1403/01/10
3:57
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 26 خرداد 1397 17:3

آخرین وضعیت تیم فولاد خوزستان در گفتگو با باقری نیا؛

توافق با بازیکنان خارجی، تمدید 3 بازیکن، حضور بدنساز خارجی و شرکت در اردوی آماده سازی

تیم فولاد خوزستان اردوی نخست آماده سازی خود جهت شرکت در فصل 1397/98 رقابت های لیگ برتر را از روز دوشنبه 28 خرداد 1397 آغاز خواهد کرد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، مجید باقری نیا با اشاره به آخرین وضعیت تیم بزرگسالان فولاد خوزستان اظهار داشت: تیم فولاد خوزستان به عنوان نخستین تیم اردوی آماده سازی جهت شرکت در رقابت های لیگ برتر را از روز دوشنبه به مدت 10 روز در شهرکرد آغاز و زیر نظر اعضای کادر فنی مراحل آماده سازی را با انجام جلسات تمرینی منظم برای بازیکنان و شرکت در دیدار تدارکاتی استارت خواهد زد.


سرپرست تیم فولاد خوزستان همچنین با اشاره به فعالیت های این تیم در زمینه نقل و انتقالات، اظهار داشت: خوشبختانه پیگیری های بسیار خوبی برای تقویت تیم در پست های مورد نیاز در دست انجام بوده و برخلاف آنچه برخی رسانه ها سعی بر منفعل نشان دادن باشگاه در بازار نقل و انتقالات دارند، فولاد در این زمینه در کنار دو - سه باشگاه از پرکارهای لیگ بشمار می رود؛ چراکه در روزهای گذشته علاوه بر گفتگو و کسب توافق با چند بازیکن خارجی، با 3 بازیکن پیشین تیم که مدت قراردادشان به اتمام رسیده بود شامل عبداله کرمی، پیمان شیرزادی و نوید عاشوری به توافق رسیده و همچنین تلاش هایی برای حفظ ایوب والی، بازیکن ارزشمند و باتجربه خود را انجام و معتقد است که این بازیکن باتجربه باید علاوه بر سالیان سال حضور در تیم بزرگسالان این باشگاه، پس از آن فوتبالش را در کسوت مربی در فولاد ادامه دهد.

توضیح عکس: تصویر آرشیوی و مربوط به سال گذشته می باشد

باقری نیا همچنین با اشاره به ایجاد تغییرات در سطح کادر فنی، افزود: در سطح کادر فنی تیم  پس از تمدید قرارداد با سید سیروس پور موسوی، فرشاد بختیاری زاده، سعید اخباری و ایلی استان، یک بدنساز خارجی به نام «کریستین روبرت پاندورا» با سابقه حضور در فوتبال رومانی و قطر به عنوان مربی بدنساز به عضویت فولاد درآمد و همچنین موسی سواری، سرمربی پیشین تیم فولاد ب، نوجوانان فولاد خوزستان و تیم ملی دانش آموزی به عنوان کمک مربی به جمع نفرات کادر فنی ملحق شده و بنده نیز با تجربه 40 سال حضور در فوتبال در کنار اعضای محترم کادر فنی به عنوان سرپرست تیم حضور خواهم داشت.

سرپرست تیم فولاد خوزستان در پایان خطاب به هواداران فولاد، گفت: فولادی ها مطمئن باشند که در طول این مدت مجموعه باشگاه بیکار ننشسته و طبق سیاست های مشخص و ابلاغی از سوی هیات مدیره و مدیریت به صورت شبانه روزی مراحل تقویت تیم را دنبال و توافق هایی نیز با برخی از بازیکنان صورت گرفته که انشالله در صورت نهایی شدن از طریق سایت رسمی باشگاه و یا در نشستی خبری با حضور سرمربی تیم و مدیران باشگاه در این زمینه اطلاع رسانی صورت می گیرد. همچنین تمرینات اولیه با حضور مربیان جدید و بازیکنان عصر امروز (شنبه) و صبح فردا در اهواز انجام و این تمرینات با حضور در شهرکرد شکل جدی تری به خود خواهد گرفت. در حال حاضر اولویت اصلی تیم استفاده حداکثری از زمان برای تقویت و آماده سازی تیم و حضور در اردوی شهرکرد و پس از آن شرکت در یک اردوی آماده سازی دیگر است و تلاش می کنیم که با تدارک خواسته های کادر فنی زمینه را برای آماده سازی هرچه بهتر فولاد خوزستان مهیا کنیم.

منبع خبر : محمد رضایی - رسانه باشگاه فولاد خوزستان

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

صادق تمیمی
یک شنبه 17 تیر 1397 4:09 AM
هوادا متعصب کرخه امیدوارم فولاد امسال تقویت بشه بخصوص خطه دفاعی وخطه حمله در کنار بیت سعید بازیکنان مهاجم خارجی گرفته شود

منصور
یک شنبه 27 خرداد 1397 10:15 PM
سلام:وجدانا همین ۴ بازیکن را بگیرید رفتیم برا قهرمانی،(دخسوس،شیمبا،زبیدی،دورقی).کم وزیاد نکنید.بگیرید دیگه بابا.زنده باد فولاد قهرمان ۱۳۹۳

مهدی چنانی
یک شنبه 27 خرداد 1397 7:28 PM
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم سایت، مدیر محترم سایت خواهش می کنم این نظر را حتما منتشر کنید و حتما نشان آقای سید سیروس پور موسوی سرمربی تیم بدهید. خواهش می کنیم بازیکن درجه دو به خدمت نگیرید و فقط به دنبال بازیکنان شاخص باشید. بهترین ترکیب را همراه با توضیحات در پیج اینستاگرام شخصی خودم گذاشتم خواهش می کنم مشاهده فرمایید و بازیکنان مورد نظر را جذب کنید. آیدی پیج اینستاگرامم mehdi.chenani.1988

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---