1403/01/10
13:5
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 10:53

گفتگو با عالی نژاد، آقای گل لیگ برتر جوانان؛

برای آقای گلی به خودباوری لازم رسیده بودم، هیچ ترسی از نام حریف نداریم

علی عالی نژاد مهاجم تیم جوانان فولاد خوزستان در پایان فصل 1397/98 عنوان آقای گلی لیگ برتر جوانان را به خود اختصاص داد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، مهاجمان باشگاه فولاد خوزستان در پایان فصل 97/98 در 4 رده آقای گل شدند. امیر سلحشور (نونهالان)، امیر حسین عبیاوی (نوجوانان)، علی عالی نژاد (جوانان) و لوسیانو پریرا (بزرگسالان) با بهترین عملکرد نام خود را در صدر جدول گلزنان قرار دادند و پرچم باشگاه فولاد را بالا نگاه داشتند.

به این بهانه با عالی نژاد، بازیکن خوزستانی تیم جوانان فولاد به گفتگو نشسته ایم.

* فوتبال را از کجا شروع کردید؟
شروع اولیه فوتبالم از شاهین بوشهر بود و پس از آن به عضویت تیم نونهالان باشگاه فولاد خوزستان درآمدم.

* بعد از حضور در فولاد، چه تفاوت هایی احساس کردید؟
فولاد از خیلی جنبه ها متفاوت از دیگر باشگاه های کشورمان است. من به عنوان یک خوزستانی از کودکی علاقه داشتم که با پیراهن فولاد به میدان بروم و خوشبختانه با پیوستنم به تیم نونهالان این اتفاق رخ داد و همچنان ادامه دارد. در کل تفاوت اصلی به استراتژی های باشگاه فولاد و دیگر باشگاه ها برمی گردد. این باشگاه روند خاصی را دنبال می کند، ما در فوتبال بدون ترس تنها برای بُرد به میدان می رویم. هیچ ترسی از نام حریف نداریم و با اعتبار باشگاه و فوتبال استانمان بازی نمی کنیم.

* از بازی در لیگ نونهالان بگویید.
در بوشهر گلی نزده بودم. فضای فولاد حرفه ای تر بود و امکانات بهتری داشت و این موضوع باعث شد که بتوانم در گلزنی بهتر باشم. در فصل 91/92  با تیم نونهالان فولاد قهرمان کشور شدیم. من در آن بازی ها 12 گل زدم و بهترین گلزن تیمم شدم.

* در رده سنی نوجوانان هم این روند را ادامه دادید؟
در 2 فصل اول حضورم در این رده، 2 قهرمانی را تجربه کردیم. تیم ما ساختار بسیار خوبی داشت و رکوردهای زیادی را تغییر دادیم. اگر اشتباه نکرده باشم در طول این دو فصل مجموعا 8 گل زدم.

* امسال سومین فصل حضور در رده جوانان را تجربه کردید، این سه فصل چگونه گذشت؟
در فصل اول، بازی های کمی به من رسید اما در فصل دوم نایب قهرمان ایران شدیم. در این دوره 5 گل زدم و 5 پاس گل به هم تیمی هایم دادم. در پایان رقابت های
اخیر نیز که سومین سال حضورم در رده جوانان بود خوشبختانه توانستیم با نایب قهرمانی به کار خود پایان دهیم. در این فصل 18 گل و 9 پاس گل داشتم که دستیابی به البته این رکورد را مدیون زحمات کادر فنی تیم و در راس آنها آقای جادری و البته کمک تمامی بازیکنان تیم و همراهی آنها هستم. هم تیمی هایم با دلگرمی و حرف هایشان کاری کردند که در طول فصل دچار افت نشوم و نهایتا به این موفقیت برسم.

* دلیل این تغییر مثبت در تعداد گل زده و پاس گل چه بود؟
به خودباوری لازم رسیده بودم. به خودم می گفتم که باید در فوتبال موفق شوی. عزمم را جزم کردم و در تمرینات با جدیت بیشتری مشارکت داشتم. باشگاه هم فضای بسیار خوب و حرفه ای در اختیار ما گذاشت و دغدغه ای از این بابت نداشیم و لازم می دانم که از زحمات دکتر رضایی (مدیرعامل) و آقای مهدی پور (مدیر آکادمی) تشکر کنم. در این فصل باید خودم را نشان می دادم و برای آینده آماده می شدم.

* سخت ترین بازی در طول فصل؟
به نظرم بازی با سپاهان در نیم فصل اول؛ چراکه رقابت ما طی چند سال اخیر خیلی داغ شده است. آنجا در یک فضای خیلی سخت، خوب بازی کردیم و با 3 امتیاز به اهواز برگشتیم. هیچ وقت این بازی را فراموش نمی کنم.

* مهمترین گلی که طی فصل زدید؟
هفته سوم برابر سیرجان بود. در این بازی مثل همیشه هم تیمی هایم خیلی کمک کردند و من اولین گلم را زدم. بعد از این موفقیت روندم را ادامه دادم و به نوعی مهمترین گل فصل من بود.

* فوتبال کدامیک از بازیکنان تیم بزرگسالان را بیشتر دوست دارید؟
لوسیانو پریرا. او خیلی باهوش است و می داند که در لحظه چه کار کند و گل های خیلی جالبی می زند. صابر حرانی هم به دلیل سرعتی بودن و جاگیری مناسبش خیلی دوست دارم.

* علی عالی نژاد، چه آینده ای برای خودش متصور است؟
آرزو کردن در فوتبال سخت است اما دوست دارم در وهله اول افتخاری برای باشگاه فولاد و تیم بزرگسالان این باشگاه شوم و پس از آقای گلی در لیگ برتر به اروپا بروم.

*صحبت پایانی
امیدوارم شرایط برگزاری بازی ها و کیفیت زمین ها بهبود پیدا کند. همچنین جا دارد از تمامی مربیانم طی این سال ها تشکر کنم که باعث پیشرفت من شدند.

منبع خبر : محمد رضایی - رسانه باشگاه فولاد

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

مرادخسروی
جمعه 15 مرداد 1400 9:27 AM
ارزوی موفقیت وسربلندی برای خواهرزاده عزیزمان ان شالله به سوی موفقیت❤❤

دانیال حاجیوند
چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 2:10 AM
عالی ماشاالله

وحید
سه شنبه 28 خرداد 1398 1:51 AM
سلام به امید موفقیت علی جان و کلا باشگاه فولاد عزیز ...

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---