1403/02/06
5:7
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 27 مرداد 1397 16:57

رضایی: کسب 7 امتیاز از 4 بازی در نگاه کلی قابل قبول است

شعار علیه پورموسوی قطعا از جانب فولادی‌ها نیست

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد شعارها علیه سیدسیروس پورموسوی، گفت: شعارها قطعا از جانب فولادی ها نیست؛ فولاد خوزستان هوادارانی دارد که فوتبال را می‌فهمند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حبیب الله رضایی در گفتگو با فارس در خصوص عبور لیگ برتر از هفته چهارم و ارزیابی از تیم های مدعی، اظهار داشت: همیشه شروع مسابقات لیگ برای بخش قابل توجهی از تیم ها سختی خاص خود را دارد و به همین دلیل است که در چند هفته اول رقابت ها، عدم تعادل در نتیجه گیری تیم ها را شاهد هستیم. بااین شرایط نمی توان حساب خاصی روی تیم ها بازکرد چراکه شرایط چند سال اخیر لیگ و جابجایی جایگاه تیم ها نشان داده که هرچیزی در این فوتبال امکان پذیراست و نمی توان به جایگاه ابتدای فصل دل بست.

وی در خصوص میزان رضایتش از عملکرد فولاد خوزستان در 4 بازی برگزار شده، اظهار داشت: تیم ما 4 بازی با 4 حریف متفاوت را پشت سر گذاشته و 2 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست داشته است. در نگاه کلی با توجه به کسب 7 امتیاز می توان گفت که عملکرد قابل قبولی است اما برای ارزیابی بهتر باید به این موضوع هم توجه داشت که فولاد لیگ را با بازی های سخت آغاز کرده و در این هفته ها تغییرات ملموس و رو به رشدی داشته و مانند بازی با تیم نساجی مازندران، نشان داده که تیم بازنده ای نیست و برای کسب پیروزی نهایت تلاش خود را به خرج می دهد.

رضایی همچنین در این رابطه افزود: تنها بازی بدون امتیاز ما در خارج از خانه و برابر یکی از آماده ترین تیم های چند سال اخیر فوتبال ایران بوده است. از نگاه بنده کلیت تیم را می توان یکی از تیم های خوب چند فصل اخیر دانست که در پست های مختلف مهره های تاثیرگذاری دارد که شروع خوبی داشته و می تواند با عبور از چند هفته ابتدایی و رسیدن به هماهنگی بیشتر، با اجرای دستورات کادر فنی و در راس آن آقای پور موسوی عملکرد بسیار خوبی از خود برجا بگذارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین در پاسخ به این سوال که چرا با وجود کسب این نتایج شاهد سر دادن برخی شعارها علیه سرمربی تیم هستیم، گفت: این شعارها قطعا از جانب فولادی ها نیست؛ فولاد خوزستان هواداران اصیل و ریشه داری دارد که فوتبال را به خوبی می فهمند. با توجه با سالیان حضورم در هیات مدیره باشگاه، شناخت خوبی از روحیه هواداران دارم و می دانم که هیچگاه حاضر نیستند که پشت تیم خود و چهره های بومی و ارزشمندی همچون آقای پور موسوی را خالی کنند. هوادار ارزش بسیار بالایی برای ما دارد ولی متاسفانه اندک افرادی موضوعاتی خارج از چارچوب را مطرح می کنند و در بازی اخیر برابر نساجی نیز در مقابل حمایت های همه جانبه و بسیارخوب هواداران، سعی بر ملتهب کردن فضا داشتند.

رضایی همچنین در این رابطه افزود: ارائه یک بازی فوتبال زیبا و کسب نتایج خوب بدون حمایت و همراهی هواداران ممکن نیست. سکوهای ملتهب قطعا بر عملکرد هر تیمی تاثیر منفی می گذارد و در این شرایط نمی توان از تیم و سرمربی آن انتظار داشت که با تمرکز کامل بر کار خود بهترین برنامه را برای هدایت بازیکنانش در طول 90 دقیقه داشته باشد و بازیکن نیز شش دانگ حواسش به بازی باشد. هوادار یار دوازدهم هر تیمی در بازی است و به مانند دیگر نفرات می تواند در پیروزی و شکست نقش داشته باشد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

منصور
سه شنبه 30 مرداد 1397 7:04 PM
سلام: آقای پورموسوی -امیدواریم فولاد ببره .ولی اگه نتونسنیم ببریم -مساوی هم کافیه .کلا باختن ممنوع .هجومی یاغیرهجومی هواداران میگن این بازی رانباید ببازید.یا برد یا مساوی .

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---