1403/01/10
6:41
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 09 تیر 1397 15:49

آغاز اردوی دوم از فردا؛

5 دیدار تدارکاتی در تقویم فولادمردان

تیم فولاد خوزستان در دومین اردوی تدارکاتی خود مقابل 5 تیم فوتبال به میدان خواهد رفت.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، مرحله دوم آماده سازی پیش از شروع لیگ تیم فولاد خوزستان از 10 تیرماه در کمپ «الیاف» تهران آغاز خواهد شد؛ اردویی که طی آن فولادمردان در قالب چند بازی تدارکاتی به میدان می روند تا علاوه بر انجام تمرینات تاکتیکی و سرعتی به سطح قابل قبولی از شرایط مسابقه ای دست یابند.

بر اساس برنامه، سپاهان اصفهان اولین حریف تدارکاتی فولاد خوزستان در این اردو به شمار می رود؛ مسابقه ای که روز سه شنبه 12 تیرماه انجام می شود.

در دومین بازی، فولاد 14 تیرماه به مصاف پدیده خراسان می رود.

فولادمردان همچنین در روزهای 18، 19 و 21 تیرماه به ترتیب با تیم های ذوب آهن اصفهان، پیکان تهران و شهرداری ماهشهر دیدار خواهند کرد. بر اساس برنامه کاروان فولادی ها روز 21 تیر پایتخت را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد و پس از یک استراحت 3 روزه، تمرینات این تیم از 25 تیرماه در مجموعه ورزشی باشگاه فولاد خوزستان دنبال خواهد شد و در روز پنجشنبه 28 تیرماه انجام یک دیدار تدارکاتی با تیم های درون استانی پیش روی بازیکنان این تیم خواهد بود.

گفتنی است، شاگردان پورموسوی همچنین در تاریخ پانزدهم تیرماه به ایفمارک می روند.

 

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

مهدی چنانی
دوشنبه 11 تیر 1397 5:13 AM
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همهء مسئولین و مدیرعامل و سرمربی محترم تیم. لطفا سه سهمیهء دیگر جذب بازیکن لیگ برتری را به این سه بازیکن تخصیص دهید تیم به شدت برای کسب مقام در این سه پست نیاز به بازیکن شاخص دارد، به ترتیب اولویت 1در پست هافبک هجومی بختیار رحمانی جذب شود. 2در پست هافبک میانی حکیم نصاری جذب شود. 3در پست دروازبان یکی از این سه دروازبان جذب شوند(سوشا مکانی، فرناندو ده خسوس، محمدرضا اخباری)

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---