1403/01/31
20:57
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 24 مرداد 1397 19:6

مربی فولاد در نشست خبری پیش از بازی با تیم نساجی مطرح کرد؛

امیدوارم شاهد یک بازی خوب و هوادار پسند باشیم

 نشست خبری پیش از بازی تیم های فولاد خوزستان و نساجی مازندران با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، عزیز فریسات که امروز به جای پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با نساجی حاضر شد، اظهار کرد: در ابتدا بابت عدم حضور آقای پورموسوی در این نشست عذرخواهی می کنم. پورموسوی به دلیل مشکلی که برای او پیش آمد نتوانست به محل نشست بیاید.

وی در خصوص نساجی نیز عنوان کرد: نساجی تیم بسیار بزرگ و ریشه داری است که هوادار خاص خود را دارد. دوست داریم شاهد حضور تیم هایی مانند نساجی، ملوان و تیم های ریشه دار و مردمی در لیگ برتر باشیم.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: تمام تیم های میزبان با تمام وجود در زمین خود کار می کنند و به سه امتیاز بازی نگاه دارند ما هم از این موضوع مستثنی نیستیم و با تمام وجود به دنبال سه امتیاز بازی با نساجی هستیم. امیدوارم شاهد یک بازی خیلی خوب و مورد رضایت هواداران باشیم.

وی بیان کرد: شک نکنید که بازی های اول برای تمام تیم ها سخت است زیرا نمی توانند حریفان خود را به خوبی آنالیز کنند. سعی کرده ایم از حریفان خود شناخت پیدا کنیم و ان شاءالله در هفته های آینده شاهد بهتر شدن فولاد باشیم.

فریسات در پاسخ به این سوال که چرا فولاد هجومی بازی نمی کند، عنوان کرد: همان طور که گفتم اوایل فصل است. پرسپولیس اگر چه پدیده را شکست داد و برابر استقلال خوزستان به تساوی رسید ولی هنوز اشکالاتی دارد. طبیعی است که تمام تیم ها در ابتدای فصل به مشکل بر می خورند زیرا هنوز خود و حریفان را به خوبی نشناخته اند.

وی بیان کرد: نساجی امسال قوی شده و بازیکنان باتجربه و خوبی را جذب کرده است، ضمن این که مربی جوان و با سابقه ای دارد. نسبت به این تیم شناخت داریم و نکات لازم به بازیکنان گوشزد شده است تا بازی قابل قبلی ارائه دهیم. برای بازی فردا شیرزادی را به دلیل مصدویت در اختیار نداریم.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این که هواداران ما دوست دارند شاهد فولادی باشند که همیشه مدعی باشد، افزود: از هواداران تشکر می کنم و جا دارد وقتی اسم آن ها می آید برابرشان تعظیم کرد، آن هم هوادارانی که در تمام سختی ها بدون هیچ چشم داشتی در کنار تیم هستند. ان شاءالله امسال شاهد یک فولاد قوی و در شان این هواداران باشیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (2 نظر تا کنون)

مهدی چنانی
پنج شنبه 25 مرداد 1397 3:26 AM
فولاد میزبانه و نیاز مبرم به برد داره باید کاملا حجومی بازی بکنیم و به زدن یک گل قانع نباشیم! فولاد باید تو این بازی اقتدار خودشو نشون بده و از همون دقیقهء اول تا آخر بازی به دروازهء حریف حمله بکنه. هرچه بیشتر گل بزنیم بهتره و برای این کار همزمان باید از دو هافبک طراح به نامهای رفیعی و تارتا در زمین پشت سر مهاجم نوک استفاده بشه. بهترین سیستم برای بازی مقابل نساجی مازندران 4.3.3 میباشد و بهترین نفرات در غیاب شیرزادی مصدوم مرادیان،میرزایی،جعفری،والی،کرمی،مریدی،تارتا،رفیعی،زبیدی،بیت سعید،پریرا

فولاد❤
چهارشنبه 24 مرداد 1397 8:52 PM
سه هفته بنا به نظر کارشناسان هیچ علامتی از فوتبال در فولاد ندیدیم جز زدن زیر توپ بدون هدف و برنامه اگر این هفته هم فولاد شبیه سه هفته قبل و بهتر بگویم شبیه یک فصل +سه هفته قبل باشد وااقعا جای نشست اورژانسی دارد فولاد از نظر فنی در ICU است مدیر محترم ما برای سایت شما وقت گذاشتیم شما هم نظرات رو پخش کن نه توهین و نه افترا

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---