1403/01/09
20:50
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 07 مهر 1397 22:21

در کنفرانس خبری بعد از بازی با ماشین سازی؛

هشدار ایلی استان به بازیکنان کَم کار فولاد

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: فقط بازیکنانی می‌توانند در فولاد بمانند و کار کنند که به دنبال کار باشند و فقط به دنبال سود مالی نباشند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، ایلی استان بعد از تساوی یک بر یک مقابل ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری گفت: باید بگویم برای برد به میدان رفته بودیم اما دیدید که در نیمه دوم چه اتفاقی رخ داد. همانطور که می‌دانید اگر یازده نفر می‌ماندیم برنده می‌شدیم و ۹۷ دقیقه توپ را روی زمین به گردش درآوردیم. هرچند که بازیکنان ما با توجه به تمرینات باید در میدان هم آموخته هایشان را ارایه کنند اما ما نیاز به کار دو برابری داریم که بهتر شویم. به هر حال یکی از اهداف من این است که فوتبال مدرنی را ارایه بدهیم.

وی افزود: ما به بازیکنان آموزش می‌دهیم که روز به روز بهتر شوند و فوتبال بهتری را ارائه بدهند. جا دارد که به بازیکنانم تبریک بگویم بازی در خانه کار راحتی نیست ضمن اینکه باید بگویم شرایط زمین جالب نبود و چمن کمی بلند بود. و این شرایط چمن باعث شد که نتوانیم به بازی سرعت بدهیم پاس‌های سریعی بدهیم.

استان تصریح کرد:‌ بازیکنانم حدود ۵۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردند اما هم به آنها و هم به هواداران باید تبریک بگویم هواداران ما را حمایت کردند و نبود یک بازیکن مان را جبران کردند. با این روندی که در پیش گرفته‌ایم می‌توانیم در آینده بازی‌های زیباتری انجام بدهیم و نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی فولاد خوزستان با  اشاره به جذب بازیکنان خارجی گفت: نکته‌ای که در مورد بازیکنان خارجی فولاد باید بگویم این است که آنها باید یک سروگردن بالاتر از بازیکن ایرانی باشند. امیدوارم در آینده بهتر از اینها عمل کنند. هفته آینده مصدومان تیم از جمله جلالی، سروش رفیعی و ایوب والی به تیم اضافه می‌شوند. امروز تعدادی کمی از بازیکنان بزرگسال را در اختیار داشتیم ان‌اشاءالله در آینده بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

وی تأکید کرد: من اکنون سرمربی فولاد هستم و اعلام می‌کنم فقط بازیکنانی می‌توانند در فولاد بمانند و کار کنند که به دنبال کار باشند و فقط به دنبال سود مالی نباشند. باشگاه فولاد شرایط مساعدی را برای تمرین بازیکنان مهیا کرده است و کسی که نمی‌تواند خودش را با شرایط انطباق بدهد جایی در این تیم ندارد کسی در باشگاه فولاد می‌ماند که بخواهد کار کند در غیر این صورت درها باز است و او می‌تواند از باشگاه برود.

استان در مورد وضعیت بازیکنان گفت: به هر حال من می‌توانم تا قبل از حضور بازیکنان در زمین به آنها آموزش بدهم اما در میدان آنها می‌توانند کار کنند و دیگر من نمی‌توانم وارد زمین شوم.

وی در مورد داوری مسابقه گفت: در بازی قبلی با سپاهان داور پنالتی دقیقه ۷۰ ما را نگرفت امشب هم از اشتباهات داوری متضرر شدیم. بازیکنان ما در محوطه جریمه به زمین افتادند و کارشناسان باید در این مورد نظر بدهند اما ما از اشتباه دارو متضرر شدیم.

استان در مورد اخراج بازیکن فولاد با کارت قرمز گفت:‌ تارتا به خاطر خطایی که کرد اخراج شد اما در نیمه اول بازیکن ماشین‌سازی روی دورقی همین تکل را زد و فقط داور به او کارت زرد نشان داد. بازیکنان‌مان باید سرشان را بالا بگیرند از عملکرد آنها راضی هستم و اکنون باید به فکر بازی مهم هفته آینده با پدیده باشیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (2 نظر تا کنون)

علی
سه شنبه 10 مهر 1397 9:13 AM
بامید موفقیت

مهدی چنانی
یک شنبه 08 مهر 1397 4:18 AM
واقعا جای تاسف داره در مقابل تیم ماشین سازی در ورزشگاه خانگی تا دقایق پایانی بازی باخته بودیم که از روی یک ضربهء کرنر در وقتهای تلف شده به گل رسیدیم و بازیکنان فولاد از این تساوی هم خوشحال بودند! این نهایت قدرت فولاد با داشتن دو عنوان قهرمانیه! سه هفته و فقط کسب یک امتیاز! آقایون هزینه کنید چه اشکالی داره چرا سرمربی بزرگی مانند حسین فرکی رو جذب نمی کنید! چرا دروازبانی مانند اخباری رو جذب نمی کنید!!! لطفا‌ یکی جوابگو باشه

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---