1403/02/01
9:38
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 15 بهمن 1396 15:39

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان مطرح کرد:

دلخوشی مردم خوزستان ورزش است؛ وقتی یک تیم نماینده یک استان است باید همه حامی آن باشند

 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه پنالتی این تیم برابر صنعت نفت اشتباه نبوده است، گفت: کاش زودتر ویدئو چک در لیگ ما اجرایی شود.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا اژدری زاده در گفتگو با مهر، به تساوی تیم فولاد برابر صنعت نفت پرداخت و تاکید کرد که پنالتی دقیقه ۹۰ فولاد اشتباه نبوده است. اژدری زاده همچنین با اشاره به اینکه فولاد مستحق کسب عنوان نایب قهرمانی است، اظهار امیدواری کرد سیستم ویدئو چک در داوری فوتبال ایران اجرایی شود.

مشروح گفتگوی اژدری زاده در ذیل می آید:

🔺هفته بیست و دوم را با تساوی برابر صنعت نفت تمام کردید؟ آیا از این نتیجه راضی هستید؟
- می شد که نتیجه بهتری در بازی رقم بخورد. و با یک برد جایگاه دومی خود را تثبیت کنیم ولی فوتبال بالا و پایین دارد. خوشحالیم که یک امتیاز گرفتیم و به بازی های بعد امیدواریم تا بالای جدول را برای خودمان کنیم. بازی درگیرانه ای با صنعت نفت داشتیم و یک امتیاز هم می تواند خوب باشد.

🔺منظورتان از اینکه بالای جدول را از آن خود کنید دقیقا چه جایگاه و رده ای است؟
- باتوجه به پتانسیلی که تیم فولاد تا الان از خودش نشان داده است و با همدلی و صمیمیت بین اعضای تیم و باشگاه، دوست داریم رتبه دوم را حفظ کنیم. البته می دانیم در نیم فصل دوم کار سخت تر است. تیم های دیگر مثل پارس جنوبی و ذوب آهن هم نشان داده اند که خوب و با کیفیت هستند. در یک رقابت خوب، خودمان را مستحق می دانیم رده دوم جدول را به دست بیاوریم.

🔺 با این تفاسیر دیگر شانسی برای گرفتن پرسپولیس و کسب عنوان قهرمانی برای تیم خودتان قائل نیستید؟
- وقتی فاصله زیاد باشد کسب عنوان قهرمانی سخت است ولی در فوتبال چیزی مشخص نیست. باید به همین روند خوب ادامه بدهیم و بردهایمان را حفظ کنیم. کاش در بازی با صنعت نفت پیروز می شدیم تا حتی برای قهرمانی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

🔺 اعضای تیم صنعت نفت به پنالتی فولاد خوزستان در دقایق پایانی اعتراض داشتند. آیا تصمیم داور در اعلام پنالتی درست بود؟
- در فوتبال اشتباهات داوری وجود دارد ولی اعتقادم این است که داور در صحنه پنالتی اشتباه نکرد. باید به تصمیم داور احترام گذاشته شود. کاش هرچه زودتر سیستم ویدئو چک در داوری های فوتبال ایران اجرایی شود تا نتایج مسابقات با اطمینان بیشتری رقم بخورد. تا وقتی هم ویدئو چک نیامده است باید به رای داور احترام بگذاریم همانطور که ما در بازی با گسترش فولاد به داور احترام گذاشتیم در حالی که او خطای واضح «هند» را در محوطه جریمه حریف ندید. ما بعد از آن بازی نامه اعتراضی را به فدراسیون ارسال کردیم ولی پذیرفتیم که بازی با تساوی یک - یک تمام شود. در بازی دیروز هم داور در ۹۰ دقیقه خوب سوت زد.

🔺چرا داور بازی فولاد با صنعت نفت چند ساعت قبل از شروع این مسابقه به یکباره تغییر کرد؟
- چیزی که من متوجه شدم این بود که آقای حسین زرگر بیمار شده بودند و با آن شرایط نمی توانست بازی را قضاوت کند.

🔺 داوود نوشی صوفیانی دروازه بان صنعت نفت در مصاحبه ای مدعی شده نمی خواستند فولاد در این مسابقه ببازد.
- چرا ما نباید ببازیم؟ مگر فولاد می باخت چه اتفاقی می افتاد؟ فوتبال یک رقابت است و برد و باخت دارد. هیچکس به تیمی تعهد ندارد که همیشه برنده باشد. شاید اشتباهات داوری وجود داشته باشد ولی غرض ورزی نیست. دوستان ما که اظهارنظر می کنند باید دقت داشته باشند که اشتباهات داوری جزوی از فوتبال است. هرچند بازهم تاکید می کنم که قضاوت آقای اکبریان در بازی روز گذشته بی نقص بود.

🔺 سیروس پورموسوی سرمربی فولاد در چند مصاحبه اعلام کرده است که هدایت ممبینی و کاظم طالقانی اعضای خوزستانی هیات رئیسه فدراسیون از تیم های خوزستانی حمایت نمی کنند. آیا شما هم با پورموسوی هم عقیده هستید؟
- وقتی یک تیم نماینده یک استان است باید همه حامی آن باشند از استاندار گرفته تا سایر مسئولان. انتظار این است که از تیم استان حمایت شود چون در نهایت نتیجه یک تیم هم جزو بیلان کاری آن استان محسوب می شود. ممبینی و طالقانی از دوستان ما هستند و انتظارمان این است که نقش حمایتی داشته باشند و تلاش کنند تیم های استان کمتر ضرر و زیان ببینند و اگر لازم است حمایت کنند.

