1403/01/10
3:33
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

سه شنبه 16 بهمن 1397 19:33

دکتر رضایی عنوان کرد؛

برگزاری دیدار تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر، 2 ساعت زودتر

 دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور به میزبانی ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.


به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: از آنجایی که پیش از این ورزشگاه غدیر را برای انجام رقابت های خانگی در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر به سازمان لیگ معرفی کرده بودیم، این بازی در غدیر انجام می شود.

رضایی در ادامه گفت: امروز در این خصوص مذاکراتی با جناب آقای افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و همچنین آقای سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ انجام دادیم و مقرر گردید که با توجه به تعمیرات سیستم روشنایی ورزشگاه غدیر، این دیدار 2 ساعت زودتر و از ساعت 15 روز یکشنه 21 بهمن ماه همزمان با سایر بازی ها در دیگر استان ها برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص ورزشگاه اختصاصی این باشگاه نیز اظهار داشت: بخشی از روند تکمیل فضای خارجی این ورزشگاه که به جاده های دسترسی و پارکینگ آن مربوط می باشد توسط شهرداری اهواز در دست انجام است و با توجه به تکمیل نشدن آن امکان انتقال بازی ها در این مقطع زمانی امکانپذیر نمی باشد.

گفتنی است، پیش از این قرار بود تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از ساعت 17 روز یکشنبه 21 بهمن ماه به مصاف هم بروند که با توجه به تغییرات صورت گرفته این دیدار از ساعت 15 برگزار خواهد شد.

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

محمدرضا
جمعه 19 بهمن 1397 6:20 PM
اگر برای خودتون و باشگاهتون احترام قائلید عبدالله کرمی رو توی بازی نگذارید. 3 فصله پشت سر همه کرمی داره جلوی پرسپولیس باعث باخت سنگین تیم میشه. این بازی هم مطمعن باشید اگر تو ترکیب باشه مجددا بازنده اید.بازی رفت سروش رفیعی توی زمین قدم زد و برای تیم حریف بازی کرد بخاطر آبروداری مجبور شدید توی سکوت نیمکت نشینش کنیدمراقب سینا مریدی باشید که این مسئله تکرار نشه.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---