1403/01/30
22:22
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

سه شنبه 12 شهریور 1398 8:13

سرمربی تیم امید فولاد: مدیرعامل باشگاه توجه بسیاری به تیم‌های پایه دارد

سرمربی تیم فوتبال امید فولاد خوزستان گفت: با حضور آقای رضایی در راس مدیریت باشگاه، توجه به تیم‌های پایه بیشتر شده است و شاهد درخشش چند بازیکن تیم امید در تیم بزرگسالان هستیم.

 

حبیب خدریان در گفت و گو با سایت باشگاه فولاد خوزستان در خصوص پیروزی پر گل برابر سپاهان در هفته دوم لیگ برتر امید باشگاههای کشور، اظهارکرد: همان‌طور که تیم‌ بزرگسالان سپاهان در لیگ برتر کشور مدعی است، تیم‌های پایه این باشگاه نیز، با فولاد خوزستان به عنوان یک قطب در کشور، رقابت فشرده‌ای دارند.

 

وی ادامه داد: سپاهان در هفته اول، به یک برد خوب و مقتدرانه دست پیدا کرده بود و می‌دانستیم بازی سختی داریم. در طول هفته آنالیز خوبی از حریف داشتیم. حریف در نیمه اول بهتر بازی کرد ولی در نیمه دوم با گوشزد نکات لازم به بازیکنانم توانستیم بهتر بازی کنیم و از موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببریم و به برد شیرین برسیم. این پیروزی را به بازیکنان و مدیریت باشگاه تبریک می‌گویم.

 

سرمربی تیم فوتبال امید فولاد با بیان این‌که این برد نوید خوبی است، گفت: در ادامه نیز تیم‌های جوانان، نونهالان و بزرگسالان فولاد در لیگ های مربوطه به مصاف سپاهان خواهند رفت و امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد و نتایج خوبی برای باشگاه حاصل شود.

 

وی عنوان کرد: من سه سال است که در تیم‌های پایه فولاد مشغول به فعالیتم و آن‌چه از باشگاه بزرگ فولاد در راستای حمایت از تیم‌های پایه خود می‌رود، برآورده شده است. با روی کار آمدن دکتر رضایی نیز توجه به تیم‌های پایه بیشتر شده است و شاهد درخشش چند بازیکن تیم امید در تیم بزرگسالان هستیم.

 

خدریان عنوان کرد: باشگاه فولاد زمینه رشد و شکوفایی را برای جوانان آماده کرده و حمایت‌های مسوولان باشگاه برای ما دلگرمی است تا با خیالی آسوده به فعالیت‌مان ادامه دهیم و بازیکنان را برای آینده باشگاه فولاد پرورش دهیم. جا دارد از مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره باشگاه و همچنین مدیرعامل شرکت بابت این حمایت و نگاه خوب تشکر ‌کنم.

 

وی در ادامه با گذری به دیدار تیمش در هفته اول برابر نفت اهواز هم گفت: در این دیدار بازیکنانم باتوجه به نکاتی که به آن‌ها گوشزد کرده بودیم، توانستیم بازی باخته را با پیروزی از زمین خارج شویم. تا این جای رقابت‌ها دو تیم مدعی را شکست داده‌ایم. پرونده این دیدارها بسته شده و باید برای بازی در هفته سوم آماده شویم. ما برای قهرمانی و پرورش استعدادها هنوز کار داریم. امیدوارم دست به دست هم دهیم تا اتفاقات خوبی را برای باشگاه رقم بزنیم.

منبع خبر : fooladfc.ir

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---