1403/02/06
15:56
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 22 دی 1396 16:49

پورموسوی در نشست خبری:

داور پنالتی ما را نگرفت، مبعلی مربی داخل زمین است

 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با تمام احترامی که برای تیم حریف قائلم، اما فکر می‌کنم گل گسترش فولاد خطا بود.
 به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سید اکبر پورموسوی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: به بازیکنانم بابت این فوتبال زیبایی که ارائه کردند، تبریک می‌گویم. ما شایسته پیروزی بودیم، اما اشتباه داوری باعث شد از کسب سه امتیاز محروم شویم. با تمام احترامی که برای تیم حریف قائلم، اما فکر می‌کنم گل گسترش فولاد خطا بود. همه شما شاهد بودید که در دقایق پایانی یک پنالتی صددرصد برای تیم ما اعلام نشد. البته ما به این موضوع عادت داریم، چون این سومین مسابقه‌ای بود که پنالتی ما اعلام نمی‌شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه افزود: مقابل پرسپولیس و مشکی‌پوشان هم پنالتی‌های ما اعلام نشده بود. کمیته داوران تلاش می‌کند از داوران جوان استفاده کند، اما فکر می‌کنم باید از داورانی که تجربه بالاتری دارند استفاده شود، چون در نیم‌فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از برنامه‌اش برای تیم فولاد عقب‌تر است یا خیر، گفت: زمانی که فولاد را در اختیار گرفتم اعتقاد داشتم که این تیم باید پوست‌اندازی کند. با تمام احترامی که به بازیکنان قبلی باشگاه قائلم احساس کردم که فولاد به بازیکنان جدیدی نیاز دارد و هیئت مدیره باشگاه هم از این تصمیم حمایت کرد. توانستیم جوانانی که در آکادمی باشگاه رشد کرده بودند، جذب کنیم و تاکنون روند قابل قبولی را طی کرده‌ایم.

پورموسوی ادامه داد: بازیکنان ما به این باور رسیده‌اند که می‌توانند نتایج خوبی کسب کنند. ما به عشق هواداران بازی می‌کنیم. مطمئنم بازیکنان تیم هم همین اعتقاد را دارند و تلاش می‌کنند نتایج خوبی کسب کنیم. امیدوارم با تلاش و جدیت بازیکنان هفته‌به‌هفته بازی بهتری ارائه کرده و جایگاهی را که به سختی به آن رسیده‌ایم، حفظ کنیم. در این بازی نسبت به بازی قبلی دو سه بازیکن جایگزین شده بودند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان راجع به آخرین وضعیت ایمان مبعلی و نقش او در تیمش خاطرنشان کرد: ما در هر مسابقه ترکیب تیم را با توجه به تیم حریف و آنالیز این تیم می‌چینیم. مبعلی مربی داخل زمین است و برای این او را جذب کرده‌ایم تا از تجربه‌اش استفاده کنیم. حضور او باعث دلگرمی بازیکنان می‌شود. ما می‌خواستیم از بازیکنانی استفاده کنیم که قهرمانی کسب کرده‌ بودند یا میلی به قهرمانی داشتند. ما اقتصادی‌ترین تیم لیگ هستیم. خیلی دوست داشتم که قرارداد اعضای تیم فولاد منتشر شود که این اتفاق رخ نداد. حضور ایمان از لحاظ روحی و روانی تأثیر زیادی در تیم ما می‌گذارد و او در این بازی هم یک پاس گل داد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (7 نظر تا کنون)

منصور
پنج شنبه 28 دی 1396 7:37 PM
سلام : مدافعین فولاد مراقب تمارض تو18باشند.امیر روستایی را مهارکنید بازیکن تندوتیزی هست. خواهشا هیچ کارت زرد نگیرید.

مهدی رضایی
دوشنبه 25 دی 1396 10:46 AM
عشق است فولاد خوزستان وبارسلونا

منصور
شنبه 23 دی 1396 7:12 PM
سلام:اقای پورموسوی اگر میخواهید دفاع وسط بگیرید فقط وفقط طیبی .گزینه خارجی اصلا بدرد نمیخوره.طیبی بهترین دفاع وسط است.

محمد خلوصی
شنبه 23 دی 1396 1:02 PM
بنده به عنوان یه فولادی با تعصب فقط دوست دارم تیم برنده بیاد از زمین بیرون من نمیدونم چرا داوران انقدر به ضرر تیم قدم برمیدارن!!!!!!!

جمال از ملبورن
شنبه 23 دی 1396 12:50 AM
آقای موسوی، تیم در حالت عادی، روان و زیبا بازی میکندولی به محض اینکه تصمیم به حفظ نتیجه میگیرد،ارتباط تاکتیکی بازیکنان از هم می پاشد و شانس زدن گلهای بیشتر را کاهش میدهد. بازی دفاعی وتاخیری و حفظ نتیجه برای 15 دقیقه آخر بازی است ونه از اواسط نیمه اول!

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---