1403/01/31
13:6
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

چهارشنبه 13 شهریور 1398 8:13

هوری: نکونام نگاه مثبتی به تیم فولاد نوین دارد

سرمربی تیم فولاد نوین اهواز گفت: جواد نکونام نگاه مثبتی به تیم فولاد نوین دارد و هر بازیکنی که خوب و مورد نظر او باشد، به تیم اصلی راه پیدا خواهد کرد.     

 

حسن هوری در گفت‌وگو با سایت باشگاه فولاد خوزستان، درباره وضعیت این تیم برای حضور در لیگ دو کشور، اظهارکرد: تاکنون 2 مرحله بدنسازی و 2 دیدار تدارکاتی را پشت سر گذاشته ایم. در ادامه نیز چند بازی تدارکاتی دیگر خواهیم داشت تا با آمادگی دو چندان وارد رقابت‌های لیگ دسته دو کشور شویم. فصل گذشته برای صعود دو امتیاز کم آوردیم ولی امسال نقاط ضعف تیم ترمیم شده است و تیم هماهنگ‌تری داریم.

 

وی با بیان این‌که تیم ،برای صعود به لیگ یک بسته شده است، افزود: در این زمینه شرایط لازم از سوی باشگاه فراهم شده است و مسوولان باشگاه از جمله دکتر رضایی، آقای برون و همچنین آقای محمدی، رییس شرکت فولاد خوزستان حمایت بسیار خوبی از تیم داشته‌اند.

 

سرمربی تیم فولاد نوین اهواز گفت: 98 درصد ترکیب تیم بومی است و نسبت به فصل گذشته تغییرات عمده‌ای داشته‌ایم و بیشتر بازیکنانی که سابقه فعالیت در تیم فولاد را دارند، کنار هم جمع کرده‌ایم. خیلی از بازیکنان ما از رده سنی پایه در باشگاه فولاد بوده‌اند و پله پله پیش رفته‌اند و اکنون در تیم دوم فولاد هستند. حدود 15 بازیکن فعلی ما از آکادمی باشگاه هستند و این نشان از کار قوی باشگاه در بخش پایه است.

 

وی با بیان این که در لیگ دو کشور نیز کار سختی خواهیم داشت، ادامه داد: تمام تیم‌ها با قدرت و هدف صعود به لیگ یک وارد مسابقات می‌شوند ولی ما تیم خوب، جوان، با انگیزه و یک دستی داریم. امیدوارم کار به خوبی پیش برود و امسال جواز حضور در لیگ یک را کسب کنیم.

 

هوری عنوان کرد: باشگاه فولاد به رده سنی پایه خیلی اهمیت می‌دهد. سال گذشته نیز تیم امید باشگاه قهرمان کشور شد و حتی بازیکنان خیلی خوب این تیم، به تیم فولاد نوین اضافه شدند. همچنین هر بازیکنی که در تیم ما عملکرد خوبی داشته باشد، راه حضور او در تیم اصلی فولاد باز است و خود آقای نکونام هم نگاه مثبتی به تیم فولاد نوین دارد. در ادامه نیز هر بازیکنی که خوب و مورد نظر او باشد، به تیم اصلی راه پیدا خواهد کرد.

 

وی در پایان با بیان این‌که آینده روشنی را برای تیمم متصور هستم و به آن امیدوارم، گفت: امیدوارم با شروع لیگ دو نیز تماشاگران خوب اهوازی به ورزشگاه بیاند و تیم را حمایت کنند تا در نهایت سهمیه حضور در لیگ یک را به دست آوریم.

منبع خبر : fooladfc.ir

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---