1403/02/06
14:47
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 25 بهمن 1396 15:16

پورموسوی در کنفرانس خبری؛

برخی کاری به نتایج ندارند و فقط دنبال حاشیه‌سازی هستند

سرمربی تیم فولاد خوزستان از افرادی گلایه کرد که به زعم او تنها به دنبال حاشیه‌سازی برای سرخپوشان خوزستانی هستند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان - پیکان، اظهار داشت: فردا یکی از بازی‌های مهم این فصل ماست که سه امتیاز آن بسیار حیاتی است. پیکان با بردی که به دست آورده شرایط خیلی خوبی دارد و از مربیان خوبی هم برخوردار است.
وی افزود: ما با تمام توان مقابل پیکان قرار می‌گیریم. هدف ما این است که مقابل تیم پیکان به مانند بازی‌های قبل‌مان برابر تیم‌های بزرگ عملکرد خیلی خوبی داشتیم و در این بازی هم با ارائه یک بازی مقتدرانه به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در واکنش به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه او بعد از بازی قبلی تیمش مقابل استقلال خوزستان مدعی شده بود اگر موفق به شکست دادن پیکان شوند از سمت خود استعفا خواهد داد و حالا این تصمیم را دارد یا نه عنوان کرد: قبل از هر چیز جا دارد از همه دوستان و همکارانم بابت حمایت‌های اخیرشان از من تشکر کنم. همچنین هواداران واقعی فولاد که در روزهای اخیر نسبت به من خیلی لطف داشتند. من همیشه مقابل این هواداران واقعی سرم پایین است، اما باید مسائلی را عنوان کنم.

پورموسوی خاطر نشان کرد: متأسفانه یکسری هستند که در بازی‌های ما به ورزشگاه آمده و کاری به نتایج تیم ندارند. آنها فقط دنبال این هستند که برای تیم حاشیه درست کنند. من بین آنها و هواداران واقعی فاصله زیادی می‌بینم. هواداران واقعی فولاد آنهایی هستند که وقتی ما در تهران مقابل پرسپولیس شکست خوردیم در ورزشگاه ایستادند و من را تشویق کردند. آنها همیشه در تمام طول 90 دقیقه بازی حامی فولاد هستند اما ممکن است یکسری از هواداران در مواقعی احساسی شده و شعارهایی دهند، اما فردای آن روز نگاهی به جدول رقابت‌ها کرده و می‌بینند که تیم محبوب‌شان دوم است و از رفتار خود پشیمان می‌شوند، اما عده‌ای بدون اینکه به جایگاه و شرایط تیم کار داشته باشند در ورزشگاه هواداران را تحریک کرده و در شبکه‌های اجتماعی به مسائل مختلفی دامن می‌زنند.

وی افزود: من از آقای طالقانی رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان و همچنین افشین حیدری شورای تأمین خواسته‌ام که مانع ورود این افراد به ورزشگاه شوند و باید جلوی این افراد گرفته شود تا برای تیم حاشیه درست نکنند. من بارها شده بعد از باخت تیمم از هواداران واقعی فولاد عذرخواهی کردم. فقط مشکل من همان‌هایی هستند که گفتم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پایان با اشاره به غایبین تیمش در بازی پیکان گفت: ما خوشبختانه برای این بازی بازیکن مصدومی نداریم و فقط ایوب والی محروم است.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

امین
شنبه 28 بهمن 1396 9:00 AM
اتفاقا هواداران دنبال نتیجه هستن اما نه نتیجه بازی با پیکان و بی روحیه بودن تیم و عدم کارایی بعضی بازیکن ها و برای دروازه فولاد حتما کاری بشه این را هم بگم کیروش یا عقل نداره یا لک درست نمی شناسه شما تراکتور زمان لک را بخاطر داشته باشید همه چیز را متوجه میشید

محمدقبیتی
پنج شنبه 26 بهمن 1396 1:33 AM
باسلام به کلیه پرسنل باشگاه موفق فولادخوزستان.بخصوص بازی کنان وسرمربی دلسوزوباشخصیت این تیم.اقای پورموسوی من یکی ازدوستداران وعاشقان واقعیه تیم شمابوده وهستم برای آن اشخاص که به شما توهین وبازیکن های تیم روبی غیرت خواندن بگم قرارنیست تیم همش برنده باشه یکم مردونه حرف بزنید بی غیرت همون تعدادین که به سمت شمابطری پرت کردن .چون شماوفولادمردان خیلی باارزش هستید صحبتهام زیاده.آرزوی موفقیت برای شما و خانواده باشعور فولاد خوزستان دارم.09167628055 دوستارشمامحمدقبیتی.

فولاد❤
چهارشنبه 25 بهمن 1396 8:01 PM
سید جان شما هم ببخش و شما هم زیاده روی نکن.سید جان شما مرتب صحبت از شرمندگی میکنی اما وقتی هر بار با تغییرات گسترده شاکله تیم موفق رو دچار مشکل میکنی البته هواداران ناراحت می شوند.نباید فرصت سوزی ها و اشتباهات تاکتیکی زیر اعتراضاتی که شد پنهان کرد.گاهی خیریت هست و همین باعث شد شما هم برای رفع مشکلات عمل کنید و البته بازیکنان هم با مسولیت بیشتری بازی کنند.توجه کنید منظور کم کاری نیست وقتی بازیکنی قدر موقعیت نمی داند و پاس نمی دهد خود این بی مسولیتی است و برداشت اشتباه بازیکن از کمک به تیم است

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---