1403/01/10
12:48
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 14 بهمن 1397 20:16

سرمربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری؛

سعی می کنیم در نیم فصل دوم تیم بهتری باشیم

کنفرانس مطبوعاتی دیدار تیم های پارس جم جنوبی و فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، افشین قطبی، سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پارس جنوبی جم در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: دلم برای همه تنگ شده بود، چون تعطیلات لیگ زیاد بود و همه منتظر شروع لیگ برتر هستند. فردا بازی حساسی برای دو تیم خواهند بود. امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و فضای هیجان انگیزی برای بازیکنان و مربیان ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه دیدار فردا قشنگ خواهد شد، در مورد پیش‌بینی‌اش از فولاد در نیم فصل دوم تصریح کرد: پیش‌بینی هیچ کاری را نمی‌کنم. سعی می‌کنم صبح زود بیدار شده و تلاشم را برای کار بهتر به کار ببرم. ما فاصله زیادی با بالای جدول داریم و هر بازی برای ما مهم است. سعی می‌کنیم تیم بهتری باشیم. اگر هواداران کمک کرده و بازیکنان توانایی‌شان را نشان دهند، دوست داریم به بالای جدول برسیم. ما وضعیت خوبی داریم و بازیکنان سرحال هستند و برای بازی مهم آماده هستند. اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده ادامه مسابقات هستیم.


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره سیستم تیمش که در دیدار با تراکتورسازی 2-4-4 بود، عنوان کرد: اولا که ما 3-3-4 بازی کردیم و 2-4-4 نبود. ما با سیستم‌های مختلفی بازی کردیم، اما برای من مهم نیست سیستم قبلی چه چیزی بوده است. من به توانایی بازیکنانم نگاه می‌کنم و آنها را در پست‌هایی قرار می‌دهم که راحت باشند. مطمئن هستم امروز تیم بهتری حتی نسبت به بازی با تراکتورسازی داریم. من این تیم را دوست دارم، چون بازیکنان وظیفه‌شناسی داریم و از بودن در فولاد لذت می‌بریم.

قطبی ادامه داد: ما طبق لیست چند بازیکن داخلی اضافه کردیم که برخی‌ها طبق آن چیزی که می‌خواستم دیرتر اضافه شدند. تیم ما بالانس نداشت و سعی کردیم پست‌هایی که خلاء داریم را پوشش بدهیم. سخت است بازیکنی که بیست و چند سال چند سال یک مدل بازی کرده، به شکل دیگری تغییر بدهیم.

وی در رابطه شناخت مهدی تارتار از فولاد تصریح کرد: اولا احترام زیادی برای همکاراتم قائلم. ایشان (تارتار) گزینه خوبی برای هر تیمی بوده و مربی موفقی است. ما باید سعی کنیم بیرون از خانه نتیجه خوبی بگیریم. در اینکه تیم من را می‌شناسند یا نه، باید بگویم در فولاد همه چیز بسته نیست و همه از یکدیگر اطلاعات دارند. ما (فولاد و پارس جنوبی) در کیش در یک هتل بودیم، صبح‌ها همدیگر را دیده و صبح بخیر گفته و شب‌ها هم شب بخیر می‌گفتیم! پس خیلی چیز سکرتی
نداریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص اینکه در چین مربیگری کرده و چه تفاوتی بین این کشور و فوتبال ایران وجود دارد، گفت: من در هفت کشور مختلف کار کرده‌ام و هر فوتبالی فرهنگ و خصوصیات خودش را دارد، اما هیچ کشوری تاریخ فوتبال ما را ندارد. چینی‌ها از نظر اقتصادی قوی هستند که در تیم‌های پایه کار کرده و استادیوم‌های قشنگی می‌سازند. فکر می‌کنم چین تا 10 سال آینده می‌تواند بهترین تیم آسیا شود، چون هم پول دارند، هم انگیزه. تیمی که در جام جهانی 2002 بازی کرد، چند بازیکنش در خارج از کشور بازی کردند.

قطبی در رابطه با نتایج تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: من جایگاهی ندارم که در مورد آن اظهارنظر کنم و بهتر است درباره فولاد صحبت کنیم. فکر کنم همه بازی‌ها را دیدند، پس من نظری ندارم.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود به دلیل ندادن رضایت‌نامه به سینا مرادی برای پیوستن به پرسپولیس، این بازیکن قهر کرده است، گفت: این موضوع واقعیت ندارد، در این زمینه نیز حاشیه خیلی به وجود آمد، در صورتی که از پرسپولیس نوشته‌ای مبنی بر درخواست جذب این بازیکن ندیدیم و همه چیز بیشتر رسانه‌ای بود. این بازیکن دوست در فولاد بماند و دیدید که قرارداد سه ساله بسته و قلبش با فولاد است.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---