🔺منظور شما از حمایت چیست؟ آیا انتظار دارید به عنوان مثال طالقانی و ممبینی نتایج را تغییر دهند و یا در قضاوت داوران دخالت کنند؟
- خیر، اصلا منظور ما این نیست. بهترین مسابقه برای من مسابقه ای است که داوران به خاطر بهترین قضاوت خود در آن برنده باشند حالا چه این نتیجه برای فولاد باخت باشد یا برد. ما چیزی غیر از این نمی خواهیم و حتی در جلسات خصوصی با مسئولان و یا ناظران مسابقات هم اینرا گفته ایم. ما از مجموعه فدراسیون فوتبال چیزی نمی خواهیم جز اینکه داوران خوب قضاوت کنند. اگر هم انتظاری از ممبینی و طالقانی هست، در همین جهت است تا هرکس به حقش برسد.

🔺پورموسوی در نشست خبری بعد از بازی با صنعت نفت گفت که فولاد غریب است. آیا شما هم اعتقاد دارید باشگاه فولاد غریب است؟
- انتظارمان این است که بیشتر حمایت شویم. شرکت فولاد خوزستان به عنوان مسئولیت اجتماعی، برای مردم هزینه هایی انجام می دهد؛ مردمی که با هجمه سخت گرد و خاک مواجه هستند. پدیده شومی به نام گرد و خاک ۱۵ سال است که بر سر مردم خوزستان باریده می شود. دلخوشی مردم این است که ورزش اوقات فراغت آنها را پر می کند تا گرد و خاک را فراموش کنند. مقامات استانی باید نقش حمایتی را بیشتر کنند و اقدامات بیشتری انجام بدهند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (4 نظر تا کنون)

فولاد💖
دوشنبه 16 بهمن 1396 12:31 PM
از اینکه به ورزش فوتبال اهمیت دادید ممنونم اما فولاد نوسانات بسیاری را در زمینه حفظ ترکیب مطلوب دارد و متاسفانه شاهد چیدمان هایی هستیم که حریف را خوشحال می کند و آنچه از آن نتیجه گرفته آیم را براحتی دور میریزیم بعنوان مثال بازی با پرسپولیس سپاهان تراکتورسازی پارس جنوبی با بهترین ترکیب ب موفقیت رسیدیم امآ بطرز ناباورانه ایی در سایر بازی ها همه چیز را فراموش کرده و بگونه ای عمل کرده آیم که گویی اولین بازی لیگ است و همه چیز ناشناخته! !! امیدوارم بازی با استقلال تهران در ورزشگاه جدید باشد

مهدی چنانی
دوشنبه 16 بهمن 1396 12:22 PM
اقایون چرا نظرات را منتشر نمی کنید. بهترین سیستم 4.2.3.1 میباشد و بهترین ترکیب دروازبان/لک. دفاع راست/جعفری. دفاع چپ/شیرزادی. مدافعان میانی/کرمی و والی. هافبک دفاعی/مریدی. هافبک میانی/عاشوری. هافبک هجومی*پلی میکر*/زهیوی. وینگر راست/ناصری. وینگر چپ/افشین. مهاجم نوک/بیت سعید. ذخیره ها/مرادیان.وکیا.بدرقه.عبدالله زاده.مبعلی.حردانی.جانفزا. لطفا این نظر را نشان اقای پور موسوی بدهید. باتشکر

مهدی چنانی
دوشنبه 16 بهمن 1396 3:05 AM
قای پور موسوی‌ شما همیشه تیمهایتان را هجومی به میدان میفرستید اما متاسفانه مقابل نفت نشانی از آن ترکیبه هجومی نبود و تیم همزمان با چهار هافبک میانی بازی کرد و اثری از وینگر در جناحین نبود!خواهش میکنیم اشتباهات سعداوی را تکرار نکنید و تیم را با انبوهی هافبک میانی به زمین نفرستید!بهترین سیستم 4.2.3.1 میباشد و ترکیب دروازبان:لک. دفاع راست:جعفری. دفاع چپ:شیرزادی. مدافعان میانی:کرمی و والی. هافبک دفاعی:مریدی. هافبک میانی:عاشوری. هافبک هجومی:زهیوی. وینگر راست:ناصری. وینگر چپ:افشین. مهاجم نوک:بیت سعید

منصور
یک شنبه 15 بهمن 1396 11:31 PM
سلام:آقای پور موسوی استقلال خ تیم سابقتون 15 جدول است و100% سقوط میکند .اگر این تیم رانبریم معلوم میشه اصلا بدنبال سهمیه نیستید.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1686 - مجموع امتیازات : 3485
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1509 - مجموع امتیازات : 2841
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1461 - مجموع امتیازات : 2678
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1434 - مجموع امتیازات : 2752
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1416 - مجموع امتیازات : 2627
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---