعتلای فولاد خشنود نیستند و طبیعاتا هیات مدیره به مدیران خود تکلیف نموده که با واکاوی این مسائل اقدامات لازم را اجرا و گزارشات خود را ارائه دهند زیرا تعیین تکلیف عاجل و قاطع عوامل سودجو و قانونشکن که از هویت محترم هواداران سوءاستفاده کرده و در طلایی ترین هفته نتایج باشگاه ناخرسندی خود را از اوج گرفتن فولاد نتوانستند کتمان کنند، وظیفه باشگاه و کانون هواداران و البته قاطبه جامعه فهیم و واقعی هواداران است که در مسیر آداب و قوانین اجتماعی عمل می نمایند و تا این لحظه خواسته های مشروعشان همیشه اجابت شده است.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

منصور
دوشنبه 06 آذر 1396 10:24 PM
سلام:امرداد جان سلام انشاالله که حالت خوب باشه خیلی وقته توسایت نیستی چرا؟؟ یه ندایی به من بده.دوست عزیز منتظر نظراتت هستم درود برامرداد عزیز

جمال باقلایی
یک شنبه 05 آذر 1396 6:25 PM
مدیران محترم باشگاه از زحماتان متشکریم . یک باشگاه حرفه ای باشگاهی است که اکادمی موفقی داشته باشد تا درآینده حرفی برای گفتن داشته باشد.و سیاستهای شما بابد به گونه ای باشد که هر بازیکنی در کشور آروزی عضویت در باشگاه فولاد وپوشیدن پیراهن آن را داشته باشد. واخیرا اینکه فولاد منسجم دربکارگیری و جذب بازیکنان بومی شکل میگردکه امسال باشگاه نتیجه انرامشاهده خواهد کرد.به امید قهرمانی فولاد در تمام رده های سنی

منصور
جمعه 03 آذر 1396 10:16 PM
سلام: درود برآقای شریف مدیر محترم وکاردان فولاد.تا شریف راداریم غمی نداریم .بامید پیروزی دربازی با ذوبآهن .میبریم100% .اصلا نگران نباشید.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---