1403/02/06
5:29
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

سه شنبه 27 شهریور 1397 11:7

هفته هفتم لیگ برتر؛

فولادمردان به دنبال کسب 3 امتیاز در اصفهان

 تیم فولاد خوزستان در هفته هفتم از رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم سپاهان اصفهان می رود.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، فولادمردان که از 6 هفته آغازین لیگ برتر 8 امتیاز اندوخته دارند و در مکان نهم جدول ایستاده اند، با کسب یک پیروزی پرگل در جام حذفی و پشت سرگذاشتن جلسات تمرینی منظم برای کسب 3 امتیاز دیدار این هفته از رقابت های لیگ برتر هم قسم شده اند.

نکته جالب توجه در خصوص این دیدار اینکه فولادمردان خوزستانی در اداوار مختلف لیگ برتر بیش از 32 بار به مصاف حریف پرافتخار اصفهانی خود رفته اند و در این بین با 10 برد، عملکرد بهتری نسبت به سپاهان دارند. این 2 تیم در 14 بازی زمین را با نتیجه مساوی ترک کرده و سپاهان نیز 8 بار پیروز میدان شده است.

فولادی ها که اکنون با هدایت ایلی استان به کار خود ادامه می دهند، در 3 فصل گذشته شکستی برابر سپاهان متحمل نشده اند و در صورت تداوم این روند در نتیجه گیری آمار خود را مقابل این تیم بهبود خواهند بخشید و پله های بالاتر جدول را  از آن خود خواهند کرد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (5 نظر تا کنون)

حسین
جمعه 30 شهریور 1397 9:13 PM
دیگه خسته شدیم از بسکی بی انگیزه بازی میکنن مربیم که چی بگم بازیکنان هر کاری دلشون میخاد انجام میدن

بابک صالحی
چهارشنبه 28 شهریور 1397 2:33 PM
سلام به مدیر محترم سایت ، جناب رضایی. من یکی از قدیمی ترین هوادارن فولاد و جنوب اهواز سابقم. سالهاست هم در سایت بمانند الغدیر حضور تقریبا دائمی دارم. مسابقه پیش بینی سایت فولاد شاید قدیمی ترین در بین جامعه فوتبالی ایران ه، ولی خواهشی که دارم بیشتر روی اون مانور بدبد و حداقل با اعلام جوایز و تفاوت بین نفرات اول تا سوم رقابت قشنگ تری بوجود بیارید. به امید کسب حداقل سهمیه آسیایی بزای فولادمون

مهدی چنانی
چهارشنبه 28 شهریور 1397 7:47 AM
فولاد باید در تمام بازیها فقط و فقط برای بردن به میدان بره بردن همراه با یک بازیه هجومی و زیبا. بهترین سیستم 4.3.3 میباشد و بهترین ترکیب دروازبان:سالاری. دفاع راست:جعفری. دفاع چپ:شیرزادی. مدافعان میانی:والی و نگچی. هافبک تدافعی:مریدی. هافبکهای طراح:رفیعی و تارتا. وینگر راست:زبیدی. وینگر چپ:بیت سعید. مهاجم نوک:پریرا.

فولاد❤
سه شنبه 27 شهریور 1397 3:29 PM
بنظر سروش رفیعی در قبال لطف باشگاه فولاد و برخلاف رفتار حرفه ای در ازای پولی که از باشگاه گرفته از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده است و الگوی توهین امیز پیش گرفته.رفیعی به ریاکاری برای سپری کردن نیم فصل بدون اسیب خود را مصدوم جلوه داده.اقای رضایی لطفا سروش را جریمه کنید و از لیست فولاد حذف کنید

منصور
سه شنبه 27 شهریور 1397 12:52 PM
سلام: باهمین ترکیب جام حذفی باسپاهان بازی کنید............نباید بازی بکنه چون دلش باتیم نیست.نگچی ووالی مدافع وسط باشند.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---