1403/01/09
14:17
Register

سایر لیگ ها

تبلیغات



اطلاعات بازی

صفحه اصلی >    اطلاعات بازی
جوانان / هفته 16
فولاد خوزستان

2
1
مس کرمان

پنج شنبه 12 بهمن 1396

14:00
اختصاصی فولاد

هفته شانزدهم لیگ برتر

مس کرمان در برابر قدرت جوانان فولاد ذوب شد

 تیم جوانان فولاد خوزستان با ارایه یک بازی زیبا موفق به کسب نتیجه 2 بر 1 برابر تیم جوانان مس کرمان و 3 امتیاز ارزشمند از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر شد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، تیم صدرنشین جوانان فولاد خوزستان از ساعت 14:15 امروز در زمین اختصاصی فولاد و با حضور روحیه بخش علیرضا اژدری زاده، مدیرعامل باشگاه میزبان تیم رده ششمی مس کرمان بود و در عین دشواری توانست از حریف خود 3 امتیاز ارزشمند کسب کرده و به سومین پیروزی متوالی و ششمین بازی بدون شکست دست یابد.

در این دیدار که از همان ابتدا با خشونت خاصی از سوی مسی ها همراه و در دقیقه نخست باعث مصدومیت امید صیدآلی و خروج این بازیکن ارزشمند از زمین شد، فولادی ها در دقیقه 65 روی ارسال بدون نقص یوسف کی شمس و ضربه تمام کننده دانیال مومنی با یک گل از مس کرمان پیش افتادند.

در ادامه برتری فولادمردان در دقیقه 75 با گلزنی مس به پایان رسید اما از آنجایی که شاگردان حبیب خدریان برای حفظ جایگاه نخست به هر 3 امتیاز این بازی نیاز داشتند، بر حملات خود افزودند تا اینکه در دقیقه 85 نفوذ علی عالی نجات به محوطه جریمه تیم مس و خطای مدافع حریف، یک پنالتی برای فولادی ها به همراه داشت و این موقعیت نیز توسط یوسف کی شمس درون دروازه کرمانی ها جای گرفت تا فولاد همچنان به عنوان تیم صدرنشین لیگ برتر جوانان به کار خود ادامه دهد.

گفتنی است، در پایان این دیدار عبدالله شبانی و علیرضا شهرویی از سوی کادر فنی تیم مس به عنوان برترین های فولاد انتخاب شدند. همچنین در دقیقه 93 نیز بازیکن مس کرمان به دلیل خطای شدید بر روی بازیکن فولاد با کارت قرمز داور از زمین مسابقه خارج شد.

گزارش بازی
علی غلامزاده گماری علیرضا سواری علی ستاوی دانیال مومنی امید صیدالی لیر یوسف کی شمس سید عبدالله شبانی علیرضا شهرویی سید محمد احمد پور سید رضا موسویان سید حسن موسوی علی پیلارام علی عالی نژاد مجتبی بیاور
دانیال مومنی (35)


علی پیلارام به جای امید صیدالی لیر (3)


علی عالی نژاد به جای سید رضا موسویان (65)


مجتبی بیاور به جای علی ستاوی (80)


دانیال مومنی (65)


یوسف کی شمس (85)



یوسف کی شمس (65)


علی عالی نژاد (85)



فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---